آموزش های ویدئوییزیبایی

خواص، فواید و مزایای جید رولر چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟

جید رولر (jade-roller) چیست؟

محصولات زیبایی آسیایی مانند جید رولر طی چند سال گذشته طوفانی را در جهان به پا کرده اند که به نظر می رسد ریشه در کشور کره دارد. آن ها سعی دارند به دنیا بفهمانند که آسیا گنجینه ای از اسرار زیبایی های باستانی است که به طور مداوم دنیای زیبایی را به جهتی نو و تازه هدایت می کند.

1 مزایا و نحوه استفاده از جید رولر

غلتک های رولر یا جید رولر یکی از ابزارهایی می باشد که هم اکنون در دنیای زیبایی غوغایی به پا کرده است. در چین باستان از این وسیله برای سم زدایی صورت استفاده شده است. جید رولر سنگی بوده که به صورت غلتک روی حلقه هایی سوار شده تا بتوان آن را روی پوست صورت کشید. استفاده از این وسیله مزایای زیادی دارد که باعث سفت شدن پوست صورت، افزایش گردش خون در صورت، افزایش تخلیه ی لنف های موجود در زیر پوست، حذف سموم، روشن شدن پوست و کاهش پف اطراف چشم می شود. همچنین ویژگی های جالبی را روی پوست باقی می گذارد. مخصوصاً اگر قبل از استفاده، آن را برای مدتی در یخچال گذاشته تا کاملاً سرد شود. زیرا سردی و خنکی خود در کاهش پف صورت نقش مهمی دارد. در کل می توان گفت بعد از استفاده از جید رولر حسی بسیار خوب و عالی در پوست صورت به وجود می آید.

همچنین اگر از محصولات مراقبتی پوست استفاده می کنید، جید رولر به جذب بهتر و آسان تر محصول در پوست کمک می کند. گفته می شود سرم های صورت از جمله سرم ویتامین C را می توان روی تمام صورت و گردن زده و با غلتاندن جید رولر روی آن، جذب و تاثیر سرم را بیشتر کرد.

البته باید توجه داشت که جید رولر به هیچ وجه درمان گر جوش و آکنه و دیگر مسائل پوستی نیست. این وسیله فقط می تواند به عنوان وسیله ی مراقبتی پوست برای خواص و مزایای گفته شده در روتین مراقبتی مورد استفاده قرار گیرد.


شما می توانید برای اطلاع از نحوه سر باز کردن جوش، دمل و کورک به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه سر باز کردن جوش، دمل و کورک <<<


نکته ای که در استفاده از جید رولر باید در نظر داشت این است که پوست صورت قبل از استفاده حتماً تمیز باشد؛ تا از تشکیل باکتری که باعث تاثیر عکس این وسیله و ضرر رساندن به پوست می شود جلوگیری شود.

اما چگونه باید از جید رولر برای دست یابی به مزایای آن استفاده کرد؟

برای استفاده از این محصول باید کار را از وسط صورت و دقیقاً از چانه و بینی شروع کرد. سپس آن را به سمت بالا و پیشانی و به طرف بیرون صورت کشید. دقت داشته باشید که هنگام کشیدن این وسیله روی پوست، هیچگاه از بالا به پایین حرکت نکرده و همیشه رولر را از پایین به بالا حرکت دهید. برای گونه ها و زیر چشم باید از کنار بینی شروع کرده و جید رولر را با حرکات دایره ای به بیرون صورت و چانه بکشید.

ویدئوی زیر به درک بیشتر این موضوع کمکتان می کند.

توجه داشته باشید که جید رولر را روی صورت فشار ندهید. فشار وارده باید کاملاً ملایم باشد. اگر در هنگام استفاده دردی احساس کردید، یعنی فشار وارده روی رولر زیاد است.

استفاده ی هر روزه از جید رولر ضرری ندارد اما اصلاً لازم نیست. چرا که در زمان هایی به کارتان می آید که صورتتان به هر دلیلی از آلرژی، گرفتگی و بد خوابی گرفته تا خوردن غذاهای پر نمک پف داشته باشد.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecrazewomenshealthmag




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا