زیبایی

روش های ساده برای تیره کردن کرم پودر های خیلی روشن

تیره کردن کرم پودرهای خیلی روشن

تقریباً برای همه ی خانم ها حداقل یک بار پیش آمده که بعد از مراجعه به فروشگاه و انتخاب کرم پودر مناسب پوستشان، زمانی که به خانه برمی گردند و آن را چند باری روی پوست استفاده می کنند، متوجه می شوند که رنگ آن بسیار روشن تر از تن رنگ صورتشان است و اصلًا کرم پودر مناسب صورتشان نیست. اینجاست که واقعاً سر در گم می شوند که چه باید بکنند. بسته بندی کرم، باز شده و چند باری از آن استفاده شده است و نمی توان آن را به فروشگاه پس داد. از طرفی رنگ آن برای صورت بسیار روشن بوده و برای آرایش هم نمی توان استفاده کرد. با توجه به این که کرم پودرها قیمت نسبتا بالایی دارند، دور انداختن آن عاقلانه به نظر نمی رسد. پس چه باید کرد؟

1 طرز تیره کردن کرم پودر روشن

خوشبختانه چند راه حل بسیار آسان برای تغییر رنگ کرم پودر و تیره کردن آن جهت هماهنگ ساختن با رنگ صورت وجود دارد. با ما همراه باشید تا آن ها را بیاموزید.

1- استفاده از پودر برنزه

اگر رنگ صورتتان تن قهوه ای دارد، کرم پودر را با پودر برنزه ای با تن رنگی عکس زیر مخلوط کنید.

2 طرز تیره کردن کرم پودر روشن

یک راه عالی برای ملایم و تیره کردن رنگ کرم پودر بسیار روشن، مخلوط کردن پودر برنزه در آن است. از آن جایی که پودر برنزه مناسب رنگ دادن به پوست می باشد، زمانی که با کرم پودر مخلوط می شود نیز رنگ طبیعی و تیره تری ایجاد کرده و از کیفیت کرم پودر نمی کاهد. گویی آن را به همان رنگ خریده باشید. میزان استفاده از پودر بستگی به خودتان دارد که تا چه حد می خواهید کرم تیره شود. اما در حالت کلی این روش برای افرادی با پوست برنزه و قهوه ای مناسب است.


همچنین می توانید برای تیره تر کردن پوست از اسپری های برنزه کننده پوست استفاده کنید. با مراجعه به لینک زیر با روش های افزایش ماندگاری این اسپری ها بیشتر آشنا شوید.

>>> روش های افزایش ماندگاری اسپری های برنزه کننده <<<


2- استفاده از کرم پودر تیره تر

3 طرز تیره کردن کرم پودر روشن

اگر قبلاً کرم پودری خریده اید که برای پوستتان بسیار تیره بوده و از آن هم نتوانستید استفاده کنید، اکنون وقت آن است که این دو را با هم مخلوط کرده و رنگ مناسب و میانه ای را که هم رنگ با پوستتان است به وجود آورید. در صورتی که دوستان و آشنایان هم از کرم پودرهای تیره استفاده می کنند، می توانید مقداری از آن ها گرفته و کم کم با کرمتان مخلوط کنید تا رنگ دلخواهتان به دست آید.

3- زرد چوبه

برای افرادی که تن رنگ صورتشان به زرد می خورد، زرد چوبه بهترین انتخاب است.

زمینه یا تن رنگی صورت ها از تیره، قهوه ای، سفید، زرد، صورتی، قرمز و آبی در افراد متفاوت است. اگر جزو افرادی هستید که زمینه ی رنگ پوست صورتتان زرد است، برای متناسب کردن کرم پودر روشن، باید از زردچوبه استفاده کنید. اما همان طور که می دانید رنگ دهی زرد چوبه بسیار بالاست و حتماً تجربه کرده اید که مقدار بسیار کمی از آن می تواند کل دست و ناخن ها را رنگی کند. پس برای این کار مقدار بسیار کمی زرد چوبه را با کرم پودر مخلوط کنید. از آن جایی که این روش بسیار حساس بوده، بهتر است زمانی این کار را انجام دهید که اولاً نور طبیعی روز وجود داشته باشد. زیرا لامپ های زرد رنگ پوست را متفاوت می کنند و ثانیاً وقت کافی برای انجام این کار را داشته باشید.

توصیه می کنیم که ابتدا مقدار کمی زرد چوبه را به کمی کرم پودر اضافه کرده و هر بار تست کنید. زمانی که مقدار مناسب زرد چوبه دستتان آمد، همه ی کرم را با زرد چوبه مخلوط کنید.

4- رژ گونه

افرادی که زمینه ی رنگی پوستشان به قرمز و صورتی می زند، برای اصلاح رنگ کرم پودر روشن باید از رژ گونه استفاده کنند.

4 طرز تیره کردن کرم پودر روشن

برای این کار مقداری رژ گونه را روی دست زده و مقداری کرم روی آن بزنید. اگر رنگ به دست آمده هم رنگ پوست صورتتان بود، این عمل را روی صورت تکرار کنید. در غیر این صورت مقدار رژ گونه را آن قدر کم و زیاد کنید تا رنگ مناسب کرم به دست آید. سپس مقدار مناسب رژ گونه را روی صورت زده و روی آن کرم پودر بزنید تا با مخلوطشان رنگ مناسب پوستتان ایجاد شود.

5- کانسیلر

5 طرز تیره کردن کرم پودر روشن

اگر کانسیلری در منزل دارید که رنگ آن تیره تر از رنگ کرم پودر است، مخلوط کردن آن با کرم پودر دقیقاً همان رنگ تیره ی کرم پودرهای موجود در بازار را به وجود می آورد. در استفاده از کانسیلر بسیار دقت داشته باشید که آن را کم کم اضافه کنید تا مقدار مناسب آن دستتان آید. زیرا اگر به مقدار زیادی استفاده شود کرم پودر بسیار روشن را بسیار تیره می کند.


می توانید کانسیلر های طبیعی را نیز در خانه تهیه کنید. برای اطلاع از نحوه ساخت کانسیلر و هایلایتر طبیعی در منزل به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه ساخت کانسیلر طبیعی در منزل <<<


6- پنکیک آرایشی

6 طرز تیره کردن کرم پودر روشن

اگر پنکیکی دارید که رنگ آن تیره تر از رنگ کرم پودر است، از آن هم می توانید برای تغییر رنگ کرم پودر استفاده کنید. بعد از زدن کرم پودر به صورت، پنکیک تیره تر را روی کرم پودر اعمال کنید.

7- کرم پودر را برای زمستان نگه دارید.

بیشتر اوقات رنگ زمینه ی پوست به فصلی که در آن قرار داریم نیز بستگی دارد. تابستان گرم و زمستان بسیار سرد باعث می شود پوست در زمستان برعکس تابستان سفید تر و خشک تر بوده و صورت رنگ پریده باشد. در این صورت می توان از کرم رنگ روشن در این ایام استفاده کرد.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا