تکنولوژی

کدام محصول فیت بیت نیاز تناسب اندام شما را برآورده می سازد؟

بهترین محصولات فیت بیت در سال 2018

مدتی پیش شرکت فیت بیت، از ساعت هوشمند جدید خود با نام ورسا رونمایی کرد که نسبت به مدل پیشین خود ارتقا یافته و می توان آن را مدلی قابل توجه تر دانست.


همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر با نحوه عملکرد مچ بند های هوشمند ضربان سنج نیز آشنا شوید.

>>> نحوه عملکرد مچ بند هوشمند ضربان سنج <<<


شاید برای نخستین بار است که به خرید یک دستبند تناسب اندام فکر می کنید و احتمالاً فیت بیت یکی از اولین برندهایی بوده که به ذهن شما خطور می کند. یکی از برندهای مطرح که در زمینه تولید دستبند تناسب اندام فعالیت کرده و علاوه بر آن توانسته به تولید دیوایس های بزرگتری نیز بپردازد و نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

1 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

این دستبندهای تناسب اندام توسط کارشناسان ورزشی توصیه شده و می توانید از آن برای ایجاد تغییر و تحولاتی در تناسب بدن خود استفاده کنید. ما در ابتدا تنها به یک مدل فیت بیت با نام ورسا اشاره کردیم اما محصولات فیت بیت تنها به همین مدل ختم نمی شود و می توان انواع دیگر آن را نیز مانند (Fitbit Charge 2، Fitbit Flex 2،Fitbit Alta HR و Fitbit Ionic) نام برد که هر یک در نوع خود قابل توجه هستند و می توانند نظر کاربران را جلب کنند.

محصولاتی چون Fitbit Blaze و Fitbit Surge از جمله محصولاتی هستند که دیگر نمی توان آنها را به کار گرفت زیرا قدیمی بوده و از دسترس خارج شده اند. البته شما می توانید این دو مدل را از طریق فروشگاه های شخص ثالث تهیه کنید.

براساس شایعات تازه انتشار یافته، شرکت فیت بیت قصد داشته بزودی Charge 3 و Ionic 2 را با ویژگی های بهتر و طراحیِ بهبود یافته معرفی کند. البته همیشه شایعاتی پیرامون محصولات آینده کمپانی ها وجود داشته و تنها نباید به محصولات فعلی آنها پرداخت. از این رو شرکت فیت بیت از آن مستثنی نیست و همیشه شایعاتی می تواند پیرامون محصولات آن باشد. قبلاً تنها درباره فیت بیت Versa و Ace شنیده بودیم که یکی از آنها معرفی و عرضه شد.

در ادامه می خواهیم شما را با بهترین محصولات فیت بیت در زمینه دستبندهای تناسب اندام آشنا سازیم تا اگر به دنبال تهیه چنین محصولی هستید به سرعت اقدام کنید:

1- فیت بیت Charge 2

بهترین دستبند تناسب اندام قابل خرید

صفحه نمایش: دارد
سنسور ضربان قلب: دارد
فاقد قابلیت ضد آب
ردیاب فعالیت ها: دارد
دارای GPS از طریق تلفن هوشمند
عمرباتری: 4 روز
سازگاری با: سیستم عامل اندروید، iOS و ویندوز
مزایا: دارای صفحه نمایش مناسب، بند راحت
معایب: اطلاعیه های محدود در تلفن هوشمند، بدون GPS مستقل

فیت بیت مدل Charge 2 یکی از بهترین دستبندهای تناسب اندام است. مدلی که نسبت به نسخه قبلی خود یعنی Charg، صفحه نمایش بسیار بزرگتری دارد و در مقایسه با Charge HR نیز بهتر است. اگر بخواهیم به یکی از بهترین های بازار اشاره کنیم بی شک باید به این محصول فیت بیت اشاره کرد.

با وجود قابلیت های مختلف تناسب اندام می توان کاربری لذت بخشی با Charge 2 داشت. یکی از ویژگی های بارز آن ردیابی Multi-Sport یا همان چند ورزش بوده که از جمله آن ها، باید به پیاده روی، تمرینات وزنی و برخی دیگر اشاره داشت. اگر چه این مدل به شکل مستقل دارای GPS نبوده اما می توان از طریق تلفن هوشمند این قابلیت را نیز فعال کرد. اگر برای ورزش شنا به ردیابی نیاز دارید این مدل اصلاً پیشنهاد مناسبی نیست. زیرا ضد آب نبوده و مدل Flex 2 گزینه مناسب تری برای آن خواهد بود.

2 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

2- فیت بیت Flex 2

دستبند تناسب اندام ایده آل و مقرون به صرفه

سایز: دو سایز
وزن: 19 گرم
دارای قابلیت ضد آب
سازگاری با: اندروید و iOS
عمر باتری: 5 روز
قابلیت ارتباطی: بلوتوث 4.0
مزایا: نرم افزار جذاب، سبک و راحت
معایب: عمر باتری کم، شارژ بسیار آهسته و کُند

اگر شما می خواهید از دستبند تناسب اندامی بهره ببرید که ارزان و کارآمد است بی شک باید فیت بیت Flex 2 را انتخاب کنید. این دست بند ضد آب بوده و شما با چنین دستبند تناسب اندامی می توانید بدون هیچ نگرانی در آب شنا کنید. همچنین از تمامی ردیاب ها به شکل پایه پشتیبانی کرده و قابلیت انجام آن ها را داراست. گذشته از آن طراحی باریکی داشته و وزن کمی دارد.

فیت بیت Charge 2 قیمتی بیشتر از Flex 2 دارد. زیرا از ویژگی های بیشتری بهره می برد. بنابراین اگر بودجه بالایی ندارید و نمی توانید هزینه بسیاری کنید بدون شک Flex 2 گزینه معقولی است.

3 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

3- فیت بیت ورسا

دومین ساعت هوشمند جذاب فیت بیت

صفحه نمایش: دارد
سنسور ضربان قلب: دارد
دارای قابلیت ضدآب
ردیاب فعالیتی: دارد
GPS با قابلیت ارتباط: ندارد
عمر باتری: 3 تا 4 روز
سازگاری با: اندروید، iOS، ویندوز
مزایا: سبک وزن، قیمت پایین
معایب: کیفیت نسبتاً پایین، بدون GPS

همانطور که می دانید اولین ساعت هوشمند فیت بیت با نام Ionic معرفی شد. امروز نیز شاهد رونمایی دومین ساعت هوشمند از این کمپانی با نام ورسا هستیم. ساعتی که ابعاد کوچکتری داشته و با قیمت کمتری به فروش می رسد. اگر شما می خواهید از ساعت هوشمندی بهره ببرید که باریک بوده و حس خوبی القا می کند بدون شک ورسا را انتخاب کنید.

قیمت محصول جدید فیت بیت کمتر از Ionic است و متاسفانه احساس یک ساعت پریمیومی را به شما منتقل نمی کند.

با پشتیبانی از “فیت بیت پی” نیز می توان موسیقی را در آن ذخیره کرده و از کار کردن با آن لذت برد.

4 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

4-فیت بیت Ionic

نخستین ساعت هوشمند فیت بیت با ویژگی های متفاوت

سیستم عامل: Fitbit OS
سازگاری با: اندروید، iOS
صفحه نمایش: 1.47 اینچی با شدت روشنایی 1000 نیتی
پردازنده: دو هسته ای 1.0 گیگاهرتزی
سایز بند: بزرگ
حافظه داخلی: 2.5 گیگابایتی
عمر باتری: 2 الی 3 روز
شارژر اختصاصی
سطح آی پی: 50 متر زیر آب
قابلیت ارتباطی: وای فای و بلوتوث
مزایا: صفحه نمایش روشن، گزینه های متعدد تناسب اندام
معایب: رابط کاربری کُند، اپ های محدود

شرکت فیت بیت در طول فعالیت خود تا این تاریخ، تنها دو ساعت هوشمند به بازار معرفی کرده است. یکی از این ساعت ها Ionic نام دارد. اگر چه نباید آن را ساعت هوشمند فوق العاده ای دانست اما طراحی با کیفیتی داشته و افراد قادرند آن را در حین انجام تمرینات ورزشی به کار گیرند. از جمله این ورزش ها می توان به ورزش هایی مانند: شنا، وزنه برداری و…  اشاره کرد.

فیت بیت برای ساعت هوشمند Ionic از برنامه اختصاصی Fitbit Pay بهره گرفته که تجربه کاربری لذت بخشی فراهم می کند. البته ممکن است این برنامه همانند LG Watch Sport یا Apple Watch 3 کامل نباشد.

به این نکته باید توجه داشت که فیت بیت Ionic قیمت کمی نداشته و باید آن را با هزینه نسبتاً بالایی خریداری کرد.

5 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

5- فیت بیت Alta HR

دستبند تناسب اندامی که از سنسور ضربان قلب بهره می برد.

صفحه نمایش: دارد
سنسور ضربان قلب: دارد
فاقد قابلیت ضد آب
ردیابی فعالیت ها: دارد
GPS: ندارد
عمر باتری: 7 روز
سازگاری با: اندروید، iOS و ویندوز
مزایا: طراحی باریک، سنسور ضربان قلب دقیق
معایب: صفحه نمایش غیرفعال، خوانایی دشوار صفحه نمایش در روز روشن

دستبند تناسب اندام Alta HR فیت بیت، طراحی باریک و شیکی دارد. همچنین یک سنسور ضربان قلب برای آن در نظر گرفته شده تا دستبند قابل توجهی باشد. Alta HR همچنین از سنسور ردیابی فعالیت ها نیز برخوردار است که مناسب ورزشکاران می باشد.

متاسفانه خبری از GPS در این دستبند نیست اما می توان آن را به عنوان یک دیوایس کارآمد در نظر گرفت. همچنین با سنسور ضربان قلب و ردیاب خواب، یک دستبند حرفه ای برای تناسب اندام و سلامت بدن به شمار می رود.

با تمام این تفاسیر عمر باتری دستگاه به 7 روز می رسد که نسبت به Ionic بیشتر بوده و کاربری طولانی تری را برای کاربران خود رقم می زند. با این حساب باید Alta HR را دستبند تناسب اندام قابلی دانست.

6 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

6- فیت بیت Blaze

گجت پوشیدنی کارآمد و ایده آل

صفحه نمایش: دارد
سنسور ضربان قلب: دارد
فاقد قابلیت ضد آب
ردیابی فعالیتی: دارد
GPS: ندارد
عمر باتری: 5 روز
سازگاری با: Android / iOS / Windows
مزایا: عمر باتری مناسب، قابلیت های ایده آل تناسب اندام
معایب: بدون اطلاعیه گسترده، طراحی معمولی

دستبند تناسب اندام فیت بیت Blaze دارای طراحی عجیبی است. به طوری که ممکن است مورد توجه همگان قرار نگیرد. این دستبند، یک ساعت هوشمند نیست. اما ویژگی های بسیار خوبی دارد. در کنار ردیاب های فعالیتی، Blaze تنها دارای سنسور ضربان قلب می باشد. در ظاهر شاید باب میل کاربران و مشتریان نباشد اما از صفحه نمایش مناسبی برخوردار بوده که اطلاعات مورد نیاز را به خوبی نمایش می دهد.

Blaze دارای انواع قابلیت های تناسب اندام از جمله SmartTrack است تا اگر آن را روی مچ دست هم قرار ندادید به خوبی ردیابی خود را انجام دهید.

7 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

7- فیت بیت Surge

ساعت هوشمند کامل از فیت بیت

صفحه نمایش: دارد
سنسور ضربان قلب: دارد
فاقد قابلیت ضد آب
ردیابی فعالیتی: دارد
GPS: دارد
عمر باتری: 3 روز
سازگاری با: Android / iOS / Windows
مزایا: GPS، طراحی کلاسیک
معایب: طراحی دهه 80، عمر باتری کم

یکی از Surge دیگر hc پوشیدنی ihd گران قیمت فیت بیت بوده که از طراحی جالب توجهی بهره می برد. اگر چه ظاهری ساده یکی از نقاط منفی این گجت به حساب آمده و بیشتر به عنوان یک گجت کلاسیک از آن یاد می شود، اما ویژگی های خوبی برای این محصول در نظر گرفته شده است. با پشتیبانی از GPS که کمتر ساعت هوشمندی دارای آن می باشد، این پوشیدنی انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. یکی از ویژگی های قابل توجه این مدل این است که بدون قرار گرفتن روی مچ دست، عملیات های ردیاب فعالیتی را به خوبی برای شما انجام خواهد داد.

این پوشیدنی دارای سنسور ضربان قلب بوده اما متاسفانه عمر باتری پایینی دارد که یکی دیگر از نقاط ضعف این محصول می باشد. فیت بیت Surge اگر چه دارای معایبی است؛ اما مزایایی هم داشته و به طور کلی یک محصول قابل قبول از برند فیت بیت به شمار می رود. شما می توانید این گجت پوشیدنی را از فروشگاه های شخص ثالث به راحتی تهیه کنید.

8 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

8- فیت بیت Alta

دستبندی در محدوده Alta اصلی

صفحه نمایش: دارد
سنسور ضربان قلب: ندارد
فاقد قابلیت ضد آب
ردیابی فعالیتی: دارد
GPS: ندارد
عمر باتری: 7 روز
سازگاری با: Android / iOS / Windows
مزایا: طراحی قابل توجه، عمر باتری طولانی
معایب: بدون قابلیت ضد آب، محدودیت های بسیار

دستبند تناسب اندام Alta فیت بیت، دارای طراحی بسیار خوب، بند زیبا و وزن کم می باشد. همچنین می توانید بند آن را مطابق میل و سلیقه خود تغییر دهید.

براساس بررسی های انجام شده، Alta دارای عمر باتری خوبی بوده و بیش از 7 روز شارژدهی خواهد داشت. در نتیجه تجربه کاربری خوبی را برای شما رقم خواهد زد. متاسفانه این دستبند ضد آب نبوده و هنگامی که با آب تماس پیدا کند آسیب خواهد دید. البته نسخه ای از آن با سنسور ضربان قلب نیز به فروش می رسد که Alta HR نام دارد.

9 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

9- فیت بیت Charge HR

عالی برای تناسب اندام با طراحی عجیب

صفحه نمایش: دارد
سنسور ضربان قلب: دارد
فاقد قابلیت ضد آب
ردیابی فعالیتی: دارد
GPS: ندارد
عمر باتری: 5 روز
سازگاری با: Android / iOS / Windows
مزایا: پوشیدن راحت، سنسور ضربان قلب
معایب: دقیق نیست، گران قیمت

دستبند تناسب اندام Charge HR مدلی بین Charge و Charge 2 بوده که از سنسور ضربان قلب بهره می برد. برخی فروشگاه ها فروش فیت بیت Charge HR را متوقف کرده، اما برخی هنوز هم آن را عرضه می کنند. همچنین باید گفت که این دستبند با توجه به وجود برخی معایب، جایگزین مناسبی برای Charge 2 است.

این مدل نسبت به Charge 2 قیمت کمتری داشته و محصول بسیار ارزشمندی است. اگر شما به دنبال دستبند تناسب اندام ورزشی هستید، می توانید از میان مدل های Surge, Ionic یا Blaze یکی را انتخاب کنید. به هر حال قبل از خرید، یکی از این مدل ها را باید بررسی کرده و نمی توان بدون آگاهی قبلی این محصولات را خریداری کرد.

10 بهترین فیت بیت های 2018 میلادی

در پایان می توانید برای اطلاع از نحوه راه اندازی دستبندهای تناسب اندام فیت بیت به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> نحوه راه اندازی دستبندهای تناسب اندام فیت بیت <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
techradar




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا