فضای مجازیموبایل و تبلت

نحوه غیرفعال کردن آیکون Chat Heads برای مسنجر فیسبوک در Android

نحوه غیرفعال کردن آیکون چت شناور

قطعاً ارسال پیام فوری به دوستان، آشنایان و خانواده بسیار هیجان انگیز است. اما چیزی که کمی ممکن است شما را آزار دهد نمایش آیکون چهره ها در قسمت بالایی صفحه نمایش گوشی هوشمند اندرویدی شما بوده که به شکل شناوری قرار دارد. مسنجر فیس بوک یکی از محبوب ترین مسنجرها در میان کاربران سراسر جهان بوده که این موضوع دقیقاً همان چیزی است که در رابطه با مسنجر فیسبوک نیز مشاهده می شود. اما چگونه می توان آن را غیرفعال کرد.

1 غیرفعال کردن Chat Heads مسنجر فیسبوک اندروید

ما در این مطلب می خواهیم شما را با نحوه غیرفعال کردن آیکون چت شناور، در مسنجر فیسبوک مخصوص سیستم عامل اندروید آشنا سازیم.

این ویژگی به عنوان Chat Heads شناخته شده و به نظر می رسد ایده خوبی برای دسترسی سریع تر به مکالمات شما با دوستان و اعضای خانواده تان باشد. برخی افراد ممکن است از وجود این ویژگی بسیار راضی بوده و این ایده را بپسندند. اما اگر از دسته افرادی هستید که علاقه ای به مشاهده این ویژگی در صفحه نمایش گوشی خود را ندارید، می توانید با روشی که به شما آموزش می دهیم از وجود آن خلاص شده و رهایی پیدا کنید.

پس با وب سایت آموزشی فن تریکس همراه باشید …

در مجموع دو راه برای این کار وجود دارد: راه اول در صورتی است که می خواهید به طور دائمی از آن خلاص شوید. برای این کار می توانید به راحتی Chat Heads را برای همیشه غیر فعال کنید؛ و راه دوم غیر فعال کردن ویژگی Chat Heads برای یک مکالمه خاص و در حین مکالمه با دوستان و آشنایانتان بوده که برای این مورد نیز به راحتی می توانید در حین مکالمه آن را رد کنید.

نحوه غیرفعال کردن آیکون چت مسنجر فیسبوک یا Chat Heads در اندروید

کاربر می تواند Chat Heads را از بخش منو مسنجر فیسبوک غیرفعال کند. برای انجام آن کافیست برنامه مسنجر فیسبوک را باز کرده و روی Chat Heads فشار دهید.

در برنامه مسنجر این آیکون کوچک با آواتاری زیبا در گوشه سمت چپ بالا قابل مشاهده است.

4 غیرفعال کردن Chat Heads مسنجر فیسبوک اندروید

به قسمت پایین صفحه اسکرول کرده تا زمانی که Chat Heads را مشاهده کنید. سپس لغزنده مقابل Chat Heads را غیرفعال کنید. به همین راحتی. در این بین شما می توانید برای همیشه Chat Heads را غیرفعال سازید.

5 غیرفعال کردن Chat Heads مسنجر فیسبوک اندروید

نحوه رد کردن Chat Heads به طور موقت و برای یک مکالمه خاص

اگر تنها چیزی که می خواهید انجام دهید، رد کردن ویژگی Chat Heads برای یک مکالمه خاص و به صورت موقتی از صفحه نمایش گوشی هوشمند اندرویدی است، بدون نگرانی و بسیار سریع می توانید آن را انجام دهید. برای این کار تنها کافی است ویژگی Chat Heads مکالمه مورد نظر خود را گرفته و به سمت پایین (سطل زباله نمایش داده شده) در صفحه نمایش گوشی خود بکشید.

6 غیرفعال کردن Chat Heads مسنجر فیسبوک اندروید

همانطور که گفته شد این کار بسیار راحت بوده و در چند ثانیه می توان ویژگی Chat Heads را به صورت دائمی و یا موقت غیرفعال کرد.


در پایان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با فیس بوک نگاهی به مقالات زیر نیز بیاندازید.

>>> چگونه بدانیم که آیا اطلاعات فیس بوک ما به سرقت می رود یا خیر؟ <<<

>>> نحوه غیرفعال کردن حالت تشخیص چهره در فیس بوک <<<

>>> نحوه مشاهده پست های بیشتر در صفحات فیس بوک <<<

>>> آموزش مخفی کردن تبلیغات خاص در فیسبوک <<<


با اشتراک مطالب فن تریکس به دوستان خود نیز در یافتن پاسخ سوالاتشان کمک کنید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
howtogeek




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا