سلامت

چگونه کریستال را شارژ کرده و کریستال درمانی کنیم؟

کریستال ها مواد معدنی حل شده ای هستند که یک شبکه ی بلوری را تشکیل داده اند. برخی از ترکیبات بلورین، دارای خواص و مزایایی برای سلامتی انسان می باشند. گفته می شود کریستال ها با ایجاد تعادل الکترومغناطیسی در بدن به بهبود بسیاری از بیماری ها کمک می کنند. برای استفاده از این مزایا ابتدا باید بلور یا کریستال را تهیه کرده و به شارژ کردن آن اقدام کنید.

فن تریکس مراحل شارژ کردن کریستال را برایتان شرح خواهد داد.

برای شارژ کردن کریستال:

1- کریستال را به مدت دو روز یا 24 ساعت در معرض نور مستقیم ماه یا خورشید قرار دهید.

نور خورشید یا ماه در کریستال نفوذ کرده، آن را سرشار از انرژی می کند و باعث شارژ کردن آن می شود.

1 کریستال درمانی چیست

2- روش دیگر شارژ کردن کریستال، استفاده از کریستال های دیگر است.

برای این کار باید با استفاده از کریستال های دیگر، دایره ای ساخته و کریستالی که می خواهید استفاده کنید را در مرکز این دایره قرار دهید؛ و اجازه دهید 24 ساعت به همین حالت بماند.

2 کریستال درمانی چیست

3- اگر قصد شارژ کردن کریستال، با انرژی طبیعی زمین را دارید، لازم است کریستال را در باغی گذاشته که اطراف آن را گیاهان احاطه کنند.

همچنین برای شارژ کردن کریستال با انرژی زمین، می توانید آن را در خاک دفن کنید.

3 کریستال درمانی چیست

4- بعد از اینکه با هر کدام از روش های گفته شده کریستال را شارژ کردید، از انرژی آن استفاده کنید.

برای این کار، افکارتان را مستقیماً وارد کریستال کنید. دعا، راز و نیاز، تجسم افکار و قصد و هدفتان، ترانه خواندن یا مدیتیشن کردن روی یک فکر یا ایده، همگی راه هایی هستند که می توان با آن افکارمان را وارد کریستال کرد. فقط یادتان باشد، به مدت زمان فرستادن افکار به کریستال توجه داشته باشید. هر چه این مدت زمان بیشتر باشد نتیجه ی کار بهتر و قدرتمند تر خواهد بود.

– سعی کنید چشمانتان را بسته و تصور کنید که کریستال آنقدر نورانی است که نمی توانید به آن نگاه کنید.

– برای کریستال دعا کنید؛ تا بتواند انرژی خود را در اختیارتان قرار دهد. می توانید با راز و نیاز کردن با خداوند، زمین، یا هر آنچه که باور دارید نیروی هدایت کننده در زندگی شما است، دعا کنید.

– شما باید آنقدر انرژی به کریستال بدهید، تا در زمینه ی خاصی که می خواهید، کریستال درمانی کنید. همچنین با دعا و راز و نیاز، آن را با مسئله ی مورد نیازتان پر کنید؛ تا بتوانید از انرژی آن در مسئله ی مورد نظرتان استفاده کنید.

– کریستال را برداشته، در دست بگیرید و با او حرف بزنید. مسئله و مشکلی که دارید را در آن القا کرده و هدف و نتیجه ای که می خواهید از آن بگیرید را نیز به کریستال بگویید. آنقدری این کار را تکرار کنید تا به آرامش رسیده و حس کنید که واقعاً انرژی کریستال وارد بدنتان شده است.

4 کریستال درمانی چیست

برای از بین بردن انرژی های منفی ازکریستال:

1- کریستال را با نمک تمیز کنید.

تمیز کردن کریستال با نمک، به از بین رفتن انرژی های منفی که ممکن است در کریستال باشد کمک می کند. برای این کار کریستال را با آب نمک بشویید، یا آن را به مدت یک ساعت یا بیشتر در ظرفی پر از نمک دفن کنید. برای استفاده از روش آب نمک، یک قاشق چایخوری نمک را در آب ولرم حل کنید. کریستال را چند دقیقه در آب نمک گذاشته، سپس در آورید؛ با آب شیر آن را آبکشی کرده، سپس با حوله خشک کنید.

5 نحوه شارژکریستال

2- تمیز کردن کریستال با آهنگ

صداهایی مثل صدای پرندگان، آواز و ترانه خواندن و یا حتی صدای زنگ، برای پاک کردن اشیاء، مکان و انسان موثر است. کریستال را در کاسه ی تبتی یا سینگینگ بول گذاشته و با نواختن آن، کریستال را پاک کنید. اگر این کاسه را ندارید، کریستال را جلوی دهانتان گرفته و بلند برایش آواز بخوانید. صدایتان در آن نفوذ کرده و آن را پاک می کند.

6 نحوه شارژکریستال

3- از دود سوختن گیاهان خوشبو استفاده کنید.

دود ناشی از سوختن عود یا گیاهانی خوشبو مثل مریم گلی نیز، می توانند در تمیز کردن و دفع انرژی های منفی از کریستال موثر باشند. فقط کافی است کریستال را در معرض دود قرار داده تا با دود کاملاً احاطه شود. چند دقیقه ای این حالت را حفظ کنید؛ تا کریستال کاملاً تمیز شود.

7 نحوه شارژکریستال

در پایان با مراجعه به لینک زیر با فتوبیومودلیشن یا نور قرمز درمانی آشنا شوید.

>>> فتوبیومودلیشن یا نور قرمز درمانی چیست؟ <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی اصغرگرجی

ممنونم خیلی عالی بود سپاسگذارم

دکمه بازگشت به بالا