تکنولوژی

تشخیص میزان شارژ ایرپاد اپل و روش های شارژ آن

ایرپاد ها، اسپیکرهای کوچک و بی سیمی هستند که شرکت اپل آن ها را روانه ی بازار کرده است. این ایرپاد ها خیلی راحت به دستگاه هایی مثل کامپیوتر، پخش کننده های فیلم، موبایل های حتی غیر اپل و دیگر دستگاه های مشابه وصل می شوند؛ تا کاربران بتوانند به راحتی از یک موزیک یا فیلم لذت ببرند.

شارژ کردن آن ها بسیار راحت است. یعنی سریع می توانید درصد و وضعیت باتری آن را روی آیفون، ساعت یا کامپیوتر خود بررسی کرده و جعبه ایرپاد را با یک کابل یو اس بی به یک منبع شارژ وصل کنید. در ادامه با فن تریکس همراه باشید تا با جزئیات بیشتری آشنا شوید.

در درجه ی اول قبل از اینکه بخواهید ایرپاد را شارژ کنید، باید ببینید وضعیت باتری چگونه است و نیاز به شارژ کردن دارد یا نه. پس برای این کار:

از یک آیفون یا ساعت استفاده کنید

۱- جعبه ی ایرفون را در کنار آیفونتان باز کنید. وضعیت و درصد شارژ ایرفون ها و جعبه به صورت جداگانه نمایش داده می شود.

• چیزی که در اینجا اهمیت دارد این است که جعبه را باید دقیقا کنار آیفون نگه دارید.

• بعد از اینکه جعبه را برای شارژ باز می کنید، چند دقیقه طول می کشد تا وضعیت شارژ ایرپاد روی گوشی نشان داده شود.

• اگه وضعیت شارژ ایرپاد را روی گوشی ندیدید، جعبه را یک بار باز و بسته کنید.

1 چک کردن میزان شارژ ایرپد

۲- به سراغ صفحه ی اعلان گوشی بروید. پرده ی اعلان ها را پایین کشیده و اعلان ها را باز کنید. به دنبال درصد باتری باقی مانده ی ایرپاد باشید. یادتان باشد که نسخه سیستم عامل لازم برای اجرای این روش، iOS 9 وبالاتر  می باشد. اگر می خواهید نوتیفیکیشن مربوط به جعبه را ببینید باید حتما ایرفون داخل جعبه باشد.

• اگر در پنل اعلان ها، نوتیفیکیشن مربوط به ایرپاد را نداشتید دکمه ی edit را زده و با استفاده از علامت + کنار لیست مربوط به باتری، ایرپاد را اضافه کنید.

2 چک کردن میزان شارژ ایرپد

۳- از سربرگ Today استفاده کنید. انگشتتان را از چپ به راست روی صفحه آیفون بکشید و به دنبال به روز رسانی سطح باتری باشید. در ضمن دقت داشته باشید که برای دیدن آن حتما باید ویجت باتری را نصب کرده باشید.

3 چک کردن میزان شارژ ایرپد

۴- به سراغ Apple watch بروید، مرکز کنترل اپل را باز کرده و آیکون باتری را بزنید. اکنون می توانید درصد باتری ایرپاد و جعبه را ببینید.

4 چک کردن میزان شارژ ایرپد

با استفاده از جعبه ی ایرپاد یا کامپیوتر درصد باتری را بررسی کنید.

۱- کامپیوتر: درپوش جعبه شارژ ایرپاد را باز کرده و در منوی دسکتاپ روی نماد بلوتوث کلیک کنید. ماوس را روی “Airpods with charging case” ببرید، در این قسمت می توانید وضعیت باتری و درصد شارژ آن را ببینید.

5 چک کردن میزان شارژ ایرپد

۲- چراغ روی جعبه ی ایرپاد را چک کنید: چراغ بین جایگاه ایرفون ها را نگاه کنید. اگر ایرفون ها داخل جعبه نباشند، لامپ فقط میزان شارژ خود جعبه را نشان می دهد. ولی اگر ایرفون ها داخل جعبه باشند، لامپ وضعیت شارژ ایرفون ها را نشان میدهد.
• اگر چراغ سبز بود، شارژ ایرفون یا جعبه پر است.
• اگر چراغ زرد بود، جعبه یا ایرفون کمتر از یک درصد شارژ دارد.

6 چک کردن میزان شارژ ایرپد

۳- لامپ جعبه، اطلاعات دیگری نیز در اختیارتان می گذارد. یعنی وضعیت اتصال ایرپاد به دستگاه های دیگر را هم نشان می دهد. مثلا اگه چراغ فلش سفید می زند یعنی آماده اتصال به دستگاهی دیگر است. و اگر فلش زرد می زند یعنی اتصال برقرار نشده و مجددا تلاش کنید.

7 چک کردن میزان شارژ ایرپد

ذخیره ی عمر باتری

۱- تا جایی که می توانید همیشه ایرپاد را داخل جعبه نگه داری کنید. زمانی که از ایرپاد استفاده نمی کنید آن را داخل جعبه بگذارید. این کار باعث ذخیره شارژ آن می شود و هربار که ازجعبه خارج می کنید آماده ی استفاده است.

8 چک کردن میزان شارژ ایرپد

۲- درب جعبه را زیاد باز و بسته نکنید. این کار از عمر باتری می کاهد. فقط زمان استفاده از ایرفون ها و یا بررسی میزان باتری، درب را باز و بسته کنید. یادتان باشد که درب جعبه را همیشه بسته نگه دارید. اگر مدت زمان طولانی درب جعبه را باز بماند، میزان شارژ آن کم می شود.

9 چک کردن میزان شارژ ایرپد

چگونه ایرپاد خود را شارژ کنیم

۱- اگر دوست دارید ایرپادتان سریع تر شارژ شود، آن را به یک لپ تاپ اپل وصل کنید. البته با آیفون و آی پد و یک کابل USB نیز می توان این کار را انجام داد.

10 چک کردن میزان شارژ ایرپد

۲- ایرپاد را در دمایی مناسب شارژ کنید. دمای محیط مناسب شارژ بین ۰ تا ۳۵ درجه ی سانتی گراد است. این کار فرآیند شارژ صحیح را تضمین می کند.

11 چک کردن میزان شارژ ایرپد

۳- اگر ایرپاد به طور مداوم باتری خالی می کند باید آن را ری استارت کنید. برای این کار دکمه ی تنظیمات روی جعبه را برای ۱۵ ثانیه نگه دارید تا چراغ چشمک زن زرد روشن شود و بعد مجددا ایرپاد را به دستگاه شارژ متصل کنید. اگر با این کار مشکل رفع نشد، باید با پشتیبانی اپل تماس بگیرید.

12 چک کردن میزان شارژ ایرپد

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
16 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
......

سلام ببخشید ایرپاد من وقتی میزنم شارژ چراغش سبز نمیشه همش قرمزه تا۴یا۵ساعت تو شارژ هستش ولی چراغش سبز نمیشه بفهمم پره یا نه
ممنون میشم کمکم کنید

...

سلام . ببخشید ایا باید قبل از استفاده از ایرپاد حتما دکمه رو بزنیم ؟ چون ممکنه موقعیتی باشه که مثلا شارژ ایرپاد ۱۰۰ درصد هستش و بعد از استفاده مثلا میشه ۸۰ درصد . خب برای استفاده ی بار دوم ایرپاد ۸۰ درصد داره . حالا آیا بازم لازمه… بیشتر بخوانید.

کاربر ناشناس

سلام میخواستم بدونم موقعی که کیس و میزنیم شارژ، ایر پاد هام باید داخل کیس باشه در صورتی که ایرپادها صد درصد شده و کیس هنوز ده درصده

ناشناس

من یه ایرپاد ایفون داشتم یک روز فقط گذاشتم شارژ بعد صد درسد شد دیگه تا 2 روز شارژ نخواست

نیما

بله درسته باطری های ایر پاد خیلی خوبه ولی نه تا این حد شاید ازش کم استفاده کردی.
درسته؟

سینا

زود شارژ تمون میکنح لطفا راهنمایی کنید

f

ممنون از توضيحات مفيدتون

sha

ببخشید ی سوال چرا من میزنم رو دکمه دکمش روشن نمیشه

Samaneh

کارمو راه انداخت مرسی😍

کاربر ناشناس

ببخشید کیس اون چندساعته شارژ میشه؟

امین

چنده؟ اگه قیمتش زیاد نباشه واقعا می ارزه خرید

کاربر ناشناس

من اخيرا ٧٥٠ خريدم بنظر من كه عاليه برادرمم يك ساله داره راضيه مشكلي نبوده

کاربر ناشناس

من پروشو دارم الان شده ۴۲۰۰

کاربر ناشناس

افرین به تو

امیرطاها شوکتی

ببین داداش عالیه اگه میخوای بخری بخر پشیمون نمیشی

کاربر ناشناس

٢٠٠میرزه

دکمه بازگشت به بالا