راهنمای خریدزیبایی

چگونه یک ادکلن مناسب انتخاب کنیم؟

ادکلن‌ها رایحه‌های متفاوتی دارند. شاید انتخاب یک ادکلن مناسب کار سختی به نظر برسد اما استفاده از یک ادکلن با رایحه جدید، هم می‌تواند تجربه جدیدی برای شما باشد و هم اینکه اعتماد به نفستان را در روابط شما با دیگران افزایش دهد.

انتخاب نوع ادکلن

۱- در پاییز و زمستان از ادکلن‌های آسیایی (مشرقی) با رایحه چوبی استفاده کنید.

شما می‌توانید ادکلن‌هایی مناسب با هر فصل استفاده کنید؛ و در فصل‌های متفاوت از سال ادکلن‌هایی با رایحه‌های متفاوت به خود بزنید. در فصل‌های سرد سال استفاده از ادکلن‌هایی مانند سدر و چوب صندل (یک نوع درخت خوشبو) مناسب است و باید از ادکلن‌هایی با رایحه گل اجتناب کرد.


برای اطلاع از نحوه انتخاب عطر و ادکلن مناسب فصل زمستان به لینک زیر از وب سایت فن ترکس مراجعه کنید.

>>> نحوه انتخاب عطر و ادکلن مناسب فصل زمستان <<<


۲- در بهار و تابستان از ادکلن‌های خنک با رایحه گل استفاده کنید.

زمانی که هوا رو به گرمی می‌رود استفاده از ادکلن‌هایی که رایحه گل و میوه دارند مناسب‌تر است. مانند فلورا، فروت، green، water و ادکلن‌های لیمویی معطر.

1 انتخاب ادکلن مناسب

۳- به هنگام شب از ادکلن‌هایی تند با رایحه مشک استفاده کنید.

ادکلن‌هایی با رایحه مشک، چوبی، ادویه‌ای و ادکلن‌های آسیایی برای استفاده در مهمانی ها یا ملاقات های کاری شبانه مناسب است.

2 انتخاب ادکلن مناسب

۴- در روز از ادکلن‌هایی با رایحه گل و مرکبات استفاده کنید.

در طول روز که در محل کار یا مدرسه هستید از ادکلن‌هایی با بوی تند و قوی اجتناب و از ادکلن‌های ملایم، خنک و شیرین با رایحه گل و میوه استفاده کنید.

۵- ادکلن‌ها را تست کنید تا رایحه مورد علاقه خود را پیدا کنید.

به جای اینکه در فصل‌های مختلف و شب و روز ادکلن خود را تغییر دهید، یک نوع رایحه را انتخاب کنید تا آن رایحه نشانه و اثر شما باشد. از بین ادکلن‌های متفاوت، چندین نوع را تست کرده تا بتوانید یکی را انتخاب کنید که احساس می‌کنید نمایانگر شما است و دوست دارید روزانه از آن استفاده کنید. موقع انتخاب ادکلن نظر دیگران را نیز جویا شوید.

3 انتخاب ادکلن مناسب

۶- از ادکلنی استفاده کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد.


برای مطالعه ترفندهایی جهت افزایش ماندگاری عطر و ادکلن اینجا کلیک کنید.


اگر می‌خواهید بوی ادکلن شما برای چندین ساعت باقی بماند بهتر است از ادکلنی با مقدار روغن بیشتر استفاده کنید. اگر نگران این مسئله هستید که ممکن است بوی آن خیلی قوی و مقاومت ناپذیر شود بهتر است از ادکلن‌هایی با مقدار روغن کمتر استفاده کنید.

4 انتخاب ادکلن مناسب

در پایان می توانید با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با اصول تمیز کردن شیشه عطر و ادکلن و از بین بردن بوی آن آشنا شوید.

>>> اصول تمیز کردن شیشه عطر و ادکلن و از بین بردن بوی آن <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا