گل و گیاه

گل های صورتی مناسب برای دسته گل عروس

گل های مناسب دسته گل صورتی

هر گل، نماد چیزی است. در واقع، نوع و رنگ و حتی تعداد شاخه های گل، هر کدام معانی خاصی را می رسانند. شاید شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که برای انتخاب دست گل عروسی یا عقدتان بسیار وسواس به خرج می دهند. با این حال، اگر تم عقد یا عروسیتان را صورتی، انتخاب کرده اید یا اینکه دوست دارید دسته گل عقد یا عروسیتان صورتی باشد، می توانید از ایده های زیر برای انتخاب گلِ مناسب الهام بگیرید.

1 گلهای مناسب دسته گل صورتی

1- رز صورتی (Pink Roses)

2 گلهای مناسب دسته گل صورتی

رز صورتی نماد وقار، متانت، آراستگی و شیدایی است. معمولاً از گذشته، رنگ صورتی تیره نماد قدردانی و سپاسگزاری بوده است. صورتی روشن نماد نجابت و ملایمت آغشته با تحسین و تمجید است. ترکیب گل رز صورتی با چند شاخه گل نارنجی مانند لاله نارنجی یا رز نارنجی، می تواند جلوه ای کلاسیک ایجاد کند. اضافه کردن چند شاخه تازه از زنبق بنفش با غنچه های باز نشده بسیار ریز، زیباییِ کار را کامل خواهد کرد.

2- آماریلیس صورتی (Pink Amaryllis)

3 گلهای مناسب دسته گل صورتی

آماریلیس نماد مباهات، زیبایی باشکوه و کم رویی است. این گل با داشتن زیبایی باشکوه، از گذشته برای نشان دادن زیبایی در قالب شکوه به کار ‌رفته ‌است. ترکیب آماریلیس صورتی با چند بداغ جنگلی سبز، یک جلوه بهاری و باشکوهی ایجاد می کند. گل آماریلیس که آن را با نام هیپستروم یا نسرین هم می شناسند، یکی از گل های محبوب و زیبا در جهان است که جزو گیاهان زینتی به شمار می رود و دارای چندین رنگ زیبا و خیره کننده است.

3- گل صد تومانی صورتی (Pink Peony)

4 گلهای مناسب دسته گل صورتی

گل صد تومانی نماد و نشانه شفا، خشم، کامیابی، کم رویی، زیبایی و عروسی مبارک است. استفاده از چندین شاخه گل صد تومانی صورتی، بدون نیاز به ترکیب با گل های دیگر، جلوه بسیار زیبایی ایجاد خواهد کرد.

4- گل نخود شیرین (Sweet Pea)

5 گلهای مناسب دسته گل صورتی

بوی این گل شیرین است و از عطر آن در تهیه‌ شمع و مانند آن استفاده می‌ شود. گل نخود، لذت و خوشی ظریف را نشان می ‌دهد. این گل سمبل رهسپاری پس از لذت بردن از خود، است. چند شاخه از گل نخود شیرین با سایه های متنوع را با چند شاخه گل صد تومانی صورتی یا گل شیپوری تلفیق کنید. این دسته گل، یک دسته گل بسیار زیبا و ظریف خواهد بود.

5- گل رز باغچه ای یا رزهای پرورشی (Garden Rose)

6 گلهای مناسب دسته گل صورتی

ترکیب چند شاخه گل صد تومانی صورتی روشن با چند شاخه رز باغچه ای (با رنگ هایی در دامنه سفید تا صورتی پررنگ یا یاسی)، آلاله و آماریلیس، دسته گل بسیار زیبا و شادابی را به شما عرضه خواهد کرد.

6- گل ایستوما (Lisianthus)

7 گلهای مناسب دسته گل صورتی

چند شاخه ایستومای صورتی را با چند شاخه گل ارکیده وندای صورتی پررنگ و گل صد تومانی صورتی ترکیب کنید. ارکیده وندای صورتی پررنگ، یک لمس ساختاری و پیچ خوردگی به دسته گل شما می دهد.

7- گل آلاله

8 گلهای مناسب دسته گل صورتی

گل آلاله، نماد درخشندگی، امید بخشی، زرق و برق و گاهی نماد بچگی است. ترکیبی از گل های ظریف و ناز مانند گل آلاله، گل صدتومانی، گل رز باغچه ای و گل نخود شیرین، همگی در طیف های صورتی، یک دسته گل شیک و ناز را تقدیم شما خواهد کرد.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realsimple




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا