تکنولوژی

برترین و جدیدترین گجت ها و فناوری های سال 2017 و 2018

گجت های برتر سال 2017 و 2018 رابشناسید…

گجت نینتندو سوییچ (Nintendo Switch)

کنسول نینتندو سوییچ را می توانید همه جا با خود برده و بازی کنید، یا اگر می خواهید در خانه بازی کنید، کنترل ها را از این گجت جدا کرده و آن را روی یک تلویزیون بزرگ وصل کنید. این محصول بخاطر انعطاف پذیری بالا جذابیت خاصی دارد.

1 معرفی گجت

دسکتاپ های جدید سامسونگ دکس (DeX)

سامس.نگ دکس یک مبدل برای گوشی سامسونگ شماست که آن را به یک گامپیوتر شخصی تبدیل می کند. قابلیت های گوشی های هوشمند جدید، بیشتر از چیزی است که ما به آنها احتیاج داریم. قیمت این گجت ها، حتی بیشتر از قیمت یک لپ تاپ است. به نظر می رسد که شرکت تولید کننده گوشی سامسونگ قصد دارد تمام محصولاتش را اعم از گوشی سامسونگ اس هشت (S8)، نوت هشت (Note8)، کیبورد یا صفحه کلید، ماوس، صفحه نمایش و… مانند یک کامپیوتر پیشرفته، به برنامه هایی نظیر Outlook (برنامه ای برای پست الکترونیکی) و یا Google Docs و یوتیوب (YouTube) مجهز کند. همه کاربران سامسونگ، به چنین امکانات و قابلیت هایی نیاز ندارند، اما این قابلیت ها حتی برای آنها نیز، در آینده مفید خواهد بود.

2 معرفی گجت

کرفت (CRAFT) کیبورد وایرلس لاجیتک (Logitech Craft Wireless Keyboard)

این کیبورد دارای یک گرداننده در گوشه بالا و سمت چپ بوده که برای کاربران ویژه (مانند کسانی که ویدئو ویرایش می کنند)، بسیار کاربرد دارد. مثلاً می توان با فشار دادن آن به سمت پایین، پخش یک ویدئو یا موزیک را متوقف یا آن را پلی کرد. در واقع از قابلیت اختصاصی این گجت ، می توان در سایر نرم افزارها نیز استفاده کرد.

3 معرفی گجت

گجت ولتا وی (Volta V)

ولتا وی کامپیوتری زیبا با قابلیت های زیاد است که یکی از بهترین محصولات آی مک (iMac) محسوب می شود. این گجت، با جریان خنک کنندگی، پردازشگر و کارت های گرافیکی خاص، ویژگی ها و گزینه های ویژه ای برای گیمرها ارائه کرده و از یک جعبه با چوب درخت گردو ساخته شده است.

4 معرفی گجت

لپ تاپ ال جی گرم (LG Gram) از آلترابوک های فوق باریک و سبک وزن

این لپ تاپ توسط لینوس سباستین (Linus Sebastian) طراحی شده است.

آیپد های جدید، طرفداران زیادی پیدا کرده است و بیشتر برای تماشای ویدئو کاربرد دارد. اما پیشنهاد ما برای این کار و حتی برای انجام کارهای جدی و مهم تر، استفاده از لپ تاپ هایی مانند ال جی گرم (LG Gram) می باشد. زیرا بسیار سبک بوده و استفاده از آن در زمان های مسافرت راحت تر است و کیف را سنگین نمی کند. به طور کلی استفاده از ال جی گرم به علت سرعت بیشتر و صفحه نمایش بزرگتر، بسیار بهتر از تبلت می باشد. همچنین این گجت دارای کیبورد و باتری نیز بوده که باتری آن در حدود 9 تا 12 ساعت کار می کند.

5 معرفی گجت

دستگاه های آنتیک پخش صدا

اسپیکر مستر و دینامیک (MA770 Master & Dynamic MA770 speaker)

وزن این اسپیکر 35 پوند است ولی بدنه بیرونی آن اصلاً طراحی جدیدی نیست. این گجت به بلوتوث و وای فای مجهز بوده و دارای یک سری خروجی های کمکی برای ضبط کارهای بازیگری و تئاتر است.

6 معرفی گجت

هدفون بیتس استودیو 3 (Beats Studio3)

هدفون بیتس استودیو 3، یکی از محصولات مهم شرکت دکتر دره (Dr Dre) است. این کمپانی، محصولات بیتس قبلی خود را بخاطر کیفیت صدای بد در برابر قیمت آن، از بازار خارج کرد. هدفون های استودیو 3، ذهنیت ما را کاملاً تغییر داد. تنها مشکل آن این است: زمانی که باتری آن تمام می شود، امکان استفاده از آن، در همه جا ممکن نیست.

7 معرفی فناوری های جدید

پخش کننده موزیک مایتی (Mighty Music Player)

در سال 2017، شرکت اپل، تولید آیپدهای شافل و نانو را متوقف کرد. مایتی برای کسانی که می خواهند از یک ابزار پخش خاص استفاده کنند، بسیار مناسب بوده و می تواند بیش از 1000 موزیک یا آهنگ را از پلی لیست های اسپاتیفای (Spotify) ذخیره و پخش کند. این گجت برای دونده ها نیز بسیار مناسب است؛ زیرا حمل گوشی توسط دونده برای گوش دادن به آهنگ، سخت است؛ اما پخش کننده مایتی می تواند مانند ساعت به دست بسته شود و به راحتی قابل حمل می باشد.

8 معرفی فناوری های جدید

اسپیکرهای می جتین (ME-Geithain speakers)

یک اسپیکر معمولی، قابلیت زیادی برای تنظیم صداهای زیر و بم ندارد. درایور تویتر (tweeter) صدای ریز ایجاد کرده و درایور ووفر (woofer) صدای بم (صداهایی بیس). از مزایای اسپیکرهای جتین این است که این اسپیکرها سه درایور دارند که برای اجرا شدن در هم ادغام شده و با هم اجرا می شوند. به گونه ای که موج های سیگنال، همدیگر را از دور خارج نمی کنند. اما دلیل علمی آن معلوم نیست، اما به هر حال نتیجه آن باور نکردنی است. در این اسپیکرها، تمام صداها متمرکز هستند. این موضوع برای افرادی که به هر نحوی با موزیک سر و کار دارند، مهم است. بنابراین، ما به آنها اسپیکرهای ME-Geithain را توصیه می کنیم.

9 معرفی فناوری های جدید

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
popularmechanics




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا