سلامت

بهترین روش های بدون عوارض برای افزایش انزال چیست؟

مشکلات مربوط به انزال، از جمله مسائلیست که ممکن است بسیاری از مردان را درگیر کند. اگر از مشکل کاهش انزال رنج می برید و منجر به نگرانی شما شده است، باید بدانید که روش ها و راه حل های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد. زیرا غذاها، مکمل ها و روش های کمکی، تغییر در سبک زندگی و موارد بسیاری وجود دارد که می توانید بدون عوارض و به بهترین شکل ممکن انزال را در خود تقویت کرده و دفعات آن را افزایش دهید. با فن تریکس همراه باشید.

افزایش انزال با روش هایی سریع و آسان

1- مایعات زیادی بنوشید.

میزان مایع منی که در طول ارگاسم آزاد می شود، رابطه ی مستقیمی با میزان مایعاتی دارد که مصرف می شود. زیرا مایع منی بر پایه ی آب بوده و آب عامل کمک کننده ای برای حرکت اسپرم می باشد. برای عملکرد بهتر بدن، روزانه به دو تا سه لیتر آب نیاز است. هر چه میزان نوشیدن آب بیشتر شود، انزال نیز افزایش می یابد. علاوه بر آبی که به طور معمول می خورید، دو لیوان آب قبل از رفتن به محل کار و دو لیوان بعد از کار نوشیده تا به انزالتان کمک کنید.

2- از گرمای زیاد به دور باشید.

بیضه ها بسیار حساس هستند. آنقدر ظریف که وقتی در معرض گرمای زیاد قرار می گیرند، پژمرده می شوند. به همین دلیل خارج از بدن قرار گرفته اند. زیرا باید دمایی کمتر از 37.0 °C داشته باشند. بنابراین اگر به مدت طولانی رانندگی کنید و یا به مدت طولانی روی صندلی داغ، سونای بخار، جکوزی داغ و حتی حمام داغ بنشینید، ظلم بزرگی به خود کرده اید.

0 روش های افزایش انزال

3- لباس زیر تنگ نپوشید.

لباس زیر تنگ نیز دمای کیسه ی بیضه را افزایش داده و در نتیجه میزان اسپرم و مایع منی را کاهش می دهد.

1 روش های افزایش انزال

4- هنگام نشستن، پا روی پا نیندازید.

این حالت نشستن، تا حد زیادی روی میزان اسپرم و مایع منی تأثیر می گذارد. یعنی باعث فشرده شدن و چپاندن بیضه به سمت داخل بدن و افزایش دمای آن می شوید که خطر بسیار جدی را به همراه دارد.

2 روش های افزایش انزال

افزایش انزال با غذاها و مکمل ها

1- روی (زینک) و اسید فولیک بخورید.

زینک یا روی از مواد ضروری هستند که نقش مهمی را در متابولیسم سلولی ایفا می کند. اسید فولیک نیز تا 74 درصد میزان اسپرم را افزایش می دهد. بنابراین توصیه می کنیم که روزانه 1mg اسید فولیک و 15mg زینک مصرف کنید. فقط یادتان باشد که هر دو را با هم مصرف کنید. هیچ مکملی به تنهایی باعث افزایش انزال نمی شود.

2- از مصرف نوشابه خودداری کنید.

نوشابه سرشار از قند بوده که نه تنها برای کبد مضر است، بلکه قدرت باروری را نیز کاهش می دهد. افرادی که نوشابه مصرف نمی کنند در مقایسه با کسانی که نوشابه را در برنامه ی غذایی خود جای داده اند، 30 درصد انزال بیشتری دارند.

3 روش های افزایش انزال

3- میوه و سبزیجات بخورید.

گاهی همه ی آن چیزی که برای رفع مشکلاتتان نیاز دارید یک تغذیه ی سالم می باشد. میوه ها و سبزیجات سرشار از آنتی اکسیدان ها بوده که کیفیت مایع منی و انزال را ارتقاء می دهند. به علاوه آنتی اکسیدان ها باعث داشتن بدن سالم، حس خوب و عدم مشکلات مربوط به انزال می شوند.

4 روش های افزایش انزال

افزایش انزال از طریق تغییر در سبک زندگی

1- ورزش های کگل انجام دهید.

ورزش های کگل هم برای زنان و هم برای مردان مفید هستند. اما برای مردان مفیدتر و کار آمدتر است. زیرا علاوه بر ارتقاء سلامت پروستات و جلوگیری از انزال زودرس، نقش مهمی نیز در افزایش انزال دارد.

5 روش های افزایش انزال

2- سیگار نکشید.

اگر سیگاری هستید، سیگار را ترک کرده و هیچگاه به سمت آن نروید. سیگار باعث از بین بردن اسپرم، کاهش میل جنسی، کاهش حجم آب بدن و میزان مایع منی و اثرات بسیار بد در کیفیت انزال می گذارد. مواد مخدر نیز میزان هورمون تستوسترون بدن را کاهش می دهد که نتیجه ی آن افت انزال می باشد.

3- استرس خود را مدیریت کنید.

استرس به طور اساسی بر روی کیفیت زندگی انسان تأثیر می گذارد. هورمون استرس روی هورمون تستوسترون هم تأثیر داشته و حجم آن را کم می کند. به علاوه باعث مشکلات پوستی، بیماری های قلبی و بی خوابی شده که همگی نقش مؤثری در کاهش انزال دارند.

4- ورزش کنید.

به طور قطع ثابت شده که ورزش در افزایش سلامت تمام ارگان های بدن از جمله آلت تناسلی نقش داشته و باعث بهبود عملکرد طبیعی بدن در همه ی موارد از جمله انزال می شود. همچنین، ورزش کردن حجم مایع منی و اسپرم را افزایش داده و شما را به هدفتان نزدیک می کند.

6 روش های افزایش انزال

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا