ورزش

6 حرکت یوگا که به رشد سریع مو ها کمک می کنند

یکی از معضلات بزرگ خانم ها بعد از وزن و تناسب اندام، رشد موها می باشد. در قدیم بنا به شرایط زندگی آن زمان، زنان به زیبایی فردی خود توجهی نمی کردند. در حالی که امروزه زیبایی فرد بسیار حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل روزانه محصولات زیادی برای مراقبت از مو و سلامت در سر تا سر دنیا تولید می شوند.

کم پشت بودن موها، ریزش مو و رشد کند موها علاوه بر دلایل ارثی و ژنتیکی، از محیط و سبک زندگی امروزی هم تاثیر می پذیرند. مواد شیمیایی، مواد غذایی ناسالم، آب کثیف، مسائل درونی و روحی می توانند روی سلامتی ما تاثیرگذار باشند. مثلاً استرس بیش از حد باعث ریزش شدید موها شده و رشد مو را نیز کند خواهد کرد. ریزش مو ناشی از استرس می تواند به طوری عمل کند که بعد از هر بار شانه زدن یا کشیدن دست لا به لای مو، رشته های مو در دست یا لای شانه جمع شده و باعث ناراحتی افراد می شوند. همه این مسائل برای عموم مردم یک معضل بزرگ به شمار می رود. زیرا مو تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد.

در این مقاله از وب سایت فن تریکس ما جدا از هرگونه مواد شیمیایی و محصولات صنعتی که برای رشد موها و بهبود سلامت آن ها تولید شده اند، می خواهیم چند روش طبیعی و تمرینات موثر یوگا برای رشد سریع مو ها را به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.


همچنین با مطالعه ی مقاله زیر از وب سایت فن تریکس موهای سفید خود را درمان کنید.

>>> درمان موهای سفید با حرکات یوگا <<<


تمرینات یوگا برای افزایش رشد‌ مو

1- حرکت “سگ سر پایین” برای افزایش رشد مو.

1 حرکات یوگا برای افزایش رشد مو

2- حرکت “اوتاناسانا” (خم شدن به سمت پایین با پاهای صاف)

2 حرکات یوگا برای افزایش رشد مو

3- حرکت “صاعقه”

3 حرکات یوگا برای افزایش رشد مو

4- حرکت “ساسانکسانا” (خرگوش مانند)

4 حرکات یوگا برای افزایش رشد مو

5- حرکت “شتر مانند”

5 حرکات یوگا برای افزایش رشدمو

6- حرکت “چرخش باد”

6 حرکات یوگا برای افزایش رشدمو

چگونه یوگا به افزایش رشد مو کمک می کند؟

جواب این سوال را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

انجام این تمرینات، جریان خون و اکسیژن در قسمت پوست سر را افزایش داده و آن را تحریک می کند. این جریان باعث جوان سازی فولیکول های مو شده و رشته های قدیمی و فرسوده مو را تغذیه می کند. انجام حرکات یوگا استرس ناشی از فعالیت های روزانه را کاهش داده و آرامش را برای افراد به ارمغان می آورد. بنابراین این حرکات می توانند ریزش موی ناشی از استرس را کاهش داده و باعث تولید اکسیژن در قسمت سر شود.

در نتیجه انجام تمرینات یوگا استرس را از بین برده و باعث ایجاد آرامش در فرد می شود. انجام تمرینات یوگا در بازه های زمانی طولانی، برای رشد سریع مو ها و رفع استرس بسیار مفید می باشد. تمرینات را در بازه زمانی کوتاه و به صورت منظم انجام دهید. در صورتی که انجام این تمرینات به عادت تبدیل شود، تاثیر آن را نه تنها در سلامت مو بلکه در سلامت روحی و جسمی هم می توانید مشاهده کنید. این تمرینات به عملکرد غده تیروئید نیز کمک کرده و کارکرد آن را منظم می کند.

علاوه بر این تمرینات که برای رشد موها مناسب هستند، می توانید تمرینات دیگری را هم با یک جستجوی ساده در اینترنت و یا رفتن به کلاس های یوگا یاد بگیرید.

>>> افزایش سایز سینه با حرکات یوگا <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا