تکنولوژیموبایل و تبلت

چگونه با استفاده از گوشی، روتر Eero را مجدداً راه اندازی کنیم؟

راه اندازی مجدد Eero روتر (Eero router)

1 راه اندازی مجدد Eero router

روتر در لغت به معنی مسیریاب است. روترها یا مسیریاب ها تجهیزات فیزیکی بوده که چند شبکه بی سیم یا کابلی را به هم وصل می کنند و اتصال اینترنت را بین چندین دستگاه پخش می کنند. روترها هم مانند کامپیوترها، دارای پردازنده، حافظه و فضای ذخیره سازی بوده و این مؤلفه ها نیز همانند مؤلفه های کامپیوتر، گاه و بیگاه دچار مشکل می شوند. زمانی که کامپیوتر دچار برخی مشکلات می شود، شاید یکی از ساده ترین راه ها ریست کردن و راه اندازی مجدد آن باشد. این مسئله در مورد روترها نیز صدق می کند. در واقع، هر روتر گهگاهی نیاز به راه اندازی مجدد و ریست کردن دارد و آن، زمانی است که ضعیف عمل می کند. اگر شما از سیستم وای فای Eero Wi-Fi system) Eero) استفاده می کنید، احتمالاً شما هم گاهی مجبور شده اید، آن را ریست کنید. شما می توانید این کار (ریست و راه اندازی روتر) را با استفاده از کامپیوتر یا گوشی همراه خود انجام دهید؛ بدون اینکه به دستگاه مسیریاب دست بزنید.

Eero، یک جعبه کوچکی است که سیگنال دهی قوی داشته و سرعت انتقال داده ها توسط آن بسیار زیاد می باشد. چنانچه سیگنال های وای فای ضعیف شده باشند، این سیستم به صورت خودکار و با استفاده از باند و فرکانسی متفاوت، سیگنال را تقویت می کند. با استفاده از Eero می توان شبکه وای فای را گسترش داد. دستگاه های Eero، با استفاده از بلوتوث و ارتباط رادیویی داخلی به هم وصل شده و سیگنال های وای فای را تقویت می کنند.

اخیراً Eero، برنامه هایش را بروزرسانی کرده و قابلیت هایش را افزایش داده است. یکی از این قابلیت ها، ریست کردن Eero با استفاده از گوشی همراه یا کامپیوتر می باشد.

برای ریست کردن Eero در گوشی خود، ابتدا برنامه Eero را باز کرده و روتری که می خواهید مجدداً راه اندازی و ریست شود را انتخاب کنید.

لازم به ذکر است:

متأسفانه، شما نمی توانید همه روترها را باهم ریست کنید و باید برای هر کدام، جداگانه این کار را انجام دهید.

2 راه اندازی مجدد Eero router

در مرحله بعدی به پایین صفحه رفته و “Restart Eero” را انتخاب کنید.3 راه اندازی مجدد Eero router

در صفحه باز شده، مجدداً “Restart Eero” را بزنید.

4 راه اندازی مجدد Eero router

حدود یک تا دو دقیقه طول می کشد و روتر Eero شما ریست می شود.

5 راه اندازی مجدد Eero router

در طول این یکی دو دقیقه، ممکن است علامتی در صفحه نمایش ظاهر شود که وجود یک مشکل اتصالی را نشان می دهد. نگران این موضوع نباشید بعد از چند لحظه، روتر آن را پاک می کند.

6 ریست کردن روتر ارو

به صفحه home در گوشی خود بروید تا “Restarting Eero” را در قسمت زرد رنگ بالای گوشی ببینید.

7 ریست کردن روتر ارو

بار دیگر متن را به “Everything Looks Good” تغییر دهید (قسمت سبز رنگ). با انجام این تنظیمات، شبکه شما مجدداً آنلاین می شود.

8 ریست کردن روتر ارو

اگر شما هنوز با روتر Eero و ریست نرم افزاری آن مشکل دارید، توصیه می کنیم آن را به صورت نرم افزاری ریست نکنید. بهتر است این کار را به صورت سخت افزاری انجام دهید؛ یعنی اتصال برق آن را قطع کرده و پس از گذشت چند ثانیه مجدداً آن را به برق وصل کنید (خاموش و روشن کردن روتر).

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
howtogeek




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا