زیبایی

چگونه با رنگ، ابروهای سفید را پنهان کنیم؟

پنهان کردن موهای سفید ابرو

آیا ابروهایتان رنگ خود را از دست داده و موهای سفید در آن خودنمایی می کنند؟ آیا دائماً به دنبال راهی برای پنهان کردنشان بوده اما هر راهی مثل مداد که امتحان کرده اید، چندان باب میلتان نبوده است؟ نگران نباشید. قصد داریم بهترین راه پنهان کردن موهای سفید ابرو را بررسی کنیم. پس با فن تریکس همراه باشید.

1 روش های رنگ کردن ابروهای سفید

برای پنهان کردن موهای سفید ابرو اساساً دو روش وجود دارد:

1- رنگ کردن موهای سفید به صورت موقت با رنگ های موقتی

نحوه ی استفاده از این نوع روش پنهان کردن موهای سفید کاملاً مشخص و شناخته شده است. ابزارهایی مثل مداد ابرو، سایه، ماژیک و ریمل ابرو در بازار موجود است که به وسیله ی آن ها تک تک موهای سفید یا خاکستری با احاطه شدن توسط پوششی از رنگ پنهان می شوند. اما همان طور که از نامشان پیداست دائمی نبوده و با شستن یا دست کاری از بین می روند. این روش، مناسب مواقعی است که می خواهید به صورت موقت و در مدت زمان کم در هر جا و در هر زمانی ابروهایتان جلوه ی خاصی داشته باشد. استفاده از این ابزار بسیار آسان بوده و همه می توانند از آن ها استفاده کنند. در بین همه ی وسایل موجود برای رنگ کردن موقت ابروها، ریمل ابرو بهترین گزینه برای ابروهای سفید است.

مزایا و معایب استفاده از رنگ های موقت ابرو

مزایا:

– استفاده ای ساده، آسان و سریع دارد. می توان هر زمان که لازم است به سرعت موهای سفید ابرو را پنهان کرده و هر زمان که لازم نبود رنگ ابرو را از بین برد. همچنین هیچ گونه کثیف کاری و مشکلی را به وجود نمی آورد.

– به نظر می رسد که رنگ ابرو کاملاً طبیعی بوده و زیبایی خدادادی ایجاد می کند. به طوری که به هیچ وجه سفیدی ابرو مشخص نمی شود. این در حالی است که رنگ مصنوعی می باشد.

– گران قیمت نیستند.

معایب:

– عمر کوتاهی دارد. یعنی مدت زمان کمی روی ابرو قرار می گیرد و حداکثر زمان ممکن که ابروهای سفید را پنهان می کند، 24 است.

– ضد آب نبوده و در اثر شستشو، تعریق و حتی بارش باران، به راحتی شسته و از بین می رود. بنابراین هر بار که کوچک ترین آبی به ابرو بخورد باید مجدداً رنگ شود.

2- پنهان کردن موهای سفید با رنگ های نسبتاً دائمی و ماندگاری طولانی مدت

می توان گفت رنگ کردن موهای خاکستری و سفید ابرو با رنگ هایی با ماندگاری بالا، روشی محبوب و پرطرفدار است. اما برای افرادی با سن بالا تر که حوصله و توان انجام این کار را ندارند، کمی دشوار است. این کار را می توانید خوتان در منزل و یا در سالن های آرایشی انجام دهید.

مزایا و معایب استفاده از رنگ هایی با ماندگاری بالا

– استفاده از این روش کمی نیاز به وقت، صبر و حوصله دارد. در هنگام استفاده باید بسیار دقت کرده و حواستان جمع باشد که به شکل صحیحی آن را به کار ببرید.

– کثیف کاری و مشکلاتی به دنبال دارد. اگر مهارت کافی در انجام این روش نداشته باشید، پوست اطراف ابرو و دستانتان رنگ گرفته و نتیجه ی بسیار بدی حاصل می شود. همچنین ممکن است پوست و ریشه ی موها بسوزد و ریزش ابرو را به دنبال داشته باشد.

– از روش قبلی گران تر است.

– ماندگاری بالاتری دارد. تقریباً چند هفته تا چند ماه ابروها دارای رنگ خواهند بود.

چگونه خودمان در خانه ابروها را رنگ کرده و سفیدی آنها را پنهان کنیم؟

1- با پاکسازی و تمیز کردن کامل ابروهایتان کار را شروع کنید.

اصلاً لازم نیست که صورت را به طور کامل بشویید. فقط کمی پنبه و آب گرم تهیه کرده و با آغشتن پنبه به آب و چند بار کشیدن روی ابرو آن را تمیز کنید. سپس با دستمال آن را کاملاً خشک کنید.

2- روی پوست اطراف هر دو ابرو وازلین زده و محل هایی که احتمال می دهید رنگ به پوست برخورد کند را چرب کنید.

این مرحله بسیار مهم است. زیرا در پایان کار روی پوست صورتتان لکه های رنگ باقی نخواهد ماند. با این حال حواستان باشد که به هیچ وجه وازلین روی ابرو زده نشود که رنگ بر نمی دارد.

3- برای جلوگیری از رنگ شدن دستانتان یک جفت دستکش پلاستیکی یکبار مصرف بپوشید.

4- دستورالعمل استفاده از رنگ ابرویی که خریداری کرده اید را مطالعه کرده و رنگ را آماده کنید.

معمولاً باید رنگ با اکسیدان مخلوط شود.

5- حال رنگ را با تمرکز بر روی موهای سفید ابرو بزنید.

با استفاده از یک ریمل خشک شده که آن را کاملاً شسته اید یا یک مسواک نرم قدیمی، رنگ را برداشته و روی ابروها بزنید.

6- حال باید طبق دستورالعملی که روی رنگ نوشته شده، مدتی را صبر کرده تا ابروها رنگ بگیرند.

بهترین مدت زمان برای رنگ کردن موهای سفید ابرو کمتر از 10 دقیقه است. بعد از آن ابروها را با آب ولرم بشویید. به همین راحتی سفیدی ابروهایتان برای مدتی پنهان می شود.

همچنن می توانید برای ” رنگ کردن موهای سفید خود با مواد طبیعی خانگی ” به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> رنگ کردن مو با مواد طبیعی خانگی <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربر ناشناس

وای من ابروهام داره روزبروز سفیدتر میشه. خیلی رفتم دکتر ولی انگار نه انگار. دکتر گفت کاریش نمیشه کرد آخه. همین امروز باید این روش ها رو امتحان کنم بلکه بتونم حداقل مخفی شون کنم.

دکمه بازگشت به بالا