پوشاک

لباس هایی که خانم ها دوست ندارند مردان بپوشند

پوشش لباس آقایان

پوشیدن لباس هایی که آقایان را شبیه پسر بچه ها می کن، برای خانم ها غیر قابل تحمل بوده و مردانی برای آنها جذاب ترند که تیپی کاملا مردانه داشته باشند.

1 طرز پوشش لباس مردانه

شاید متوجه این که چه لباس هایی شما را مانند پسر بچه ها می کند، نباشید. اما در ادامه ما به نکاتی اشاره خواهیم کرد که مربوط به تیپ بچگانه بوده و جذابیت شما را کم می کند. بنابراین با ما همراه شوید تا یک تیپ ایده آل برای خود انتخاب کنید.

موارد زیر باعث شده که تیپ شما مانند پسر بچه ها شود. بنابراین آنها را از لیست لباس هایتان حذف کنید.

1- کفش های دو و پیاده روی

احتمالاً بسیاری از شما عاشق پوشیدن این نوع کفش ها می باشید ولی متأسفانه اگر این کفش ها را در زمان هایی که دو یا پیاده روی نمی کنید، بپوشید، همانند بچه مدرسه ای ها می شوید.

برای حل این مشکل تنها از کفش های پیاده روی یک رنگ مانند سفید، مشکی یا خاکستری استفاده کنید. البته بهتر است این کفش ها را با کفش های کالج، کفش های بند دار، کفش های مهندسی و شبرو و یا اسپورت جایگزین کنید.

2 طرز پوشش لباس مردانه

2- شلوارک یا جین آبی بسیار روشن و یخی

از قدیم الایام شلوارک را همیشه بر تن پسر بچه ها در کوچه و خیابان دیده ایم که با بزرگ شدن سایز آنها مناسب آقایان شدند و آنها را در فصل های گرم سال می پوشند. ماهیت شلوارک به طوری است که یک فرد را تبدیل به یک پسر بچه می کند و سن افراد را بسیار پایین می آورد. پس چه لزومی دارد که با وجود شلوارهای خنک، گرما را دلیلی برای پوشیدن شلوارک کرد؟!

در مورد شلوارهای جین هم گفته می شود که هر چه رنگ شلوار تیره تر باشد، سر سنگین تر بوده و برای آقایان مناسب تر است. البته این فقط در مورد شلوارهای جین بوده و درباره شلوارهای کتان صدق نمی کند. زیرا معمولاً شلوارهای کتان مانند جین تنگ نبوده و روشن بودن رنگ آنها مانند جین روی بدن آن چنان بد نما نیست که خانم ها دوست نداشته باشند! پس جینِ نه چندان روشن و شلوارهای کتان و کبریتی بهترین انتخاب برای خوش تیپی آقایان می باشد.

3- تی شرت های گرافیکی و نقش دار

تی شرت ها با طرح ها و تصاویر گرافیکی عجیب و غریب را کنار گذاشته و تی شرت های معمولی و ساده را انتخاب کنید. یک تی شرت یقه دار با چند دکمه در جلو آن سنگین ترین نوع تی شرت برای مردان خوش تیپ است. زیرا آنها را از طرح های گرافیکی بچه گانه دور می کند. در صورتی که هیکل درشتی ندارید، برای اینکه سن شما کوچکتر به نظر نیاید، از تی شرت اپل دار و جیب دار که شانه هایتان را پهن کرده و سینه ها را خوش فرم تر و درشت تر می کند را انتخاب کنید.

4- کلاه های آفتابی یا بیسبال

این کلاه ها را برای گردش در صحرا و طبیعت، بازی های دوستانه یا کار کردن در زیر آفتاب نگه دارید و برای تیپ همیشگیتان چیز بهتری را جایگزین کنید. مثلاً اگر در منطقه ی گرمی زندگی می کنید که واقعاً کلاه لازم است، به جای کلاه بیسبال از کلاه های لبه دار یا پاناما استفاده کنید.


همچنین برای انتخاب کلاه مناسب تیپ می توانید لینک زیر از وب سایت فن تریکس را مطالعه کنید.

>>> اصول انتخاب کلاه مناسب <<< 


5- سویشرت جلو بسته کلاه دار یا هودی

هودی ها را نیز کنار گذاشته و یک سویشرت و پلیور زیبا را جایگزین آن کنید. مدل هودی ها چون از لباس های بچه گانه گرفته شده است، برای بزرگسالان و خصوصاً مردان خیلی مناسب نیست. به جای آن می توانید یک سویشرت چرم یا پارچه ای را انتخاب کنید که به تنتان بیاید و همه جا بتوانید آن را پوشید. کت های کتان و جین نیز مناسب می باشند، خصوصاً کتان تیره که بهتر روی تن می نشیند.

سویشرت های ورزشی و اسپرت همراه با شلوار جین تیپ عالی و خوبی را ایجاد کرده اما در انتخاب آنها باید کمی محتاط بود. زیرا به همه ی افراد نمی آید و بعضی را واقعاً شلخته می کند.

6- کوله پشتی

از کیف سامسونت به جای کوله پشتی استفاده کنید. کوله پشتی در مکان های رسمی و اداری خصوصاً در محل کار وجه ای بچه گانه داشته و مورد پسند هیچ کس نیست. خوشبختانه کیف های دستی در همه ی اندازه ها طراحی شده اند که می توان آن را تهیه کرده و هر میزان وسیله ای که در کوله پشتی جا می شود را با کیف های دستی حمل کنید.

7- گرم کن ها

این لباس به هیچ وجه سازگار با خیابان نبوده و مناسب باشگاه و تفریح و لم دادن در خانه است. به همین دلیل خانم ها اصلاً آن را نمی پسندند. پس بهتر است آنها را برای باشگاه و تفریحتان نگه داشته و به سراغ لباسی درخور محیط های بیرون باشید.

8- اندازه نبودن لباس

متأسفانه لباس سایز بزرگ انسان را شلخته نشان می دهد و لباس های تنگ و فاق کوتاه هم جلوه ی بدی به تیپ انسان می دهد. لباس باید کاملاً با اندازه بدن انسان تطابق داشته باشد. اگر فکر می کنید با شلوارهای فاق کوتاه یا تنگ بسیار زیبا هستید سخت در اشتباهید. زیرا پوشش شما مانند یک پسر بچه می شود که خانم ها اصلا آن را دوست ندارند. در مورد لباس های بزرگ و گشاد هم به همین شکل است. پس لباسی را انتخاب کنید که کاملاً اندازه بوده، به طور کامل روی تن نشسته و زیبایی اندامتان  را به نمایش می گذارد.

3 طرز پوشش لباس مردانه

در پایان یادآور می شویم که در این مبحث به هیچ وجه قصد توهین به کسی را نداشته و نمی خواهیم کسی را از چیزی منع کنیم. فقط دوست داشتیم نظر افراد و به خصوص خانم ها را در مورد انواع لباس با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر، می توانید اصول لباس پوشیدن تیپ های رسمی مردانه را مطالعه کنید.

>>> نحوه تیپ زدن رسمی مردانه <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا