جوانانگل و گیاه

راهنمای انتخاب گل مناسب با روحیه هر فرد در روز ولنتاین Valentine

کم کم در حال نزدیک شدن به روز عشق هستیم؛ روز ولنتاین! شاید شما هم دوست داشته باشید برای عشق تان یک هدیه زیبا بخرید و یا یک دسته گل به او هدیه بدهید. هدیه دادن گل در مناسبت ها هیچ وقت تکراری نبوده و بسیار رمانتیک و زیباست. شما می توانید برای ولنتاین به کسی که دوستش دارید یک دسته گل رز قرمز هدیه بدهید؛ حتی می توانید گل رز را خودتان با نوار چسب رنگی بسازید. اگر چه یک دسته گل پر از رزهای قرمز بسیار فانتزی و زیباست، اما بهتر است با توجه به روحیات معشوقه خود، یک دسته گل بسیار زیبا و عالی برای او انتخاب کنید. با این کار، حتماً عشق خود را سورپرایز خواهید کرد.


در لینک زیر از وب سایت فن تریکس نحوه پنهان کار و زیرک بودن را رای یک سورپرایز واقعی را فراگیرید.

>>> چگونه برای سورپرایز واقعی زیرک و حیله گر باشیم؟ <<<


همه ی گل ها به یک اندازه برای افراد مختلف، مناسب نیستند. در این مقاله چند نمونه از بهترین گل ها متناسب با روحیه افراد مختلف را آورده ایم. این مقاله را بخوانید و گلی که بیشترین همخوانی با روحیات معشوقتان دارد را پیدا کرده و سفارش دهید.

1- روحیه رومانتیک و کلاسیک: گل آلاله (Ranunculus)

اگر یک دسته گل سنتی را برای هدیه دادن مد نظر دارید، می توانید از دوازده شاخه رز قرمز استفاده کنید. اما اگر به دنبال چیز متفاوتی هستید، گل آلاله را انتخاب کنید. آلاله زیباترین جایگزین برای رزهای سنتی است. نرمی و سادگی آن ها، یک ترکیب عالی و رمانتیک برای افراد احساساتی و کلاسیک است. این گل، رنگ های متفاوتی دارد که شامل زرد، نارنجی، قرمز و سفید می باشد. بنابراین انتخاب با شماست که می خواهید یک دسته گل ظریف و روشن هدیه بدهید یا یک دسته گل نرم و رنگی.

1 گل مناسب روز ولنتاین

2- روحیه آزاد: گل میموسا (Mimosa)

میموسا یا گل ابریشم دارای گل های زرد رنگ و دانه ای و یا گردی کوچک است. میموسا گل های زرد رنگی دارد که هیچ چیزی قابل مقایسه با عطر، رنگ و زیبایی این گل نیست. گل های میموسا، لبخند را روی صورت هر کسی به ارمغان می آورند. با این گل ها یک دسته گل زیبا سفارش دهید و آن را به همسرتان تقدیم کنید.

حتی می توانید از این گل ها برای تزئین اتاقتان نیز استفاده کنید.

2 گل مناسب روز ولنتاین


برای اطلاع از نحوه رنگ آمیزی گل ابریشمی مصنوعی مقاله زیر را مطالعه کنید.

>>> نحوه رنگ آمیزی گل ابریشمی مصنوعی <<<


3- روحیه آرام و خونسرد: گل کاکتوس های رنگی (Colored Cactus)

کاکتوس های رنگی برای افرادی با روحیه آرام و خونسرد بسیار مناسب هستند. کاکتوس های رنگی، نیاز به مراقبت زیادی نداشته، اما جلوه رنگارنگی به میز و خانه شما می دهند. این گل ها، جایگزین عالی برای گیاهان آب دار و گوشتی همیشه محبوب، هستند. کاکتوس های رنگی نسبت به کاکتوس های سبز، جلوه و زیبایی بیشتری دارند. پس اگر همسرتان دارای روحیه خونسرد و آرامی است می توانید یک کاکتوس رنگی یا یک جعبه به آن هدیه بدهید.

3 گل مناسب روز ولنتاین

4- روحیه خوشحال و قانع: گل شقایق (Poppies)

امکان ندارد که یک گل شقایق شاداب را دید و لبخند نزد. این گل واقعاً آدم را خوشحال و بانشاط می کند. ساقه این گل در تمام جهات حرکت کرده و لطافت بافت گلبرگ های آن ما را یاد لباس باله می اندازد. بنابراین اگر همسرتان خوشرو و قانع است، این گل را برای ولنتاین انتخاب کنید.

4 گل مناسب روز ولنتاین

5- روحیه دراماتیک: گل صد تومانی (Peonies)

غنچه های این گل بسیار بسیار زیبا هستند، هر چند زمانی که گل ها باز می شوند نیز زیبا باقی می مانند. این گل های زیبا بسیار جلب توجه می کنند و برای افرادی که روحیه دراماتیک دارند هدیه خوبی می باشد.

5 گل مناسب روز ولنتاین

امیدواریم روز ولنتاین امسال، بهترین روز عمرتان باشد.

مقالات پیشنهادی ما برای شما…

>>> معرفی گل های صورتی مناسب دسته گل عروس <<<

>>> چگونه یک فروشگاه گل و گیاه راه اندازی کنیم؟ <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realsimple




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا