پوشاک

لباس های مناسب برای مردان دارای سینه های بزرگ

لباس مناسب مردان با سینه های بزرگ

اگر جزو آن دسته از آقایانی هستید که سینه های درشت دارید و از روی لباس نمای بدی دارد، قطعا همیشه با آن مشکل دارید و می خواهید آن را در زیر لباس پنهان کنید. شما باید اصولی لباس بپوشید. آنگاه خواهید فهمید که این مسئله ی چندان بزرگی هم نیست.

2 لباس مناسب مردان با سینه های بزرگ

چه چیزی باعث درشت شدن سینه ی آقایان می شود؟

درشتی سینه در آقایان لاغر تا متوسط نشانه ی وجود مشکلات هورمونی است. این مشکل را گاینکومستیا (بزرگ شدن پستان مردانه) می نامند، که برای درمان باید به پزشک مراجعه کنند. اگر این مشکل بیش از یک سال ادامه داشت باید جراحی صورت بگیرد.

بدن سازها نیز به دلیل مصرف استروئید می توانند دچار این مشکل بشوند. زیرا بدن فکر می کند که مقدار زیادی تستوسترون داشته و تلاش می کند طی فرایندی که aromatization نامیده می شود، میزان تستوسترون را کاهش دهد. بنابراین اگر دچار این مشکل هستید و استروئید مصرف می کنید، بهترین راه حل قطع مصرف آن است. این مواد بسیار خطرناک بوده و عوارضی بسیار بدتر از حجیم شدن پستان ها دارند. در صورتی که واقعاً مایل به استفاده از آن ها هستید، در کنار استروئیدها کپسول های استروژن را هم مصرف کنید.

3 لباس مناسب مردان با سینه های بزرگ

اگر پستان های متورم به خاطر اضافه وزن است، مشکلتان هورمونی نبوده و گاینکومستیا نامیده نمی شود. در واقع مشکل شما چاقی است. لیپوساکشن بهترین راه حل برای این دسته از افراد می باشد. همچنین ورزش های مربوط به قفسه ی سینه هم بسیار مؤثر است.

در غیر این صورت برای مسطح کردن سینه های متورم به چیزی به نام سینه بند مردانه نیاز دارید. برای انتخاب نوع مناسب آن با بیشترین کارایی، به نکات زیر توجه کنید.

1 لباس مناسب مردان با سینه های بزرگ

– سینه بندهای ارزان قیمت را نخرید. این سینه بندها انواع بسیار مختلفی دارند که با قیمت های متفاوت عرضه می شوند. معمولاً سینه بندهای ارزان، جنس پارچه ی خوبی نداشته و اغلب از جنس پلاستیک ساخته شده اند که بعد از مدتی وارفته و بلااستفاده می شوند. و از همه مهم تر اینکه با حبس کردن رطوبت و عرق باعث عرق سوزی شدید خواهند شد. هنگام خرید دقت کنید که انواع نخی، میکروفایبر و ضد عرق که هم جنس مقاوم با طول عمر بالا داشته و هم عرق را به خود جذب می کنند و باعث سوختگی هم  نمی شود، تهیه کنید.

– در مورد رنگ آن هم دقت کنید که سیاه یا سفید باشند. سینه بندهای سفید که از زیر لباس دیده نمی شوند، برای افراد سفید پوست مناسب اند. ممکن است سینه درشت تر دیده شود، اما پستان های درشت با رنگ سفید به چشم نمی آیند.

– این سینه بندها را فقط 8 ساعت در روز باید پوشید. بیشتر از آن باعث آسیب به استخوان ها و ماهیچه و تاثیر در گردش خون این ناحیه می گردد، که در دراز مدت مشکل ایجاد می کنند. هرگز با آن نخوابید و به محض احساس تنگی نفس آن را باز کنید.

– همیشه دو عدد از این سینه بندها را تهیه کنید. زیرا شستشو و خشک کردن این سینه بندها کمی زمان بر بوده و بهتر است یک سینه بند برای تعویض داشته باشید. علاوه بر آن به دلیل عرق و بوگرفتن آن ها، باید مدام شسته شوند. شستن آنها با دست و آب سرد بوده و باید در هوای آزاد خشک شوند. در غیر این صورت بافت آن آسیب دیده و کارایی آن از بین می رود.

در صورتی که از سینه بند استفاده نمی کنید، برای مخفی کردن پستان ها نکات زیر را در لباس پوشیدنتان رعایت کنید.

– همیشه لباس تیره بپوشید. لباس های تیره جزئیات بدن را پوشش داده و پنهان می کنند.

– لباس هایی با نقش و طرح نپوشید. چراکه این لباس ها جلب توجه کرده و نگاه ها را به سمت بدنتان می کشند. در نتیجه نگاه ها روی پستان های متورم تان متمرکز شود. اما با این حال گفته می شود پیراهن های راه راه (راه راه عمودی و مورب) خصوصاً راه راه های ریز و فشرده برای این افراد مناسب است. به این دلیل که چشم را می زنند و وقتی به آن نگاه می کنیم چشم ها هاج و واج می شوند.

– اگر مایلید لباس های طرح دار بپوشید آن دسته از لباس هایی را انتخاب کنید که دارای طرح های شلوغ و فشرده و به اصطلاح Random patterns هستند. این نوع طرح ها روی پارچه نیز چشم را آزار داده و نگاه را از خود دور می کنند. دقیقاً مانند پیراهن های راه راه.

در نحوه ی لباس پوشیدن هم دقت کنید که

– هیچ گاه لباس گشاد نخرید. شاید فکر کنید لباس گشاد مسئله را حل کرده و پستان ها را مخفی می کند، اما در واقع کاملاً برعکس بوده و نتیجه ی بدتری به همراه دارد.

– اگر قصد پوشیدن تی شرت را دارید، تی شرت ورزشی بهتر از معمولی است. زیرا بدن شما را همچون بدن ورزشکاران نشان می دهد.

– کت و جلیقه بهترین دوستان شما هستند، زیرا می توانند به راحتی پستان ها را پنهان کنند. مخصوصاً اگر پارچه ی آنها سفت و آهار دار باشد. پس کت و جلیقه هایی با پارچه های شل نپوشید. علاوه بر آن اندازه ی کت و جلیقه هم باید مناسب باشد. به گونه ای که وقتی دکمه را می بندید روی کتف ها و حلقه آستین ها احساس تنگی نکنید. این باعث می شود که پستان ها بیرون زده و به چشم آیند. اگر بتوانید با کت یک کراوات راه راه به همراه کفش جیر و ساعت بپوشید، کاملا توجه را از سینه ی خود براشته اید.

4 لباس مناسب مردان با سینه های بزرگ

شما نیز می توانید لباس های خود را در منزل آهار بزنید. برای اطلاع از نحوه این کار به لینک زیر مراجعه کنید.

>>> روش آهار زدن لباس در خانه <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
4 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید

اون لباس که بدنو خوشگل میکنه از کجا باید خرید؟خیلی خوبه

ENERGY

این لباسا اسمشون چیه از کجا باید تهیه کنم

علی

ابن لباس زیر رو باید از کجا تهیه کنیم

کاربر ناشناس

فک کنم داروخونه یا لوازم ورزشی داره

دکمه بازگشت به بالا