پوشاکراهنمای خرید

اصول صحیح انتخاب و خرید کفش مناسب برای افزایش قد

یکی از ساده ترین راه های افزایش قد و بلندتر به نظر رسیدن، پوشیدن کفش مناسب برای افزایش قد است. چه بخواهید قدتان را بسیار بلند کنید و چه بخواهید تنها چند سانتی متر به اندازه ی قدتان اضافه شود، انتخاب صحیح کفش و پوشیدن کفش مناسب می تواند شما را به هدفتان برساند.

با ما در فن تریکس همراه باشید تا بتوانید برای افزایش قدتان کفش مناسبی انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب کفش مناسب برای افزایش قد

1- مسلماً برای اینکه قد را تا حد زیادی افزایش دهید، چاره ای جز انتخاب کفشی با پاشنه ی 7 تا 10 سانتی متر نیست.

اگر پوشیدن کفشی با پاشنه ی 10 یا 7 سانتی متر در موقعیت های عمومی و عادی چندان زیبا به نظر نمی رسد و این کفش ها بیشتر مجلسی هستند، می توانید کفشی با پاشنه ی 5 سانتی متر که کفش هایی برای موقعیت های عمومی است انتخاب کنید. اگر همچنان قد مورد نظر به دست نیامد، با استفاده از راه حل های دیگر که در مورد بعد گفته می شود، چند سانتی متری نیز به قد خود اضافه نمایید.

1 اصول انتخاب کفش جهت افزایش قد

2- از ژل های طبی افزایش قد مخفی استفاده کنید.

این مورد بیشتر مناسب افرادی است که مایلند قدشان به صورت طبیعی بلند به نظر برسد، یا افرادی که نمی توانند کفش های پاشنه بلند بپوشند. چرا که این ژل ها مانند کفش های پاشنه بلند باعث بلند شدن قد می شوند، اما بسیار راحت و طبی بوده و با حمایت از پا، مانند کفش های پاشنه بلند آزار دهنده نیستند.

2 اصول انتخاب کفش جهت افزایش قد

3- برای اینکه ظاهر و قد بلندتان زیباتر به نظر برسد، یعنی بتوانید راحت تر و طبیعی تر راه بروید که گویی قدتان به صورت طبیعی بلند است:

کفش های پاشنه بلندی انتخاب کنید که پاشنه و کفی آن ها یک پارچه بوده یا مانند کفش های تصویر زیر، پاشنه و کفی کلفتی دارند و کلاً بی خیال کفش هایی با پاشنه های نوک تیز شوید. پوشیدن دامن ماکسی یا شلواری دم پا که کفش ها را کاملاً پوشش دهد، شما را طبیعی تر بلند قد نشان خواهد داد.

3 اصول انتخاب کفش جهت افزایش قد

4- برای محل های رسمی مثل محل کار و دانشگاه که نمی توانید از کفش های گفته شده استفاده کنید، کفش های رسمی تهیه کنید که به کفش های افزایش قد معروف هستند.

هم از طرف داخل و هم در پاشنه ی بیرونی کفش ها، موادی قرار داده شده است که بدون اینکه پاشنه یا مواد افزایش قد آن قابل توجه باشد و به چشم بیاید، قد را افزایش می دهند. از آنجایی که این نوع کفش ها را می توان در اکثر موقعیت ها پوشید، ارزش تهیه کردن را دارند.

4 اصول انتخاب کفش جهت افزایش قد

5- کفش های اسپرت با کفی و پاشنه ی بیرونی اضافی که بسیار حجیم و بزرگ بوده و قد را بلند می کند نیز انتخاب مناسبی است.

اگر چه این کفش ها برای ورزش و فعالیت های این چنینی طراحی شده اند، اما برای افرادی که طرفدار تیپ اسپرت هستند و به افزایش قد نیز تمایل دارند، گزینه ای بسیار عالی است.

5 اصول انتخاب کفش جهت افزایش قد

6- استفاده از بوت های ساق بلند پاشنه دار در فصل سرما، باعث می شود که بلند قدتر به نظر برسید.

ساق های بوت، پاها را بلند و کشیده کرده و پاشنه ها قد را افزایش می دهند. فقط یادتان باشد حتماً از پالتویی کوتاه استفاده کنید که بوت ها کاملاً در معرض دید باشند.

6 اصول انتخاب کفشهای مناسب

7- اگر مایل نیستید کفش یا بوت هایی با ویژگی های مناسب برای افزایش قد خریداری کنید، می توانید:

مانند تصویر زیر از کفی های پاشنه دار که از جنس های مختلف ژله ای، سیلیکون و پارچه ای می باشند، استفاده کنید؛ که هم از نظر قیمت مقرون به صرفه هستند و هم مخفی بوده و به هیچ وجه افزایش قدتان مصنوعی به نظر نمی رسد. به خصوص اگر برای بوت استفاده شود.

7 اصول انتخاب کفشهای مناسب

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا