تغذیه

طرز تهیه 4 نوع صبحانه با آووکادو

تهیه صبحانه با میوه آووکادو

خوردن آووکادو در هر زمان از روز عالی می باشد. اما خوردن صبحانه ی تهیه ی شده از آووکادو لذت دیگری دارد. این میوه ی سبز کرمی با دوزی از چربی های سالمی که دارد، صبحانه ای کامل، عالی، مقوی و البته راضی کننده برایتان خواهد بود. به طوری که در طول روز تا ساعت ها به میان وعده احتیاج نداشته باشید. در اینجا راه های مختلف تهیه ی صبحانه ی آووکادو را معرفی خواهیم کرد. پس با ما در فن تریکس همراه باشید.

1- اسموتی موز و کیوی

1 طرز تهیه صبحانه با آووکادو

با مقداری آووکادو، موز یخ زده و کیوی تازه می توان صبحانه ی غنی از فیبر تهیه کرد. این صبحانه به سیستم بدن شما و کودکان کمک کرده تا در یک نظم کاری، خوب کار کند. همچنین چربی های سالم موجود در آووکادو باعث رشد مغز شده که برای کودکان و نوجوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

برای تهیه ی این اسموتی خوشمزه و البته مقوی مواد زیر را تهیه کرده و همه ی آن ها را 30 تا 60 ثانیه در مخلوط کن با دور بالا مخلوط و نوش جان کنید.

– 1 پیمانه شیر
– یک تکه کوچک موز یخ زده
– 1 پیمانه اسفناج
– 1 کیوی متوسط پوست کنده و خرد شده
– یک آووکادوی کوچک

2- ساندویچ های کوچک

2 طرز تهیه صبحانه با آووکادو

گوجه های حلقه ای، تکه های آووکادو و برش های ضخیم پنیر موتزارلا وقتی روی یک نان تست در کنار هم قرار گیرند، صبحانه ی خوشمزه ای را به وجود می آورند که حتی آن هایی که هیچ علاقه ای به آووکادو نداشته و اصلاً از آن استفاده نمی کنند نیز مطمئناً این صبحانه ی خوشمزه را بعد از امتحان کردن می پسندند. اضافه کردن گوجه ی گیلاسی به عنوان تزئین و مقداری نعناع بوی این خوراک را فوق العاده خواهد کرد. فقط بهتر است آووکادو له شده و روی نان تست مالیده شده و سپس باقی مواد روی آن قرار گیرد و به عنوان لقمه های صبحانه سرو گردد.

3- آووکادو و تخم مرغ

3 طرز تهیه صبحانه با آووکادو

اصلاً لازم به گفتن نیست که ترکیب آووکادو، تخم مرغ و خمیر پیتزا، چه غذای عالی و درجه یکی را به وجود می آورند.

صبحانه هایی که شامل پروتئین و چربی در کنار کربوهیدرات ها باشند منجر به رضایت و سیری کامل تا ناهار می شود. آووکادو و تخم مرغ نیز اینگونه بوده و این ترکیب را به وجود می آورند. اما بهتر بوده آووکادو و تخم مرغ با هم تماس پیدا نکنند.

پس ابتدا روی نانی، آووکادوی له شده را بمالید. خمیر پیتزا را درون تابه ای حرارت داده و روی نان قرار دهید. سپس روی خمیر پیتزا، تخم مرغ نیمرو را قرار دهید.

4- آووکادو، ماست و عسل

4 طرز تهیه صبحانه با آووکادو

ترکیب از آووکادو و نان، خوراکی فوق العاده و صبحانه ای عالی می باشد. اما اکثراً طعم آن را دوست ندارند. بنابراین می توان با کمی تغییر و شیرین کردن آن، خوراکی مقبول تهیه کرد. گرچه آووکادوها معمولاً در غذاهای تلخ دیده می شوند، اما در دسرها و برخی از غذاها نیز مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین می توان برای آن دسته از کسانی که طعم آووکادو را دوست ندارند کمی عسل را با آن ترکیب کرده و صبحانه ای خوشمزه برایشان تهیه کرد.

پس مواد زیر را آماده کنید.

– نان
– 2 قاشق غذا خوری ماست (ترجیحاً ماست یونانی)
– 1 قاشق غذاخوری عسل (کمی بیشتر برای تزئین رویی)
– ¼ قاشق چایخوری وانیل
– نصف یک آووکادوی متوسط
– مقدار بسیار کمی نمک

اگر تستر دارید نان را در تستر قرار دهید. حالا ماست، عسل و وانیل را با هم مخلوط کنید. پس از آماده شدن نان این مخلوط را روی سطح نان بمالید. آووکادوها را بصورت ورقه ورقه برش زده و ماست را کاملاً با برش های آووکادو پوشش دهید. عسل را برای تزئین، روی آووکادوها ریخته و مقدار بسیار کمی نمک روی آن بپاشید. صبحانه ی خوشمزه و مقوی و البته متفاوت شما آماده است. نوش جان.

همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با طرز تهیه مافین های صبحانه ای آشنا شده تا بتوانید صبحانه ای متفاوت نوش جان کنید.

>>> طرز تهیه مافین های صبحانه ای <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
thekitchn




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا