رپورتاژ آگهیگردشگری

با مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا در مشهد آشنا شوید

مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا بسیار پرطرفدار هستند که نظیر آنها مجتمع تجاری آسمان با انواع فروشگاه‌های مختلفی از جمله پوشاک، عطر و ادکلن، ساعت، جواهرات و لوازم التحریر، مجتمع تجاری بزرگ مروارید با فروشگاه‌های متعدد از جمله پوشاک، لوازم خانگی، زیورآلات و مجتمع تجاری آرمان با ارائه کالای ورزشی، پوشاک و… است. هتل آیسان مشهد از جمله هتل‌های اطراف حرم و نزدیک به این بازارها است.

مرکز خرید خورشید مشهد

یکی از مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا مرکز خرید خورشید است. در واقع این مرکز خرید یکی از بزرگترین و معروف‌ترین بازارهای شهر مشهد در استان خراسان رضوی است. مرکز خرید خورشید در منطقه احمدآباد شهر مشهد قرار دارد. این مرکز خرید با بیش از ۲۰۰ فروشگاه و برند معتبر، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های تجاری و خرید شهر مشهد محسوب می‌شود. در مرکز خرید خورشید، انواع کالاهای مختلف از جمله لباس، کفش، زیورآلات، لوازم التحریر، کتاب، لوازم خانگی، مواد غذایی و… قابل دسترسی هستند.
مرکز خرید خورشید از مجموعه‌هایی است که تقریباً تمام نیازهای خانواده‌ها را در برمی‌گیرد. همچنین بخش غذایی این مرکز خرید شامل رستوران‌، کافی‌شاپ‌ و فست‌فودهای مختلفی است که با انواع غذاهایی مانند پیتزا، برگر، سوشی، سالاد و… انتخاب بسیار گسترده‌ای برای بازدیدکنندگان دارد. از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید خورشید می‌توان به موقعیت جغرافیایی بسیار مناسب آن نیز اشاره کرد. این مرکز خرید در منطقه احمدآباد به عنوان یکی از مناطق مرکزی و تجاری شهر مشهد شناخته می‌شود و برای دسترسی به آن از تمامی نقاط شهر، وسایل حمل و نقل عمومی و خصوصی در دسترس قرار دارد.

مجتمع تجاری و مرکز خرید آسمان مشهد

مجتمع تجاری آسمان یکی از مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا است که در فاصله نزدیکی به حرم قرار دارد. این مجتمع تجاری در سال ۱۳۸۵ با هدف ارائه خدمات متنوع به زائرین و مجاوران حرم امام رضا (ع) افتتاح شد. مجتمع تجاری آسمان دارای بیش از ۳۰۰ فروشگاه متنوع، از جمله پوشاک، عطر و ادکلن، ساعت و جواهرات، لوازم التحریر، صنایع دستی، لوازم خانگی و … است. همچنین در این مجتمع تجاری، رستوران و کافی‌شاپ‌های مختلفی نیز وجود دارد. مرکز خرید و مجتمع تجاری آسمان به دلیل نزدیکی به حرم و ارائه خدمات متنوع و باکیفیت، به یکی از مقاصد پرطرفدار برای خرید و تفریح در مشهد تبدیل شده است.

مجتمع تجاری بزرگ مروارید

مجتمع تجاری بزرگ مروارید یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا بوده که در فاصله‌ای نزدیک به حرم واقع گردیده است. این مجتمع تجاری با زیربنایی بیش از ۴۰ هزار مترمربع، بزرگ‌ترین مرکز خرید شهرستان مشهد است. مجتمع تجاری بزرگ مروارید دارای بیش از ۳۰۰ فروشگاه متنوع است که در آن محصولات متعددی از جمله پوشاک، لوازم خانگی، ابزارآلات، کتاب، سوغات و… به فروش می‌رسد.
همچنین در این مرکز خرید، انواع رستوران‌ و کافی‌شاپ‌های متعدد نیز وجود دارد. از مراکز خرید دیگر می توان به مجتمع تجاری بزرگ مروارید با داشتن موقعیت مکانی مناسب در نزدیکی حرم مطهر، جذب زیادی از مسافران علاقه‌مند به خرید و تفریح در مشهد داشته و به یکی از مقاصد پرطرفدار برای گشت و گذار و بازارگردی مبدل گردیده است.

مجتمع تجاری و مرکز خرید بزرگ مروارید

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا است. این مجتمع برای فروش محصولات متنوعی از جمله لباس، کفش، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و… ساخته شده است. همچنین در این مجتمع انواع رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، سالن‌های زیبایی، باشگاه ورزشی و سینما نیز وجود دارند. در مرکز خرید زیست خاور تلاش شده است تا با طراحی مناسب و استفاده از تجهیزات پیشرفته، فضایی راحت و دلنشین برای خریداران فراهم شود.
علاوه بر این، مجتمع تجاری زیست خاور مشهد دارای پارکینگ بزرگ و رایگان است که به خریداران این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از مشکلات پارکینگ خودرو، با آرامش خرید کنند. همچنین این مجتمع با در نظر گرفتن نیازهای خریداران، خدمات جالبی را نیز ارائه می‌دهد. از جمله خدمات این مجتمع می‌توان به ارائه خدمات بانکی، صرافی، مرکز پرداخت قبوض و خدمات پیشرفته دیگری اشاره کرد.
از دیگر ویژگی‌های مجتمع تجاری زیست خاور مشهد می‌توان به موقعیت مناسب آن اشاره کرد. این مجتمع در نزدیکی ایستگاه‌های بزرگ حمل ‌و نقل عمومی و در محلی که در دسترس بیشترین جمعیت شهری است، قرار دارد. در نتیجه، برای خریداران با هر نوع مشغله و زمانبندی، سفر به این مجتمع بسیار راحت و مقرون به صرفه است. در کل، مجتمع تجاری زیست خاور یکی از بهترین گزینه‌های خرید و تفریح در شهر مشهد است.

بازار جنت مشهد

بازار جنت یکی دیگر از مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا است. این بازار دارای فضایی بسیار بزرگ بوده و انواع فروشگاه‌هایی مانند فروشگاه لباس‌های سنتی، مانتو، پوشاک زنانه و مردانه، صنایع دستی، بهداشتی و آرایشی، عطر و ادکلن و سایر محصولات دیگر را عرضه می‌کند. با توجه به نزدیکی این بازار به حرم مطهر امام رضا (ع)، همواره پر از زائر و مسافر نیز هست. بازار جنت در واقع به عنوان یکی از مراکز تجاری مهم شهر مشهد شناخته می‌شود. این بازار دارای فضایی بسیار زنده بوده و همواره از جمله مقاصد مورد علاقه توریست‌هاست.
بازار جنت با دارا بودن انواع فروشگاه‌ها و کارگاه‌های سنتی و صنایع دستی معروف است که در آنها محصولاتی همچون قالی، گلیم، چادر شب، سفال، چاپ سنتی و… تولید و عرضه می‌شوند. همچنین در فروشگاه‌های این بازار می‌توان به سایر محصولات مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و غیره نیز دسترسی پیدا کرد. هتل دیپلمات مشهد یکی از هتل‌های نزدیک به بازار جنت است.
این هتل در فاصله نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. هتل دیپلمات دارای طراحی مدرن و مجهز به امکانات متنوع است. همچنین این هتل به عنوان یکی از محبوب‌ترین هتل‌های شهر مشهد برای اقامت مسافران محسوب می‌شود. در حال حاضر هتل دیپلمات دارای ۱۳۰ اتاق و سوئیت مجهز به تلویزیون با صفحه‌نمایش ال سی دی، مینی بار، بخاری، سیستم تهویه مطبوع و اینترنت رایگان است. این هتل همچنین دارای امکاناتی مانند رستوران، کافی شاپ، حمام ترکی، سالن ورزشی و… است.

بازار جنت مشهد یکی از مراکز خرید مشهد

مجتمع تجاری و مرکز خرید اطلس مشهد

مجتمع تجاری اطلس مشهد یکی از بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا است. این مجتمع با فضایی زیبا و منحصر به فرد، دارای چندین طبقه و بیش از ۱۰۰۰ فروشگاه است که محصولات متنوعی از جمله لباس، کفش، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی و… را به مشتریان عرضه می‌کند. مجتمع تجاری اطلس مشهد با طراحی مناسب، فضایی راحت و دلنشین را برای خریداران به ارمغان آورده است. همچنین با ارائه خدمات متنوع، این مجتمع می‌تواند نیازهای مختلف خریداران را برآورده کند.
از دیگر ویژگی‌های این مجتمع می‌توان به نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد اشاره کرد. این مجتمع در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع)، باغ فردوس، حمام قدسی و موزه ارتش قرار دارد. لذا خریداران می‌توانند علاوه بر خرید، از دیدن این جاذبه‌های گردشگری نیز لذت ببرند. ناگفته نماند مجتمع تجاری اطلس مشهد، رستوران‌ و کافی شاپ‌های مختلفی دارد که برای خریداران و بازدیدکنندگان این مجتمع، فضایی دنج و دلنشین را فراهم می‌کند.
رستوران‌های این مجتمع برای سرو غذاهای ایرانی و بین‌المللی، به صورت طبقاتی و با امکان پذیرایی‌هایی با ظرفیت بالا آماده شده‌اند. همچنین در این مجتمع انواع فست فودها، صبحانه‌ها و دسرهای مختلف نیز سرو می‌شود. از دیگر بخش‌های مهم مجتمع اطلس، کافی شاپ‌های مختلف آن است که با فضایی راحت و دوستانه، برای خریداران و بازدیدکنندگان، فضایی مناسب جهت گذراندن اوقات فراغت را فراهم می‌کنند.
همچنین به دلیل نزدیکی به حرم مطهر امام رضا (ع)، بسیاری از کافی شاپ‌های این مجتمع در طبقات بالایی قرار گرفته‌اند تا مسافران با دیدن ویویی از حرم، احساس رضایت بیشتری داشته باشند. در کل، مجتمع تجاری اطلس با فضایی مناسب و با امکانات و خدمات متنوع، یکی از بهترین مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا است.

مجتمع تجاری اطلس مشهد

بازار رضا مشهد

بازار رضا یکی از معروف‌ترین بازارهای خیابانی و توریستی شهر مشهد در استان خراسان رضوی است. این بازار در منطقه بیت المقدس واقع شده و دارای فروشگاه‌های زیادی است که محصولاتی همچون لباس‌های سنتی، حلیم، حلوا، پسته و سایر غذاهای محلی، صنایع دستی، عطر و ادکلن و… را به فروش می‌رسانند. بازار رضا در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده و به همین دلیل همواره پذیرای توریست‌های داخلی و خارجی است.
به علاوه، این بازار به عنوان یکی از مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا شناخته می‌شود و همواره از جمله مقاصد مورد علاقه توریست‌هاست. از هتل‌های نزدیک بازار رضا، هتل میامی مشهد است. این هتل یکی از هتل‌های محبوب و مدرن در مشهد است که امکانات رفاهی و خدمات بسیار خوبی برای مسافران فراهم می‌کند. همچنین به دلیل موقعیت مکانی بسیار عالی، هتل میامی نزدیک به برخی از اماکن تاریخی و دیدنی مشهد مانند حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد.

جمع‌بندی

در این مقاله درباره مراکز خرید نزدیک حرم امام رضا صحبت کردیم. این مراکز خرید جزو معروف‌ترین‌ پاساژهای مشهد هستند و شما می‌توانید اقلام موردنیاز خود را با قیمت بسیار پایین تهیه کنید. همچنین اگر قصد خرید سوغاتی را داشته باشید می‌توانید با مراجعه به بازارهای اطراف حرم، اقدام به خرید کنید. از طرفی شما می‌توانید هتل‌های نزدیک حرم را از وبسایت ایران هتل آنلاین رزرو کنید.

“سلب‌ مسئولیت: فن تریکس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.”

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
iranhotelonline




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا