کودک

چگونه از سطل پوشک بچه استفاده کنیم؟

نحوه ی مدیریت کردن پوشک های کثیف بچه همیشه دردسر بوده و اغلب والدین به خاطر بوی بد پوشک ها با ریختن آن ها در سطل زباله مشکل دارند. بنابراین نمی توانند آن ها را در سطل های زباله ی معمولی بریزند. این مشکل برای خانم ها در دوران قاعدگی نیز وجود دارد. خوشبختانه امروزه محصولی به نام سطل پوشک بچه به بازار عرضه شده که به راحتی می توان از آن برای انباشتن پوشک بچه بدون هیچ گونه بو و مشکلی استفاده کرد. برای آشنایی با نحوه ی استفاده از آن با فن تریکس همراه باشید.

نحوه ساخت سطل پوشک بچه

1- سر و بدنه ی سطل را از طریق لولا به هم متصل کنید.

متصل کردن این دو قطعه بسیار آسان بوده و از طریق یک لولا در هم چفت می شوند.

1 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

2- درب را برگردانید و درب سطل را بپوشانید.

اگر درب و بدنه به درستی روی هم قرار گرفتند، یعنی آن دو را به درستی متصل کرده اید.

2 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

3- پلاستیک داخل سطل را آماده کنید.

روی محفظه ی پلاستیک فشار داده تا پلاستیک خارج شود. سپس پلاستیک را به سمت بیرون کشیده و 45 سانتی متر از آن را به اندازه ای که انتهای پلاستیک به کف سطل برسد را خارج کرده و انتهای آن را گره بزنید.

3 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

4- محظفه را در سطل قرار دهید.

اکنون باید محفظه ی حاوی پلاستیک را در سطل گذاشته و پلاستیک را در ارتفاع سطل پهن کنید. به گونه ای که گره انتهای آن به کف سطل برسد. اکنون سطل آماده ی استفاده است.

4 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

نحوه استفاده از سطل

1- پوشک را رول کرده و تا بزنید.

بهتر است پوشک کثیف تا جایی که امکان دارد تا شده و کوچک شود. پس آن را رول و تا کرده و به کمک چسب ها انتهای آن را محکم کنید. هر چه پوشک کوچکتر باشد، فضای کمتری اشغال کرده و تخلیه ی سطل دیر به دیر صورت می گیرد. به طور کلی یک سطل می تواند تا 34 پوشک را در خود جای دهد.

5 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

2- پوشک را درون سطل بگذارید.

بعد از این که پوشک را رول کرده و تا زدید، درب سطل را باز کرده و پوشک را درون آن بیاندازید. مجددا درب سطل را ببندید. به محض این که درب بسته شد، خود سطل قسمت بالایی پلاستیک در زیر درپوش، یعنی بالای پوشک را گره زده و پوشک را بسته بندی می کند.

6 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

3- سطل را خالی کنید.

بعد از اینکه سطل کاملا پر شد، باید قسمت بالایی سطل که در مرحله ی اول آن را با لولا به قسمت پایینی وصل کردید را با فشار دادن دکمه، باز کنید. بعد از باز شدن، کاتِری در زیر آن مشاهده شده که پلاستیک را برش می زند.

7 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

4- پلاستیک را در زیر کاتر برش بزنید.

بهتر است کمی پلاستیک را به سمت خود کشیده تا پلاستیک بیشتری آزاد شود، تا بعد بتوانید آن را گره بزنید. بعد از این که مقدار مناسبی از پلاستیک آزاد شد، کاتر را فشار داده و برش بزنید.

8 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

5- پلاستیک حاوی پوشک های کثیف را از سطل درآورده و دور بیاندازید.

تمیز کردن سطل پوشک

1- حداقل هفته ای یک بار درون سطل را تمیز و یا با دستمال پاک کرده یا آن را کاملا بشویید.

9 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

2- بهتر است برای جلوگیری از بو گرفتن سطل، بوگیری خریده و آن را در محل مخصوصی که برای آن در زیر درب سطل تعبیه شده است، قرار دهید.

فقط دقت داشته باشید که بوگیر باید هر 90 روز یا سه ماه یک بار تعویض شود.

10 نحوه استفاده از سطل پوشک بچه

3- بعد از تمیز کردن سطل مجددا به همان روش هایی که در بالا گفته شد، باید محفظه ی پلاستیک را در آورده، پلاستیک را به اندازه ی 18 اینچ یا 45 سانتی متر بیرون کشیده و انتهای آن را گره بزنید. سپس درون سطل گذاشته و از آن استفاده کنید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا