آموزش های ویدئوییسرگرمی و اوقات فراغتکودک

چگونه پوشک را به شکل حلقه گل تزئین کنیم؟

تزئین پوشک بچه در بین سیسمونی یکی از سرگرمی های دوست داشتنی والدین است. به خصوص آن هایی که برای اولین بار این اتفاق شیرین را تجربه کرده و به دنبال چیدن سیسمونی زیبا برای فرزندشان هستند. یکی از راحت ترین روش های تزئین پوشک بچه که حتی بعدها استفاده از آن نیز بسیار آسان خواهد بود، تهیه ی یک حلقه ی گل زیبا با پوشک های نوزاد است، که در ادامه به چگونگی ساخت آن می پردازیم. با ما در فن تریکس همراه باشید.


برای اطلاع از چگونگی انتخاب رنگ مناسب برای وسایل کودک به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> چگونه رنگ های مناسبی برای اتاق، لباس و وسایل کودک انتخاب کنیم؟ <<<


طرز ساخت حلقه گل با پوشک بچه

1- یک حلقه ی گل سیمی را به صورت آماده از فروشگاه های وسایل گل سازی خریداری کرده و یا خودتان آن را تهیه کنید.

قطر حلقه باید 41 سانتی متر باشد تا بتوان تقریباً با 16 تا 20 عدد پوشک روی آن گل تهیه کرد.

2- پوشک را به هر شکلی که می خواهید تا کرده و شکل دهید (گل، عروسک و…). بعد از آن، شکل به دست آمده را با کش محکم نگه دارید.

راحت ترین و زیباترین شکل، رول کردن پوشک و کشیدن کش روی آن است. رنگ کش به سلیقه ی خودتان بستگی دارد. اگر می خواهید قابل رویت نباشد آن را هم رنگ پوشک انتخاب کنید.

3- پوشک ها را اطراف سیم بچینید. به گونه ای که سیم را به طور کامل پوشش داده و پنهان کند.

وقتی پوشک ها را در کنار هم قرار می دهید، سعی کنید در یک راستا نباشند. کمی آن ها را بالا و پایین کرده تا هم سیم به خوبی پنهان شود و هم حلقه ی گل شکلی ساده و بی روح نداشته باشد. همچنین طوری پوشک ها را بگذارید که شکلک ها و عروسک های روی آن بیشتر در معرض دید باشد تا زیبا تر به نظر آید.

4- حال با استفاده از روبان، پوشک ها را روی سیم محکم کنید.

دقت کنید که همه ی پوشک ها، محکم روی سیم وصل شوند؛ وگرنه در نهایت کارتان خراب می شود. می توانید روبان ها را با هر رنگ و شکلی که دوست دارید روی پوشک ها وصل کنید. اما روبان هر چقدر ساده روی پوشک ها بسته شود و گره آن پشت کار پنهان شود بهتر است. (نحوه ی انجام این کار در تصویر کاملاً مشخص است.)

حال حلقه ی شما آماده است.

برای تزئین و زیباتر کردن آن:

1- دیگر وسایل زیبا و جذاب نوزاد را نیز به حلقه آویزان کنید.

می توانید از روبان های مختلف، نخ زری یا هر ایده ی خلاقانه ی دیگری که به نظرتان کار را زیباتر می کند استفاده کنید. مثلاً جوراب ها، شیشه شیر، اسباب بازی یا پستونک را با گره های زیبا به کار وصل کنید. حتی می توانید روی کارت پستال یادداشتی نوشته و به حلقه ی گل آویزان کنید.

2- حال با یک تکه حریر، توری یا هر چیز دیگری حلقه را تزئین کنید. اینگونه حلقه پوشک بچه زیباتر شده و به حلقه ی گل شبیه تر می شود.

یک توری با رنگ متفاوت را به صورت زیگزاگ از لابه لای پوشک ها رد کرده تا هم محکم بایستد و هم زیبا به نظر برسد.

3- با پاپیون و روبان حلقه را زیباتر کنید.

4- حال با استفاده از حروف تزئینی، نام نوزاد یا اول نام های نوزاد و پدر و مادر یا هر چیزی مانند آن که دوست دارید را انتخاب کرده و به حلقه وصل کنید.

5- حلقه ی گل شما آماده است.

می توانید آن را روی درب اتاق کودک یا دیوار آویزان کرده و در کنار دیگر وسایل و اسباب بازی های سیسمونی تزئین شده از هنر دست خودتان لذت ببرید. همچنین هر زمان که به پوشک احتیاج داشتید با باز کردن تنها یک گره، آن را از حلقه جدا کنید.

8 تزئین پوشک بچه به شکل حلقه گل

در پایان فن تریکس مطالعه مقالات زیر را به شما پیشنهاد می کند.

>>> نحوه استفاده از سطل پوشک بچه <<<

>>> نحوه تست کردن قدرت جذب پوشک بچه <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا