موبایل و تبلت

چگونه میزان باتری قلم اپل Apple Pencil را چک کنیم؟

نحوه چک کردن میزان باتری قلم اپل

اپل پنسل قلمی است که مختص تبلت های آیپد پرو بوده و برای انجام کارهای مختلفی از جمله نوشتن، طراحی کردن و … به کار می رود. این قلم دقت بسیار بالایی داشته و با این که اولین تجربه ی اپل در ساخت قلم می باشد، اما طراحی آن به صورت کاملاً حرفه ای و دقیق است. حتی طراحی ظاهری آن نیز به گونه ای است که وقتی آن را در دست می گیرید گویی واقعاً یک مداد در دستتان باشد و بسیار با آن احساس راحتی خواهید کرد. زیرا هم وزن متعادلی دارد و هم برخلاف ظاهر لیز و لغزنده اش اصلاً لیز نبوده و به راحتی در دست قرار می گیرد. همچنین این مداد دارای بدنه ای کشیده و باریک است و حتی در زمان کار کردن با آن هم هرگز حس نمی کنید که با یک قلم دیجیتال در حال نوشتن هستید، بلکه گویی مداد و کاغذ معمولی در دست داشته باشید. اگر قلم را در دست بگیرید و آن را برانداز کنید، حتماً متوجه در پوش انتهای آن می شوید که با باز کردن آن، درگاه لایتنینگ پنهان شده را که برای شارژ کردن قلم است در آن خواهید دید. اکثر کاربران می دانند که باید آن را به درگاه لایتنینگ آیپد وصل کرده و شارژ کنند. اما تنها مسئله ای که وجود دارد مشخص نبودن میزان و درصد شارژ قلم است. در ادامه مقاله به برطرف کردن و رفع این مشکل خواهیم پرداخت. با ما در فن تریکس همراه باشید.

1 چک کردن باتری قلم اپل

همان طور که گفته شد قلم های اپل هیچ گونه چراغ، لامپ و هشدار دهنده ای نداشته تا میزان و سطح باتری آن را نشان دهد. پس اگر بخواهید مطلع شوید که چند درصد از شارژ باتری قلم باقی مانده است، باید از یک ویجت در آیپد پرو استفاده کنید.

به گفته ی اپل، عمر باتری قلم 12 ساعت می باشد و با 15 ثانیه شارژ کردن، به مدت 30 دقیقه می توان از آن استفاده کرد. در صورت تمام شدن باتری قلم، آن را به پورت لایتنینگ آیپد پرو وصل کرده و شارژ کنید.

برای دسترسی به ویجت در آیپد پرو، Today view را باز کنید. بدین صورت که پرده ی اعلانات را از بالا به پایین بکشید تا notifications را مشاهده کنید. سپس انگشتتان را به راست بکشید. (به راست swipe کنید)

2 چک کردن باتری قلم اپل

اگر در لیستی که باز می شود ویجت باتری را مشاهده نکردید، به پایین صفحه بروید (به پایین اسکرول کنید) و روی گزینه ی Edit در پایین صفحه ضربه بزنید.

3 چک کردن باتری قلم اپل

در لیست نمایان شده More Widgets را زده و گزینه ی + را بزنید تا ویجت باتری (Batteries) را به لیست اضافه کنید.

4 چک کردن باتری قلم اپل

اسلایدر را در سمت راست ویجت باتری ببرید و مکانی که دوست دارید ویجت باتری در آن قرار داشته باشد را مشخص کنید. به عنوان مثال ممکن است دوست داشته باشید ویجت باتری (Batteries widget) در بالای صفحه قرار دهید تا همیشه به آسانی بتوانید به آن دسترسی داشته و میزان شارژ را بررسی کنید.

بعد از انجام تمام این مراحل بر روی گزینه Done ضربه بزنید.

5 چک کردن باتری قلم اپل

اکنون ویجت باتری را می بینید که میزان باتری آیپد پرو، اپل پنسل، ایرپاد و هر لوازم جانبی دیگری که با آیپد پرو در ارتباط هستند را نشان می دهد. اکنون هر زمان که بخواهید میزان باتری هر کدام را چک کنید فقط کافی است به Today view مراجعه کنید.

6 چک کردن باتری قلم اپل

در پایان با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس نحوه تشخیص میزان شارژ ایرپد اپل را فراگیرید.

>>> تشخیص میزان شارژ ایرپد اپل <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
howtogeek




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا