موبایل و تبلت

نقد و بررسی مشخصات فنی گوشی LG G7 ال جی جی 7

اخبار و شایعات گوشی LG G7

(آپدیت 29 بهمن 1396)

پتنتی از شرکت بزرگ ال‌ جی منتشر شده که نشان می‌ دهد این شرکت در حال آماده سازی اسکنر عنبیه چشم پیشرفته ای برای G7 است. این اسکنر برای باز کردن قفل گوشی و حفاظت از اطلاعات حساس کاربران به کار می رود. این اسکنر، ویژگی‌های بیومتریک عنبیه چشم را بررسی کرده و از آن جایی که عنبیه بر اساس میزان نور محیط، کوچک و بزرگ می‌ شود این اسکنر با روشن و تاریک بودن تنظیم می‌ شود.

اسکنر عنبیه چشم با نور اینفرارد کار می‌ کند. اما LG یک دوربین ساخته که می‌ تواند از دوربین معمولی گوشی برای این کار استفاده کند. این یعنی احتمالا دوربین و سنسور کمتری جلوی گوشی خواهیم داشت و این رسیدن به موفقیت بیشتر با حاشیه‌ های کمتر قاب گوشی.

احتمالا گوشی بالارده‌ی ال‌ جی G7 به تراشه‌ ی اسنپ‌ دراگون ۸۴۵ مجهز خواهد شد. همان طور که می دانیم LG G6 از تراشه‌ ی ۸۲۱ بهره می‌ برد. ال جی احتمالا در G7 از رم ۶ گیگابایتی استفاده می‌ کند؛ که باعث می‌ شود در رده‌ی گوشی‌های قدرتمند و پرچم‌ دار سال آینده قرار بگیرد. همچنین باید گفت که ال جی، جی 7 دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود.

طبق آخرین شایعات، ال جی G7 احتمالا ماه آینده رونمایی شده و از اواسط ماه مارس نیز به بازار عرضه می‌ شود. شرکت ال جی گفته که نگران گوشی گلکسی S9 نیست.

اخباری به گوش می رسد که تراشه اسنپ‌ دراگون ۸۴۵ با تکنولوژی ۷ نانومتری تولید خواهد شد که مصرف انرژی آن ۳۰ درصد کمتر از اسنپ‌ دراگون ۸۳۵ خواهد بود. با این حساب G7 قو‌ی‌ تر از G6 خواهد بود. همچنین ال‌ جی برای اینکه بتواند خودش را به مشتریان ثابت کند، تصمیم گرفته از جدیدترین سخت‌ افزارها برای محصول جدید خود استفاده کند. هنوز نمی‌دانیم که G7 چه ویژگی‌هایی خواهد داشت و باید منتظر ماند.

به احتمال زیاد G7 هم در نمایشگاه MWC 2018 معرفی می‌ شود.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا