ورزش

5 تمرین یوگا برای افزایش سایز سینه ها

باورتان می شود که یوگا در افزایش سایز سینه بسیار موثر است؟ شاید در مورد سفت شدن سینه ها با کمک یوگا مطالبی شنیده باشید؛ اما قطعاً افزایش سایز سینه با یوگا برایتان تازگی خواهد داشت. روش های زیادی مثل جراحی، انواع روغن ها، کاپ و … وجود دارد که می توانند باعث افزایش سایز سینه شوند. اما کاری که یوگا انجام می دهد را هیچ کدام از این روش ها نمی توانند انجام دهند. در میان این گزینه ها، یوگا تنها روش طبیعی و بدون عوارض جانبی برای افزایش سایز سینه ها است.


با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با روش های طبیعی افزایش و تسریع رشد سینه در دوران بلوغ آشنا شوید.

>>> روش های طبیعی افزایش و تسریع رشد سینه در دوران بلوغ <<<


چگونه یوگا باعث افزایش سایز سینه ها می شود؟

آیا می دانستید که طبق تحقیقات انجام شده، تقریباً همه ی خانم ها نگران سایز سینه هایشان هستند؟ اما خوشبختانه به لطف یوگا نیازی به نگرانی و استفاده از مواد شیمیایی مضر که عوارض جانبی دارند، نمی باشد. یوگا با افزایش بافت چربی و غدد لنفاوی در سینه ها باعث افزایش سایز آن ها می شود. برخی از پوزهای یوگا عضلاتی که سینه ها را ساپورت می کنند را سفت و محکم تر می کند.

به طور کلی انجام تمرینات یوگا سینه ها را سفت تر، قوی تر و خوش فرم تر می کند. بنابراین با تمرین منظم می توان در یک بازه ی زمانی سایز سینه ها را افزایش داد.

کدام آساناهای یوگا مناسب این کار است؟

1- گوموک (سر گاو)

1 افزایش سایز سینه با حرکات یوگا

گوموک یا سر گاو، آسانایی بوده که در آن بدن شبیه به سر گاو شده و سطح ابتدایی آسانای وینیاسا (Vinyasa) است. این آسانا را اول صبح یا عصر با معده و روده ی خالی انجام دهید و حرکت را 20 تا 60 ثانیه نگه دارید.

فواید: گوموک به خوبی سینه ها را کش می آورد؛ در واقع کشش و انعطاف پذیری آن ها را افزایش داده که در نتیجه، سایز آن ها نیز افزایش می یابد.

2- مار کبری

2 افزایش سایز سینه با حرکات یوگا

این آسانا حرکتی است که در آن بالا تنه شبیه به سر مار کبری بلند شده و به سمت عقب خم می شود. این حرکت موجب تحریک و تقویت عضلات درگیر در این حرکت خواهد شد. حرکت مار کبری را صبح یا عصر با شکم و روده ی خالی و هر بار به مدت 15 تا 20 ثانیه باید انجام داد.

فواید: این حرکت موجب ایجاد کشش در ناحیه ی بالاتنه، قفسه ی سینه و قوی شدن عضلات پستان ها می شود. همچنین معده و باسن را سفت می کند.

3- آسانای کمان

3 افزایش سایز سینه با حرکات یوگا

این حرکت یوگا شبیه به یک کمان کشیده شده بوده و یک تمرین کششی عالی است. این حرکت را نیز مانند دیگر حرکت ها، باید اول صبح یا عصر با معده و روده ی خالی و هر بار 15 تا 30 ثانیه انجام داد.

فواید: این حرکت گردش خون را در ناحیه ی بالاتنه و قفسه ی سینه افزایش می دهد. همچنین پستان ها را قوی و سفت می کند. به علاوه غده ی تیروئید را نیز ماساژ داده و شانه ها را هم تقویت می کند.


برای اطلاع از چگونگی افزایش عرض شانه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> چگونگی افزایش عرض شانه <<<


4- حرکت شتر یا یوشتر آسانا

4 بزرگ کردن سایزسینه با حرکات یوگا

در این حرکت بدن شبیه به شتر بوده که صبح و عصر با معده و روده ی خالی به مدت 30 تا 60 ثانیه باید انجام شود. این حرکت بافت عضلانی اطراف سینه ها را کش آورده، گسترش می دهد و به افزایش جریان خون در سینه ها کمک می کند. همچنین روی قسمت پایینی سینه ها هم کار کرده و میزان گردی آن ها را را افزایش می دهد.

5- حرکت درخت

5 بزرگ کردن سایزسینه با حرکات یوگا

همان طور که از نام این پوز پیداست، این پوز شبیه به موضع درخت است. در این حرکت چشم ها باید کاملاً باز و شکم و روده کاملاً خالی باشد. این حرکت را صبح و عصر انجام دهید و روی هر پا یک دقیقه بایستید. حرکت درخت در بافت کناره های سینه کشش ایجاد کرده و به افزایش سایز سینه ها کمک می کند. همچنین این حرکت انعطاف پذیری عضلات سینه را افزایش داده و موجب افزایش اعتماد به نفس می شود.

در پایان بد نیست بدانید که یوگا برای تقویت سیستم ایمنی بدن، افزایش قدرت باروری و درمان موهای سفید موثر است. 

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
2 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
A

با سلام خدمت دوستان عزیز جهت بزرگ کردن سایز سینه در بانوان مصرف گیاه قاصدک بسیار مفیده اما با توجه به اینکه ریشه قاصدک و مخصوصا دمنوش آن بسیار تلخ هستند، می تونید کپسول ریشه رو تهیه و به راحتی مصرف کنید طبق اصول علمی مصرف پودر ریشه بسیار موثر… بیشتر بخوانید.

حسنا

با سلام کپسول گیاه قاصدک از کجا بگیریم

دکمه بازگشت به بالا