پوشاک

چگونه مردان جین و بوت را با هم ست کنند؟

اگر شما هم جزء افرادی هستید که همیشه نسبت به خوش تیپ بودن خود حساس بوده اید حتماً سؤالاتی را در ذهن خود درباره نحوه ی هماهنگ کردن لباس هایتان مطرح می کنید. مثلاً می گویید، هنگامی که نیم بوت و بوت های خود را با شلوار جین می پوشیم، پاچه های شلوارمان به چه شکلی باشد تا جذاب تر به نظر آییم؟ آیا باید پاچه ها را تا بزنیم یا روی بوت جمع کنیم؟ و یا پاچه ها را داخل بوت قرار دهیم؟ و مدام فکر می کنید که آیا کدام گزینه بهتر است و به خوشتیپ بودن شما می افزاید؟ فن تریکس به شما بهترین راه خوش تیپ شدن با بوت و شلوار جین را خواهد گفت.

پوشیدن جین با چکمه به دلیل اینکه تیپ خاص و شیکی را برای آقایان به ارمغان می آورد بسیار پر طرفدار می باشد. اما اکثر مردها روش درستی را برای پوشیدن بوت با شلوار لی یا جین انتخاب نمی کنند. ممکن است شما هم جزء این دسته از افراد باشید و مثلاً هنگامی که جین و چکمه را با هم می پوشید پاهایتان دراز به نظر آید. در این شرایط بهتر است پاچه های شلوارتان را تا بزنید تا پاها کمی تپل به نظر رسیده و از بلندیشان کم شود. این که چه زمانی باید پاچه های شلوار را پاکتی کنید یا چه زمانی روی کفش جمع یا رول شوند مسئله ای است که اغلب آقایان با آن مشکل دارند.

چه زمانی و چرا باید پاچه های شلوار را تا کنیم؟

• اگر پاهای بلندی دارید پاچه های شلوار را طوری رول کنید که جورابتان به اندازه ی نیم سانتی متر مشخص باشد. یعنی این که لبه ی شلوار روی لبه ی بوت قرار نگرفته و کمی فاصله داشته باشند. این کار می تواند تا حدی بلندی پاهایتان را متعادل سازد و باعث جلب توجه کردن بوت هایتان شود و پاهای بلندتان به چشم نیاید. خصوصاً اگر از بوت های بسیار شیک و جذابی استفاده کنید.

1 نحوه ست جین و بوت مردانه

همچنین تا کردن پاچه ی شلوارتان باعث نمایان شدن آستر شلوار که رنگی متضاد با رویه ی آن را دارد شده که نگاه ها را از پاهای بلندتان برمی دارد. البته می توانید از شلوارهایی که خود دارای پاچه های پاکتی بوده و نیازی به تا کردن ندارند استفاده کنید که بسیار بهتر می باشد.

اگر شلوار شما برایتان بلند است به هیچ وجه پاچه های آن را کوتاه نکنید. تا کردن پاچه ها یکی از بهترین گزینه ها برای اندازه کردن آن ها با قد شما است که راه حل بهتری نسبت به کوتاه کردن قد شلوار می باشد. زیرا زیبایی بیشتری به شلوار و تیپ شما می دهد.

• کوتاه کردن پاچه های شلوار: اگر پاچه های شلوار بسیار بلند باشند به طوری که تا کردنشان جلوه ی بسیار بدی به آن می دهد و یا پاچه های تا شده بسته به شرایطتان بسیار دست و پا گیر هستند و زود کثیف می شوند باید آن ها را کوتاه کرده و لبه دوزی کنید. فقط به یاد داشته باشید زمانی که برای کوتاه کردن شلوار خود نزد خیاط می روید، همان کفش هایی را داشته باشید که قصد دارید با آن شلوار بپوشید. توجه داشته باشید که این شلوار را نمی توانید با بوت های خود بپوشید.

پس میزان کوتاهی آن را با کفش مشخص کنید. بعد از کوتاهی به روش گفته شده، پاچه ی شلوار دیگر بر روی کفش قرار نمی گیرد. با این شلوار باید بوت هایی بپوشید که پاچه های شلوار درون آن باشد. اسنیکر یا کفش های کتانی هم با این شلوارها مناسب هستند.

اما چه کسانی باید این نوع از شلوارها را بپوشند؟ بهتر است آقایانی این شلوارها را بپوشند که می خواهند بلند قدتر به نظر برسند. زیرا راسته و یک دست بودن شلوار از بالا تا پایین باعث می شود پاها کشیده تر به نظر برسند. همچنین این شلوارها برای آقایان چاقی که دوست دارند لاغرتر به چشم آیند نیز مناسب می باشد؛ زیرا این شلوار، بدون تا شدگی بوده که مانع پرحجم شدن پای افراد می شود و راسته بودن شلوار به دلیل این که قد را بلندتر و پاها را کشیده تر می کند، باعث می شود پاها لاغرتر به نظر برسند.

البته بسته به شرایط خاص، این شلوارها برای دیگر افراد هم مناسب است؛ زیرا شلوار لی تا زده جوان پسند می باشد.

پاکتی کردن شلوار

در این روش باید توجه داشته باشید که پاچه های شلوار را نباید بیش از دو بار تا زد و اندازه ی هر تای پاچه تقریباً باید 3 سانتی متر باشد. شلوار لی تا زده را با کفش های کتانی و کفش های شبرو هم می توان پوشید اما همانطور که پیشتر گفته شد با نیم بوت یا بوت بسیار عالی است.

2 نحوه ست جین و بوت مردانه

تا کردن و پاکتی کردن

برای این که کفش های شما خصوصاً نیم بوت ها بیشتر به چشم آید، بهتر است پاچه های شلوار تنگ بوده و به قوزک پایتان بچسبد. پس ابتدا پاچه ی شلوار را طوری تنگ کنید که کاملاً به قوزک بچسبد و بعد آن را به صورت پاکتی به سمت بالا به روشی که پیشتر گفته شد تا کنید. این روش برای انواع بوت ها خصوصاً برای بوت های ساق بلند مناسب است. زیرا بوت ها را بیشتر در معرض دید قرار می دهد. زمانی که قرار است پاچه ی شلوار درون چکمه قرار گیرد بهتر است شلوار کمترین حجم را داشته باشد.

3 نحوه ست جین و بوت مردانه

پاکتی بلند

در این روش پاچه های شلوار باید 7 یا 8 سانتی متر تا شده تا پاکتی شوند. کسانی از این روش استفاده می کنند که قصد دارند شلوار لی گران قیمتشان را به نمایش بگذارند. زیرا معمولاً هم شلوارهای گران قیمت و هم آستر آن ها زیبا هستند.

در این روش، شلوار شما فقط باید یک تا بخورد و با کفش های ساق بلند اسپرت مانند آل استار یا بوت هایی با برند کاترپیلار پوشیده شود. همچنین این نوع شلوار برای هر نوع استایل بدنی مناسب نیست و فقط آقایان لاغر، قد بلند و جوان می توانند از آن استفاده کنند.

4 نحوه ست جین و بوت مردانه

جمع شدن شلوار بالای کفش

اگر چه ممکن است این روش کمی شلخته به نظر برسد، اما بهترین روش برای زمان هایی که بوت های ساقه بلند می پوشید و قصد دارید ساقه های آن را در زیر شلوار لی یا جین خود پنهان کنید. البته که کفش های اسپرت دو، نیم بوت و بوت هایی که ساقه های کوتاهی دارند را نیز می توانید به این صورت با شلوار لی ست کنید.

5 نحوه ست جین و بوت مردانه

برای اطلاع از نحوه انتخاب بهترین و مناسب ترین لباس ها برای آقایان مقالات زیر را در وب سایت فن تریکس مطالعه نمایید.

>>> اصول صحیح پوشش انواع لباس مردانه <<<

>>> راهنمای انتخاب رنگ مناسب کفش مردانه <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
مهدی

این مطلب واقعا عالی بود
تشکر میمکنم از بابت مطالب عالیتون

دکمه بازگشت به بالا