پوشاکراهنمای خرید

چگونه بین کفش مشکی یا قهوه ای رنگ مناسب را انتخاب کنیم؟

در بین تمامی مردان و حتی زنان همیشه این چالش وجود داشته است که آیا کفش مشکی بپوشند یا قهوه ای. از آنجایی که هم کفش های مشکی و هم قهوه ای هر دو زیبایی خاصی داشته و در همه ی موارد و موقعیت ها می توان از آن ها استفاده کرد، تقریباً همیشه تصمیم گیری سخت بوده است. مطمئناً همه ی مردان حتی برای یک بار هم که شده این سردرگمی در انتخاب رنگ کفششان را تجربه کرده اند. اما واقعاً در هنگام خرید کفش به چه نکاتی باید توجه کرده و رنگ کفش را بر چه اساسی باید انتخاب کرد؟

کدام رنگ کفش مناسب شماست؟ مشکی یا قهوه ای …

اگر چه این سوال به تنهایی سوال بسیار آسانی است اما پاسخ دادن به آن دشوار می باشد. هزاران فاکتور و معیار وجود دارد که در هنگام و یا حتی قبل از خرید یک جفت کفش باید مد نظرتان باشد. مثلاً قصد دارید کفش را در چه مواردی استفاده کنید و چقدر از کفش انتظار کارایی رسمی و اداری دارید؟ اگر کفشی که می خواهید بخرید را با کت و شلواری رسمی می پوشید و احیاناً از کراوات یا کمربند مشکی استفاده می کنید، تنها یک گزینه برایتان وجود دارد و آن هم کفش مشکی است.

1 راهنمای انتخاب کفش قهوه ای یا مشکی

کفش های قهوه ای و روشن تر از قهوه ای از رسمیت کمتری برخوردار بوده و کمتر می توان از آن ها در جلسات، ادارات و جاهایی که نیاز به پوشیدن لباس رسمی مثل کت و شلوار استفاده کرد. حتی اگر رنگ لباس کاملاً روشن و یا مثلاً قهوه ای است باز هم برای موارد رسمی باید کفش مشکی انتخاب شود.

از طرفی اغلب کفش های مشکیِ پاشنه دار و شبروی مردانه را به گونه ای طراحی می کنند که همیشه کمی رسمیت با آن عجین شده است و بعضی از انواع این کفش ها را واقعاً نمی توان در موارد و موقعیت های غیررسمی و معمولی پوشید.

البته موارد دیگری نیز قبل از خرید کفش وجود دارد که باید آن ها را نیز مد نظر داشته باشید. در انتخاب رنگ کفش فقط رسمی و غیر رسمی بودن آن شرط نیست. مثلاً میزان عمر و ماندگاری کفش، تعداد کفش های رنگ مشکی یا قهوه ای موجود در جا کفشیتان و یا مدل و طرح کفشی که متناسب سلیقه تان بوده و ترجیح می دهید انتخاب کنید. ممکن است این معیارها رنگ انتخابی را از مشکی به قهوه ای و یا از قهوه ای به مشکی تغییر دهد.

موارد زیر را در هنگام انتخاب و قبل از خرید کفش حتماً مد نظر داشته باشید:

– موقعیت هایی که در آن با کفش مورد نظر قرار می گیرید تا چه حد رسمی می باشند.

– تعداد کفش همرنگ موجود در جاکفشیتان با کفش مورد نظر

– تطبیق پذیری و قابلیت ست شدن با لباس هایتان

– ماندگاری و میزان عمر مفید کفش

نکات زیر را نیز حتماً رعایت کنید:

– اگر قصد رفتن به مجلسی با کمربند و کراوات مشکی دارید، حتماً کفش مشکی انتخاب کنید.

– رسمیت کفش قهوه ای هرگز به کفش مشکی نمی رسد.

– هر چه رنگ کفش روشن تر باشد، درصد رسمیت آن پایین می آید.

– اگر در لباس ها و لوازم جانبیتان مثل ساعت از رنگ های سرد استفاده می کنید، حتماً کفش مشکی انتخاب کنید. و اگر از تن رنگ گرم استفاده می کنید، کفش قهوه ای خریداری کنید.

– کفش های قهوه ای با شلوارهای جین ست شده و زیبا به نظر می آیند.

– بسیاری از طرح ها و مدل های کفش رسمی نبوده و کاملاً معمولی ساخته می شوند. بنابراین در هنگام خرید به مدل کفش توجه داشته باشید.

– یافتن واکس مناسب و کاملاً هم رنگ با کفش قهوه ای بسیار سخت تر از کفش های مشکی است.

– طول عمر و ماندگاری کفش های مشکی بیشتر است.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا