تکنولوژیفضای مجازی

چگونه در ایکس باکس وان Xbox One خود را آفلاین offline نشان دهیم؟

اگر می خواهید در ایکس باکس وان بی دردسر بازی کنید، این مقاله را تا پایان بخوانید تا با نحوه آفلاین ظاهر شدن در آن آشنا شوید.

اکثر ما در این موقعیت قرار گرفته ایم که وقتی پس از یک روز سخت کاری و پر مشغله به خانه باز گشته ایم، تمایل داشته ایم مثلاً با یک گیم در ایکس باکس خستگی را از تن خود برطرف کرده و تمام مشغله و استرس روزانه را با یک گیم از خود دور کنیم. اما بعد از روشن کردن ایکس باکس وان یا ایکس باکس ایکس، نوتیفیکیشن های دریافتی از طرف افرادی که قصد چت کردن با شما را دارند و یا می خواهند در بازی با شما شریک شوند، نه تنها خستگی را رفع نکرده بلکه موجب عصبانیت و خستگی بیشتر شما می شوند. Xbox Live این امکان را فراهم می کند که بازیکنان از سرتاسر جهان با هم ارتباط برقرار کرده و بازی کنند. اما گاهی انسان به هیچ عنوان مایل به انجام این کار و استفاده از کنسول بازی به این صورت نیست. پس واقعاً در یک چنین مواقعی چه باید کرد؟

به آن دسته از افرادی که دوست دارند بی دردسر گیم بازی کنند، مژده می دهیم که ایکس باکس وان تنظیمات متفاوت بسیاری دارد که به شما اجازه می دهد حتی زمانی که به Xbox Live متصل هستید، از دردسر به دور بوده و بدون هیچ مزاحمتی از طرف دیگران به کارتان برسید. چاره ی کار این است که آفلاین نمایش داده شوید. که در ادامه چگونگی آن را بیان خواهیم کرد.

برای همه ی افراد آفلاین ظاهر شوید.

اگر مایل هستید که همه ی افراد حتی دوستان و آشنایان هم شما را آفلاین ببینند، فقط باید چند قدم ساده بردارید. پس از وارد شدن به Xbox Live، کلید Xbox Live را روی کنترلر (دسته ی بازی) بزنید تا منویی نمایش داده شود.

1 لغو نمایش وضعیت آنلاینی Xbox1

سپس تمامی مسیرها را به سمت چپ حرکت دهید (اسکرول کنید) تا عکس پروفایل شما هایلایت شده و آن را انتخاب کنید. روی آن کلیک کنید، از منوی باز شده گزینه appear offline را انتخاب کنید. حال با انجام این کار از مزاحمت های دیگران در امان هستید و بدون دردسر و خیلی راحت گیم بازی کنید!

2 لغو نمایش وضعیت آنلاینی Xbox1

روش دیگری هم وجود دارد که بدون استفاده از کنترلر می توانید وضعیت آنلاینی خود را با رفتن به قسمت پروفایل تغییر دهید. منویی در گوشه ی راست بالای صفحه پروفایلتان با گزینه privacy settings قرار دارد، که می تواند شما را آفلاین نشان دهد.

در ادامه این روش را توضیح داده ایم.

وضعیت آنلاین بودنتان را شخصی سازی کنید.

اگر می خواهید فقط برای دوستان و آشنایانتان آنلاین ظاهر شوید و دیگر افراد شما را آنلاین نبینند، می توانید با استفاده از گزینه ی حریم خصوصی یا همان privacy settings نوع نمایش آنلاین بودن اکانت خود را تغییر دهید. وارد تنظیمات ایکس باکس وان شده و گزینه ی account را بیابید. بعد از انتخاب آن گزینه ی privacy & online safety را نیز انتخاب کنید.

3 لغو نمایش وضعیت آنلاینی Xbox1

سپس وارد صفحه ی از پیش تعریف شده ای با گزینه هایی مبنی بر حفظ حریم شخصی در مقابل انواع مختلف بازیکنان، خواهید شد. گزینه ی adult defaults وضعیت اکانت شما را برای همه ی افراد در سرتاسر جهان (چه دوست و چه افراد غریبه) آنلاین نشان می دهد. اما گزینه های teen defaults و child default نمایش آنلاین بودنتان را فقط به دوستانتان محدود می کند. البته این گزینه ها آپشن های بسیار زیاد دیگری نیز دارد و انواع محدودیت ها در رابطه با نمایش آنلاین در آن تعریف شده است که توصیه می کنیم اگر فقط قصد دارید سر و صداهای آزار دهنده را آرام کنید، گزینه ی custom را انتخاب کنید و دیگر موارد را دستکاری نکنید.

4 لغو نمایش وضعیت آنلاینی Xbox1

بعد از زدن گزینه ی custom، view details & customize را زده تا وارد صفحه ی online status & history (وضعیت آنلاین بودن و تاریخچه ) شوید. سپس منویی که در زیر گزینه ی others can see if you’re online قرار دارد را پایین کشیده و مشخص کنید که همه یا فقط جمعی از دوستان شما آنلاین بودنتان را ببینند. همچنین گزینه ای در این صفحه وجود دارد که با استفاده از آن می توانید افرادی که تمایل دارید فعالیت هایتان را ببینند (یعنی چیزهایی که تماشا می کنید یا گوش می دهید) را تعیین کنید. البته فعال کردن این گزینه فقط برای افرادی است که متوجه آنلاین بودنتان هستند. یعنی کسانی که آنلاین شدنتان را نمی بینند، فعالیت های شما را نیز نمی توانند مشاهده کنند.

علاوه بر شخصی سازی وضعیت آنلاین بودن در ایکس باکس وان می توان عملکرد کلیدهای کنترلر ایکس باکس وان Xbox1 را نیز در ویندوز 10 شخصی سازی کنیم. برای مطالعه متن کامل مقاله شخصی سازی عملکرد کلیدهای کنترلر ایکس باکس وان به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> شخصی سازی کلید های کنترلر ایکس باکس وان <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
digitaltrends




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا