روانشناسی

چگونه بیبی فیس ها می توانند ظاهر و سن خود را نسبت به هم مطابقت دهند؟

آیا همه به شما می گویند بسیار جوان تر از سنتان به نظر می رسید؟ آیا همیشه مجبورید برای اثبات سن خود کارت شناسایی رو کنید؟ برای برخی از افراد این ویژگی بسیار خوشایند است و آن را نعمت و امتیازی بزرگ در خود می دانند. اما افرادی هم هستند که اصلاً این امر برایشان خوشایند نبوده و دوست دارند ظاهری متناسب با سنشان داشته باشند. راهکارهای زیر شما را در این امر یاری خواهد کرد تا بتوانید ظاهر و سن خود را با هم مطابقت دهید.

طرز لباس پوشیدن خانم های بیبی فیس برای مطابقت ظاهر و سن:

1- کفش های پاشنه بلند بپوشید.

یکی از راحت ترین راه ها برای مطابقت ظاهر و سن ، بلندتر بودن است. پس با کفش پاشنه بلند، 3 تا 6 سانتی متر به قدتان اضافه کنید. در انتخاب کفش نیز دقت کنید تا مانند دختری که کفش های مادرش را پوشیده ظاهر نشوید. هر کفش پاشنه بلندی مناسب شما نخواهد بود.

2- لباس هایی بپوشید که متناسب با سنتان بوده و هم سن و سال های خودتان از آن ها استفاده می کنند.

لباس هایی با الگوهای ظریف و کلاسیک مثل لباس های گل گلی، راه راه، چارخونه و بته جقه، لباس هایی هستند که برای بچه ها و افراد سن پایین طراحی نشده اند. پس برای مطابقت ظاهر و سن خود، این نوع لباس ها برایتان مناسب است. لباس های خال خالی و طرح های حیوانی، بیشتر مناسب نوجوانان و جوانان است.

– در مورد رنگ لباس ها نیز رنگ های آبی فیروزه ای و کبود، بنفش و سرخ تیره، قهوه ای و کاراملی را به جای رنگ های جیغ که بچه گانه تر هستند انتخاب کنید.

3- از پوشیدن لباس هایی که عکس های بچه گانه داشته و مدل بچه گانه دوخته شده است، خودداری کنید.

اگر بیبی فیس هستید، باید لباس هایی بپوشید که تمام بدنتان را پوشش دهد. همچنین فرم عروسکی، عکس و طرح بچه گانه هم نداشته باشد. از آنجایی که لباس های پوشیده و محجب، سن را بالاتر نشان می دهند، برای مطابقت سن و ظاهر خود سعی کنید لباس های پوشیده انتخاب کنید.

1 تطابق ظاهر و سن در بیبی فیس ها

4- لباس های رسمی بپوشید.

برای مطابقت سن و ظاهر خود، پوشیدن لباس رسمی و اداری به همراه یک آرایش ملایم، نقش بسیار زیادی دارد.

2 تطابق ظاهر و سن در بیبی فیس ها

5- به نحوه لباس پوشیدن هم سن و سالانتان در فضای مجازی و محیط اطرافتان دقت کرده تا متوجه شوید که چگونه توانسته اند تناسب بین سن و ظاهرشان را حفظ کنند.

سعی کنید الگوبرداری کرده و مانند آن ها لباس بپوشید.

طرز لباس پوشیدن آقایان برای مطابقت ظاهر و سن خود:

1- هیچگاه از شلوارک استفاده نکنید.

اگر چه آقایان در سنین مختلف شلوارک را به عنوان لباس راحتی و تو خونه ای استفاده می کنند، اما لباسی سنگین نبوده و اغلب ورزشی و بچه گانه است. هر چه رسمی تر لباس بپوشید، سن خود را بالا برده اید.

2- برای مطابقت سن و ظاهر خود، به جای تی شرت از پیراهن های یقه دار استفاده کنید.

پیراهن های چارخونه یا طرح دار آستین بلند که دکمه آستین آن ها بسته باشد، بهترین پوشش برای رسیدن به هدفتان است. فقط مطمئن شوید که پیراهن کاملاً سایز خودتان بوده و برایتان بزرگ نباشد. وگرنه شبیه پسر بچه ای می شوید که پیراهن پدرش را پوشیده است!

3 تطابق ظاهروسن در بیبی فیس ها

3- کفش های کتانی (اسنیکر) و اسپرت را فقط برای ورزش بپوشید.

این نوع کفش ها شما را حتی از چیزی که هستید هم جوان تر نشان می دهد. چیزی که شما اصلاً به دنبال آن نیستید. شما باید کفش هایی بپوشید که مرد هایی با سن بالاتر از خودتان می پوشند. مثل کفش های شبرو و چرم.

4- جوراب رنگ تیره بپوشید.

ممکن است فکر کنید که برای مطابقت سن و ظاهر ، جوراب هیچ نقشی نداشته و اصلاً به چشم نمی آید، اما جوراب تیره تا حد زیادی سن را بالا برده و تیپ شما را مردانه جلوه می دهد.

5- همیشه لباس هایی بپوشید که دقیقاً سایز بدنتان باشد.

لباس های گشاد و بالعکس بسیار تنگ و کوتاه سن را پایین تر از چیزی که هست نشان می دهند.

4 تطابق ظاهر و سن در بیبی فیس ها

6- لباس هایتان همیشه باید تمیز و اتو کرده باشد.

بچه ها لباس هایشان همیشه چروک، شلخته و کثیف است. پس پوشیدن این لباس ها، سنتان را کمتر می کند. هر چه لباستان تمیز و اتو کرده باشد به هدفتان نزدیک تر هستید.

نکات آرایشی:

1- مدل موهای خود را مانند مدل موی افراد سن بالا بزنید.

برخی از مدل موها سن را به شدت پایین تر نشان می دهند که شما باید از زدن این نوع مدل موها اجتناب کنید. مثلاً چتری، کلاغ پر، به هم ریخته و خرد. در مورد رنگ موها نیز دقت داشته باشید که هر چه رنگ مو تیره تر باشد سن شما را بالاتر نشان می دهد. البته این به این معنا نیست که موها را بسیار تیره کنید. در واقع رنگ موهایتان باید دو درجه از رنگ موهای طبیعی تیره تر باشد.

– موهای بافته، گیره ها و کش های پاپیونی، عروسکی و گل دار سن را پایین تر نشان می دهند.

– موها را همیشه باز بگذارید، جمع کردن مو و بالا بستن آن، سن را پایین می آورد.

– آقایان در این مورد باید به ریش ها توجه داشته باشند. ریش های پر پشت و بلند، سن را بالا برده و صورت بدون ریش، سن را پایین تر نشان می دهد.

2- آرایش ملایم و ملیح داشته باشید و از آرایش غلیظ و استفاده از رنگ های جیغ مثل سایه ی آبی اجتناب کنید.

5 تطابق ظاهر و سن در بیبی فیس ها

3- پیشانی تان را هایلایت کنید.

رنگ کرم روی پیشانی، باید از بقیه قسمت های صورت روشن تر باشد.

نکات رفتاری:

1- ژست بدنتان نباید خمیده، شل و ول و آویزان باشد.

در عوض سر خود را بالا نگه دارید، بدنتان را صاف کنید و از بادی لنگوویج یا زبان بدن استفاده کنید. این گونه بلندتر و بالغ تر به نظر می رسید.

6 تطابق ظاهروسن در بیبی فیس ها

3- ساکت و آرام باشید.

سر و صدا کردن، بلند بلند و زیاد حرف زدن، ویژگی های بچه ها بوده و داشتن این ویژگی در شما سن را پایین تر می آورد. به علاوه هنگام حرف زدن از کلمات و عبارات قلمبه سلنبه استفاده کنید و مانند انسان های بزرگ و فرهیخته صحبت کنید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا

سلام
بیبی فیس بودن یه موهبته
و همه آرزوی همچین چهره ای رو دارن تا سنشون کمتر نشون داده بشه
چرا باید با انتخاب استایل مسن ها خرابش کنیم؟!
التماس تفکر

دکمه بازگشت به بالا