آموزش های ویدئوییزیبایی

چگونه بدون عمل جراحی و با آرایش بینی را خوش فرم کنیم؟

بسیاری از افرادِ طرفدار مد و زیبایی علاقمند به عمل کردن بینی خود می باشند تا از یک بینی خوش فرم برخوردار بوده و بر زیبایی خود بیافزایند؛ ولی ممکن است بنا به دلایلی مانند نداشتن پول کافی و یا ترس از عمل نتوانند به آرزوی خود دست یابند.


همچنین برای اطلاع از بستن منافذ باز بینی و جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی داخل بینی به لینک های زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه بستن منافذ باز بینی <<<

>>> جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی داخل بینی <<<


جالب است بدانید که با یک ترفند بسیار زیبای آرایشی می توانید شکل بینی خود را به گونه ای تغییر دهید که گویی آن را عمل کرده و بینی بسیار زیبایی خواهید داشت. البته بسته به اینکه چه نوع بینی را دوست داشته باشید و این که می خواهید بینی شما چگونه به نظر برسد (کوچک، راست، قلمی، لاغر، بلند) باید تغییرات کوچکی را در تکنیک های آرایشی ایجاد کنید. فن تریکس سعی کرده است بهترین تکنیک ها را برای رسیدن به اهدافتان و داشتن هر مدل بینی که در نوع خودش زیباترین باشد، برایتان به اشتراک بگذارد. پس پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

اگر می خواهید بینی شما لاغرتر به نظر برسد.

1- دو خط در دو طرف بینی بکشید.

با یک فرچه ی سایه ی چشم در دو طرف بینی خطی بکشید که از استخوان ابرو شروع و به سمت پایین تا انتهای بینی کشیده می شود. دقت داشته باشید که این خط را بیش از حد پررنگ نکشید؛ زیرا رنگ آن باید ملایم باشد تا پنهان کردن آن در مراحل بعدی دشوار نباشد.

• اگر نمی توانید خطی دقیقاً صاف و اصولی با فاصله های مساوی بکشید از یک گوش پاک کن استفاده کنید. گوش پاک کن را روی دو طرف بینی گذاشته و به عنوان خط کش از آن استفاده کنید. این خط ها باید با فاصله ی مساوی از خط فرضی وسط بینی کشیده شود. یعنی دو خط باید کاملاً قرینه باشند.

• برای کشیدن این خط از موادی مانند سایه ی چشم یا پنکک های برنزه هم می توانید استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که رنگ آن ها باید یک تا دو درجه از رنگ پوست طبیعی تان تیره تر باشد. کرم پودر هم برای این کار مناسب می باشد. اما مواد پودری خصوصاً کسانی که برای اولین بار این کار را انجام می دهند، بهتر هستند.

2- وسط بینی یعنی قسمت برآمدگی بینی را هایلایت کنید.

حال برای روشن کردن برآمدگی بینی باید موادی را انتخاب کنید که یک تا دو درجه روشن تر از رنگ طبیعی پوستتان باشد. دقیقاً روی برآمدگی بینی خطی باریک را از بالا به سمت پایین بکشید. حواستان باشد این خط باید باریک بوده و عریض نشود. زیرا هایلات کردنِ نقطه ای از صورت باعث برجسته نشان داده شدن و بیشتر به چشم آمدن آن نقطه می شود. حال اگر این خط به صورت عریض کشیده شود، بینی را به جای باریک شدن پهن تر نشان می دهد. پس دقت کنید که این خط را بسیار با دقت بکشید.

• اگر سر بینیتان پهن است خط هایلاتر را تا وسط بینی کشیده و به سر بینی نرسانید.

• برای این کار از کرم پودرهای روشن تر از رنگ پوست خود، سایه ی چشم یا کانسیلر می توان استفاده کرد.

3- خط ها را محو کنید.

حال باید خط های کشیده شده محو شوند و فقط سایه ای از آن ها مشخص باشد و با همین سایه ها بینی خود را لاغرتر جلوه دهید. پس با استفاده از یک فرچه یا پد مخصوص آرایشی مرز خطوط را از بین برده و محو کنید تا از حالت خطی خارج شده و به صورت سایه درآیند. فقط دقت کنید که خط ها با هم ترکیب نشوند. زیرا قرار است مرز خطوط از بین بروند ولی مخلوط نشوند.

اگر می خواهید بینی شما کوچک به نظر برسد.

1- نوک بینی را تیره کنید.

پد یا فرچه ای برداشته و نوک بینی را با موادی مانند پنکک برنزه یا سایه ی چشمی که یک تا دو درجه تیره تر از رنگ طبیعی پوست است، تیره کنید تا طول بینی کم شود.

2- هایلایتر بزنید.

هایلایتر باید دقیقاً روی برآمدگی بینی و تا وسط طول آن کشیده شود. یعنی هایلایتر را از بالای بینی شروع کرده و تا مرکز بینی ادامه دهید و فرچه را به سر بینی نرسانید. این روش، بینی را کوچک تر از چیزی که هست نشان می دهد.

3- اگر می خواهید بینی شما هم کوچک و هم لاغر به نظر برسد، باید علاوه بر اینکه نوک بینی را تیره می کنید پره های بینی را نیز تیره کنید.

اگر بینی کوچکی دارید و می خواهید بلندتر به نظر برسد.

1- مواد تیره کننده را روی استخوان ابرو بزنید.

برای بلندتر به نظر رسیدن بینی، فرچه ی آغشته به موادی که یک تا دو درجه تیره تر از رنگ صورت باشد را دقیقاً در زیر منحنی ابرو گذاشته و انحنای زیر ابرو به بینی را پر رنگ کنید. این کار را تا انتهای بینی ادامه دهید.

• دائماً کشیدن این خط را از زیر ابرو شروع کرده و به انتهای بینی برسید. زیرا خط کشیده شده باید در انحنای زیر ابرو تا کناره های چشم پر رنگ باشد و هر چه به سمت نوک بینی حرکت می کند کمرنگ تر شود.

2- خط هایلایت را از ابتدا تا انتهای بینی بکشید.

برای اینکه بینی شما بلندتر به نظر برسد خط هایلایت را هم باید بلندتر و از ابتدا تا انتهای برجستگی بینی بکشید. نکته بسیار مهم در این مرحله این است که کشیدن خط باید از بین دو ابرو شروع شود.

اگر به دنبال بینی قلمی هستید.

1- بر روی بینی خود طراحی کنید.

با یک فرچه و پودری روشن تر از رنگ پوستتان در دو طرف بینی از نقطه ای دقیقاً رو به روی چشم، خطی به سمت پایین تا پره های بینی بکشید. در سر بینی نیز شکلی مانند سر یک پیکان کشیده و خطوط دو طرف بینی را به هم وصل کنید.

2- از یک فرچه برای از بین بردن مرز خطوط استفاده کنید.

با استفاده از یک فرچه، خطوط را ملایم کرده و مرز خطوط را از بین ببرید تا مانند سایه ای بر روی بینی در آیند. در این مرحله بیشتر روی کناره های بینی تمرکز کنید و فرچه را روی بینی نکشید.

3- هایلایتر بکشید.

هایلایتر را موازی خطوط کشیده شده در مرحله بزنید. توجه داشته باشید که هایلایتر نباید روی خطوط قبلی قرار گیرد، بلکه باید از داخل به صورت موازی و در کنار خطوط قبلی کشیده شوند. همچنین باید خطی راست از بالا و از وسط ابروها به سمت پایین روی برامدگی بینی نیز بکشید. برای اتمام کار مانند تمام مراحل قبل خطوط را با فرچه محو کرده و مانند سایه ای بر روی بینی در آورید.

4- تمام شد.

بعد از اینکه بینی خود را خوش فرم کردید با پیرسینگ کردن بینی خود می توانید زیبایی بینی را چند برابر کنید. پیرسینگ کردن را نیز می توانید خودتان در منزل انجام دهید. برای مطالعه متن کامل آموزش پیرسینگ کردن بینی در منزل به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> آموزش پیرسینگ کردن بینی در منزل <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا