سلامتورزش

کاهش وزن اصولی با بهترین برنامه بدنسازی

کاهش وزن و تناسب اندام با بهترین برنامه ورزشی و بدنسازی

آیا شما هم به‌سختی در گیرودار لاغرشدن هستید؟ پس لازم است همین ابتدا بدانید که بهترین و علمی‌ترین راه برای لاغری تضمینی استفاده از یک رژیم غذایی اصولی همراه با ورزش است.

شما در کنار رژيم غذایی، به ورزشی نیاز دارید که علاوه‌بر چربی‌سوزی از شل شدن و افتادگی پوستتان بعد از رژيم جلوگیری کند و باعث خوش‌فرم‌شدنِ بدنتان بشود.

پس اگر عزمتان را جزم کردید که یک بار برای همیشه لاغر و متناسب شوید، لازم است که حتماً اطلاعاتتان را در این زمینه کامل کنید و سپس بدانید که تضمینی‌ترین برنامه برای کاهش وزن و تناسب اندام کدام است؟

 

معجزه رژیم و بدنسازی برای لاغری

پرخوری، بدخوری و کم‌تحرکی، زمینه‌ساز چاقی و ابتلا به بیماری‌های خطرناک است و این مشکلات با بالارفتنِ سن بیشتر می‌شود.

بنابراین برای مدیریت زندگی،‌ نیاز به یک مشاور تخصصی دارید تا باتوجه به شرایط بدنی، بیماری، عادات غذایی و تحرک یا عدم تحرک شما، بهترین برنامه رژیم لاغری و تناسب اندام را تجویز کند.

یادتان باشد کاهش وزن زمانی اتفاق می‌افتد که کالری دریافتی‌تان کمتر از کالری مصرفی‌تان باشد؛ پس انتخاب نوع غذا، تحرک و فعالیت‌های کالری‌سوز و نوع ورزش انتخابیِ شما، از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

تأثیر فوق‌العاده ورزش در تناسب اندام بعد از رژیم

تحرک و انجام ورزش منظم، اصلی مهم در رسیدن به هدفتان یعنی لاغری و تناسب اندام است. متأسفانه بیشتر کسانی‎ که اقدام به گرفتنِ رژیم می‌کنند، سراغ ورزش نمی‌روند؛ این کار به نظرشان یا کار سختی است و یا از تأثیر فوق‌العاده آن آگاه نیستند.

ورزش مزایای فراوانی ازجمله تقویت، ساخت عضله، پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری، تثبیت وزن، سفت‌شدنِ بدن، جلوگیری از شُلی و افتادگیِ پوست بعد از رژیم و شادابی و نشاط و تناسب اندام دارد.

حالا ورزش را با تمام مزایای فوق‌العاده آن، در کنار یک رژیم غذاییِ سالم و کم‌کالری تصور کنید تا بدن ایده‌آل خود را بسازید. اما از بین همه ورزش‌ها بهترین ورزش برای لاغری کدام است؟

سه اصل مهم برای کاهش وزن تضمینی

رژیم غذایی سالم، سبک زندگی صحیح و انجام ورزش منظم، سه اصل مهم و ضروری برای رسیدن به لاغری و تناسب اندام است. یادتان باشد که اگر هرکدام از این موارد را رعایت نکنید، رژیم کاهش وزنتان غیراصولی پیش می‌رود و دوباره خیلی سریع به وزن قبلی‌تان باز خواهید گشت.

 

بهترین برنامه بدنسازی برای کاهش وزن

شما هم دلتان می‌خواهد که 48 ساعت بدونِ هیچ وقفه‌ای کالری بسوزانید؟ اگر شما هم شیفته این کالری‌سوزی شده‌اید، باید بگوییم که این کار فوق‌العاده فقط از ورزش بدنسازی برمی‌آید.

خیلی از خانم‌هایی که هدفشان کاهش وزن است تمایلی به باشگاه رفتن و انجام ورزش بدنسازی ندارند، چون به اشتباه فکر می‌کنند با ورزش بدنسازی بدنشان مردانه می‌شود.

این تصورات فقط باعث می‌شود که روند کاهش وزن و خوش‌فرم‌شدنتان به مقصد نرسد؛ زیرا به گفته متخصصان علم تغذیه و ورزش «هیچ نوع رژيم غذایی بدون ورزش کامل نخواهد بود».

پس شما قطعاً به انجام تمرینات یک برنامه بدنسازی پیشرفته نیاز دارید تا به چربی‌سوزی فوق‌العاده برسید و این چربی‌سوزی حتی تا 48 ساعت بعد از تمرین هم ادامه داشته باشد.

البته اگر به دنبال مرجعی برای برنامه های مختلف بدنسازی و یا ترفندهای برنامه بدنسازی و لاغری و کاهش وزن هستید حتماً با مربی بدنسازی مشورت کنید.

برنامه ورزشی

تا اینجا متوجه اهمیت فراوانِ‌ انتخاب یک برنامه حرفه‌ای برای لاغری و تناسب اندام شده‌اید و می‌دانید که بدونِ استفاده از یک رژیم لاغریِ صحیح و تمرینات ورزشیِ اصولی، امکان ندارد که بتوانید به‌ طور تضمینی به اندام دلخواه خود برسید. پس برنامه های ورزشی مناسب خود را با مشورت کارشناس ورزشی خود دنبال کرده و با انجام تمرینات شخصی یا گروهی در باشگاه یا منزل، با پشتیبانی کارشناس ورزشی خود، تا زمانِ رسیدن به تناسب اندام و استایل دلخواه خود، پیشرفتتان را دنبال کنید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا