رپورتاژ آگهیسرگرمی و اوقات فراغتگردشگری

معرفی و مسیر های دسترسی به شهر بازی لونا شیراز

شهربازی لونا شیراز

اگر در هتل بزرگ شیراز اقامت داشته باشید، یکی از بهترین شهربازی های شیراز در نزدیکی شما قرار دارد. شهربازی لونا شیراز از جمله هیجان انگیزترین شهربازی های این شهر به حساب می آید. این شهربازی برای کودکان و حتی بزرگسالان جذابیت بسیاری دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شهربازی لونا شیراز را بهتر بشناسید و بازدید از آن را در برنامه سفر خود قرار دهید.

لوناپارک شیراز کجاست

لونا پارک شیراز از جمله جاهای تفریحی شیراز است که در بخش شمالی شهر و نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد. وقتی گردشگران به دروازه قرآن می روند، چشمشان به این پارک می افتد. و دلشان می خواهد که از سواری روی ترن هوایی هیجان انگیز این پارک لذت ببرند.

به همین خاطر مجاورت با دروازه قرآن شیراز یک امتیاز بسیار عالی برای شهربازی لونا محسوب می شود و افراد بسیاری را به سمت آن می کشاند. البته چه بهتر، می توانید یک تیر و دو نشان بزنید. آیا احساس می کنید که بازدید از آثار تاریخی برای فرزند شما کسالت آور است؟ می توانید او را مهمان لونا پارک کنید تا حسابی از هیجان و تفریح لبریز شود.

معرفی لونا پارک شیراز

لونا پارک از جمله اولین شهربازی های بزرگ و هیجان انگیز شیراز است. این شهربازی حدود 30 سال عمر دارد و پاتوق بسیاری از جوانان و کودکان به حساب می آید. جالب اینجاست که با توجه به قدمت لونا پارک شیراز، برخی مشتریان این پارک افرادی هستند که خودشان در جوانی از این پارک استفاده کردند و حالا فرزند خود را به این پارک آورده اند.

لونا پارک از جمله معروف ترین شهربازی ها و اماکن تفریحی شیراز به حساب می آید. به همین خاطر در ایام آخر هفته می توانید شاهد ازدحام جمعیت در این پارک باشید. در شهربازی لونا پارک شیراز از انواع تجهیزات و بازی های مهیج و پیشرفته وارداتی استفاده کرده اند. این وسایل همگی از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. همچنین به صورت دوره ای از آن ها نگهداری می شود تا همیشه عملکرد ایمن و قابل اطمینانی داشته باشند.

در لگو پارک شهر بازی لونا شیراز لذت ببرید

همان طور که اشاره کردیم، شهربازی لونا پارک هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان می تواند جذابیت داشته باشد. در این پارک، جوانان و بزرگسالان می توانند از آیتم های تفریحی پرهیجان استفاده کنند که آدرنالین خون آن ها را حسابی بالا می برد. در عین حال کودکان می توانند سرگرم آیتم های کم خطر و مفرح همانند قلعه بادی باشند.

یکی از نکاتی که درباره لونا پارک حتماً باید به آن اشاره کنیم، وجود بخش سرپوشیده مخصوص بانوان است. به این ترتیب تمام اعضای خانواده می توانند به نحوی از حضور در این پارک لذت ببرند و تجربه یک شب فراموش نشدنی را داشته باشند. شاید شما هم از پنجره هتل بزرگ شیراز صدای فریاد جوانان را روی ترن هوایی لونا پارک بشنوید و دلتان بخواهد سری به آن بزنید.

وسایل بازی شهربازی لونا پارک

لونا پارک جزو شهربازی های بزرگ شیراز به حساب می آید. به همین خاطر تجهیزات بسیاری در این شهربازی وجود دارد که کودکان و نوجوانان می توانند از آن استفاده کنند. در حقیقت باید گفت که تجهیزات این شهربازی را می توان به سه بخش تقسیم کرد. بخشی از تجهیزات بی خطر هستند و برای کودکان طراحی شده اند.

بخشی دیگر هیجان انگیز هستند ولی نه آنطور که تصور کنید که برای نوجوانان طراحی شده اند و برخی دیگر آدرنالین خون شما را به بیشترین حد ممکن می رسانند که برای بزرگسالان طراحی شده اند. چرخ و فلک شهربازی لونا پارک بسیار تعریفی است و بسیاری از آن لذت می برند. این شهربازی در مناطق کوهستانی قرار دارد و وقتی که سوار چرخ و فلک می شوید، می توانید شاهد چشم انداز بی نظیری از شهر زیبای شیراز باشید.

پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را حتما مطالعه کنید…

>>> چگونه بازی کردن باعث جوان ماندن انسان می شود؟ <<<

بازی های هیجان انگیز در لوناپارک

جالب است بدانید که در این مجموعه، بخشی به بازی هیجان انگیز پینتال اختصاص یافته است. بازی زیبایی که استراتژی، هدف گیری و توان فیزیکی در آن بسیار مهم هستند. در این بازی تلباس های جنگی به تن می کنید و با اسلحه مخصوص به افراد تیم مقابل شلیک خواهید کرد. اگر احساس می کنید که این بازی ممکن است به شما آسیب بزند ولی در عین حال عاشق هیجان آن هستید، می توانید لیزرتگ را تجربه کنید که شباهت بسیاری به پینت بال دارد. البته در این بازی از تفنگ های لیزری استفاده می کنید که هیچ آسیبی به کسی نمی رسانند.

هیجان با صندلی پرنده در شهر بازی لونا شیراز

قلعه بادی نیز جزو آیتم های هیجان انگیز برای کودکان است. کودکان می توانند وارد این قلعه بادی شوند و حسابی خودشان را سرگرم کنند. اگر به دنبال تجربه وحشت هستید، می توانید وارد حریم وحشت شوید که همان تونل وحشت خودمان است. قطار داخل تونل، بشقاب پرنده، رنجر، دراگون، صندلی پرنده، چرخ فضایی، آکروجت و … نیز جزو وسایل بازی مهیج در این شهربازی هستند.

مقاله زیر را از دست ندهید…

>>> 10 نوع از بهترین بازی ها برای رشد و پیشرفت کودک <<<

مسیر دسترسی به لونا پارک

همان طور که اشاره کردیم، لونا پارک در نزدیکی دروازه قرآن و هتل بزرگ شیراز قرار دارد. در صورتی که داخل این هتل اقامت داشته باشید، حتی با تاکسی می توانید خودتان را در کمتر از 3 دقیقه به لونا پارک برسانید. همچنین از هرجای شهر می توانید برای دروازه قرآن تاکسی بگیرید و در میدان ابوالکلاک آزاد از تاکسی پیاده شوید. دسترسی به این پارک از بخش های مختلف شهر امکان پذیر است.

به صورت کلی می توان گفت که بازدید از شهربازی لونا پارک در سفر به شیراز می تواند شبی خاطره انگیز را به ارمغان بیاورد. مخصوصاً اگر در هتل بزرگ شیراز اقامت داشته باشید، حتماً بهتر است سری به این شهربازی بزنید و ساعاتی را سرگرم هیجان و تفریح باشید.

“سلب‌ مسئولیت: فن تریکس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.”

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
alibaba.ir




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
2 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
علی

من یک بار هم نرفتم وآرزو دارم برم ولی پدر مادم نمیزارند

آرش

از هتل شیراز تا لونا پارک با پای پیاده هم کمتر از سه دقیقه میشه

آخرین ویرایش 1 سال قبل توسط آرش
دکمه بازگشت به بالا