ورزش

راهنمای انتخاب و خرید توپ گلف مناسب

انتخاب صحیح و مناسب توپ گلف بر اساس سطح بازیکن یعنی مبتدی یا پیشرفته، یکی از مهمترین عواملی است که باعث تقویت بازی گلف در افراد می شود. در واقع داشتن یک توپ متناسب با نیاز فرد باعث می شود که افراد این بازی را بهتر انجام دهند. این موضوع بدین معناست که هنگام خرید توپ باید توجه داشت که نقاط ضعف بازیکن چیست و یک فرد به عنوان بازیکن گلف چه چیزی را می خواهد در خود تقویت کند. آیا مسافت پیمایشی توپ برایش مهم است یا کنترل کردن توپ را باید در نظر داشته باشد. شاید هم لازم است همه ی انواع توپ را امتحان کرده تا بتواند بهترین توپ را خریداری کند.

با فن تریکس همراه باشید تا هنگام خرید توپ، بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر تسلط به توپ برایتان مهم است:

اگر مسافت پیمایشی توپ برایتان مهم نیست و توپی را می خواهید که بهتر روی آن تسلط داشته و آن را کنترل کنید و بتوانید دقیقاً آن را به همان جایی که می خواهید هدایت کنید، از توپ های زیر استفاده کنید:

1- به دنبال توپ هایی با پوشش یونومر باشید.

پوشش یونومر پوشش پلاستیکی بوده تا زمانی که با چوب گلف به توپ ضربه می زنید، انرژی چوب را به خود جذب کرده و نچرخد. همین امر یعنی عدم چرخش توپ باعث می شود هدایت و کنترل توپ در هوا بهتر صورت گیرد.

1 راهنمای خرید توپ گلف

2- توپ هایی را انتخاب کنید که دارای تراکم 80 باشند.

این نوع توپ ها به جای غلت خوردن و دور زدن در نقطه ی گرین، در این نقطه زیادی غلت نزده و هدایتشان بسیار راحت تر صورت می گیرد.

2 راهنمای خرید توپ گلف

3- توپ های چند لایه را انتخاب کنید.

توپ چند لایه نیز چرخش توپ را محدود می کند. بهترین انتخاب برای زمانی است که باید دقیقاً توپ در مسیری که می خواهید حرکت کند.

3 راهنمای خرید توپ گلف

اگر مسافت پیمایشی توپ برایتان مهم است:

1- توپ هایی با پوشش اورتان انتخاب کنید.

پوشش های اورتان به توپ اجازه می دهد زمانی که با چوب به توپ ضربه می زنید، پرش قدرتمند تری انجام شده و در نتیجه توپ مسافت بیشتری را طی کند. اگر چه کنترل این نوع توپ ها سخت تر است اما به طور کلی این نوع توپ ها برای گلف باز های حرفه ای بهتر از توپ های گفته شده در مرحله ی قبل می باشد.

4 راهنمای خرید توپ گلف

2- توپ هایی را با تراکم 100 انتخاب کنید.

این نوع توپ ها بسیار سفت و سخت بوده و از این نظر نیز کنترلشان سخت تر است. پرشی بسیار قدرتمند تر انجام داده و مسافت بسیار طولانی تری را طی می کنند اما کنترلشان سخت است. به همین دلیل بوده که برای گلف بازهای حرفه ای که در زمینی بیش از 220 متر بازی می کنند مناسب است.

5 راهنمای خرید توپ گلف

3- توپ سه لایه انتخاب کنید.

لایه های توپ اجازه می دهد تا انتقال انرژی به صورت خاص و به گونه ای صورت گیرد که باعث شود توپ دورتر شده و مسافت بیشتری را طی کند. این نوع توپ ها نیز بیشتر غلت می خورند. بنابراین علاوه بر هوا، روی زمین نیز مسافت زیادی را طی می کنند.

6 راهنمای خرید توپ گلف

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا