آموزش های ویدئوییزیبایی

چگونه حلقه یا پیرسینگ فیک و غیرواقعی بینی بسازیم؟

اگر طرفدار پیرسینگ بینی هستید اما دوست ندارید بینی تان را سوراخ کنید می توانید به راحتی و تنها با ساخت یک حلقه، پیرسینگی غیر واقعی و به قول معروف فیک و جعلی ایجاد کنید و مانند پیرسینگ های واقعی از زیبایی آن لذت ببرید. ساخت این حلقه در عین حال که بسیار زیباست بسیار هم آسان بوده و تنها به مقداری سیم، گیره کاغذی، قلاب های گوشواره، قیچی، انبردست و ابزارهای ساده و در دسترس دیگری نیاز دارید. با ما در فن تریکس همراه باشید تا طرز ساخت و استفاده از یک حلقه ی بینی زیبا اما جعلی را فرا گیرید.

ساخت حلقه بینی

1- مواد لازم را آماده کنید.

ساده ترین و در دسترس ترین مواد که جزء اصلی برای ساخت حلقه است، سیم می باشد. هر نوع سیم با هر رنگی که دوست دارید را تهیه کنید. توجه داشته باشید که سیم باید انعطاف پذیر باشد تا بتوانید آن را به شکل حلقه درآورید. یک مداد و انبردست یا سیم چین نیز آماده کنید.

1 ساخت پیرسینگ غیر واقعی بینی

2- 5 تا 7 سانتی متر از سیم را با سیم چین ببرید.

سپس آن را دور مداد بپیچید. این کار باعث می شود سیم شکل دایره ای پیدا کرده و حلقه ایجاد شود. حال سیم را از مداد درآورده و با سیم چین آن را برش بزنید تا در نهایت حلقه ای کوچک به دست آید.

3- مهره ها را اضافه کنید.

اغلب حلقه هایی که برای پیرسینگ بینی استفاده می شود دارای مهره هایی برای زیبایی است. اگر می خواهید حلقه ی شما مانند پیرسینگ های واقعی شود باید از این مهره ها استفاده کنید. مهره های تزئینی به راحتی در خرازی ها پیدا می شود.

4- بعد از اینکه مهره را درون حلقه انداختید، دو لبه ی انتهایی حلقه را به طرفین خم کرده و دو حلقه ی بسیار کوچک ایجاد کنید تا هم مهره بیرون نیفتد و هم لبه ی تیز دو انتهای حلقه از بین برود.

سپس به کمک انگشت حلقه را صاف کرده و شکلی زیبا مانند حلقه های موجود در بازار به آن بدهید. حلقه ی شما آماده است آن را روی بینی گذاشته و از زیبایی خود لذت ببرید.

درصورتی که نتوانستید سیم مناسب این کار را بیابید می توانید از حلقه های گوشواره نیز استفاده کنید.

– گوشواره دارای قلابی است که وارد گوش می شود.

با استفاده از انبردست باید این قلاب را کمی باز کرده و به شکل حلقه در آورید. سپس با دست و به کمک انگشتان حلقه را صاف و زیبا کرده و آن را در بینی بگذراید. در نهایت با فشار دادن دو سر انتهایی حلقه داخل بینی آن را محکم و ثابت کنید.

درصورتی که گوشواره نیز در دسترستان نبود می توانید از گیره های کاغذی نیز استفاده کنید.

1- یک گیره ی کاغذی را برداشته و آن را باز کنید و به دور مداد بپیچید تا به شکل حلقه درآید.

سپس تمامی مراحلی که برای ساخت حلقه با سیم انجام دادید را برای ساخت حلقه با گیره ی کاغذی نیز تکرار کرده و حلقه ای زیبا بسازید.

2- می توانید از رنگ های مختلف گیره های کاغذی هم استفاده کنید تا بتوانید حلقه های رنگارنگ و متنوعی را برای پیرسینگ بینی تان تهیه کنید.

بهتر است اصول بهداشتی را در مورد حلقه ی مورد استفاده در بینی رعایت کنید.

– قبل از این که حلقه را در بینی خود قرار دهید، گوش پاک کنی را آغشته به الکل کرده و روی حلقه بکشید تا ضد عفونی شود و سپس از آن استفاده کنید.

7 ساخت پیرسینگ غیر واقعی بینی

در پایان برای اطلاع از “نحوه پیرسینگ واقعی بینی در منزل” می توانید به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه پیرسینگ بینی در منزل <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
2 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهنا

خوبه

کاربر ناشناس

نخیر

دکمه بازگشت به بالا