زیبایی

چگونه از قطره لاتیس Latisse برای تقویت مژه ها استفاده کنیم؟

لاتیس یک محصول تقویت کننده و پرپشت کننده ی مژه است که برای بلند و ضخیم کردن مژه در طول یک دوره زمانی مورد استفاده قرار می گیرد. برای بهره بردن از این محصول باید روزی یکبار از آن استفاده کرده و منتظر رشد مژه ها و ایجاد تغییر در آن ها شد. به یاد داشته باشید که تاثیر این محصول مادامی است که از آن استفاده می کنید. یعنی اگر استفاده از آن را قطع کنید، مژه هایتان به طول و حجم نرمال برمی گردند.


با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با دلیل وجود مژه روی چشم و نیاز انسان به آن آشنا خواهید شد.

>>> علت وجود مژه روی چشم چیست؟ <<<


نحوه استفاده از قطره لاتیس

1- اگر از لنزهای چشمی استفاده می کنید، حتماً قبل از استفاده از قطره، آن ها را درآورده تا از آلودگی و درد چشم جلوگیری شود.

صورتتان را نیز به طور کامل بشویید. شستن و تمیز کردن صورت هنگام استفاده از لاتیس بسیار مهم است. بنابراین صورتتان را با آب گرم و صابون شسته و با حوله، به صورتِ ضربه ای خشک کنید.

– برای پاک کردن صورت می توانید از دستمال مرطوب هم استفاده کنید.

2- برای هر بار مصرف دو اپلیکاتور استریل درون جعبه وجود دارد.

یکی از آن ها را درآورده و آن را به صورت افقی بین دو انگشتتان نگه دارید. دقت داشته باشید که انگشتانتان با فرچه تماس پیدا نکند و انتهای آن را بگیرید (مانند تصویر). همچنین برای جلوگیری از عفونت باکتریایی تا جایی که ممکن است نوک اپلیکاتور را از انگشتانتان دور نگه دارید.

1 اصول استفاده از قطره لاتیس

3- حال همان طور که اپلیکاتور را به صورت افقی در دست گرفته اید، یک قطره از لاتیس را روی نوک فرچه ی آن (مانند تصویر) بچکانید.

ریختن لاتیس روی فرچه باعث چکه کردن آن شده و روند زدن قطره به مژه ها را با مشکل مواجه می کند. همچنین مطمئن شوید که تنها یک قطره لاتیس روی اپلیکاتور می چکانید. بیش از یک قطره ممکن است خطر ورود لاتیس به چشمتان را افزایش دهد.

2 اصول استفاده از قطره لاتیس

4- حال اپلیکاتور را روی پلک و خط چشم، یعنی محلی که مژه ها روییده اند، از گوشه ی داخلی چشم به سمت بیرون بکشید؛ تا مایع لاتیس دقیقاً روی مژه ها قرار گیرد.

توجه داشته باشید که از قطره ی لاتیس برای مژه های پایینی استفاده نکنید.

3 اصول استفاده از قطره لاتیس

5- بعد از اینکه زدن لاتیس به مژه به اتمام رسید، دستمال یا گوش پاک کنی را در زیر چشم قرار دهید تا مایع اضافی را جمع کرده و از ورود آن به چشمتان جلوگیری کند.

4 تقویت مژه با Latisse

6- اپلیکاتور را دور انداخته و از اپلیکاتور استریل دیگری برای زدن لاتیس به مژه های چشم دیگر استفاده کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که برای هر چشم از اپلیکاتور استریل مجزا استفاده کنید، تا آلودگی از چشمی به چشم دیگر منتقل نشود.

نکات بهداشتی هنگام استفاده از قطره‌لاتیس

نکات زیر را برای استفاده ی صحیح تر و ایمن تر از لاتیس در نظر داشته باشید.

1- از قطره ی لاتیس دقیقاً باید قبل از خواب استفاده کرد.

با این حال اگر قصد دارید از لنزها استفاده کنید، 15 دقیقه بعد از زدن لاتیس، به آن فرصت دهید تا خشک شود. سپس لنزها را در چشم بگذارید. تماس لاتیس با چشم بسیار درناک است؛ بنابراین حتماً مطمئن شوید که لاتیس خشک شده و سپس از لنز استفاده کنید.

2- حتماً از لاتیس طبق دوزی که برایتان نسخه شده استفاده کنید.

لاتیس تنها باید روزی یکبار به مژه ها زده شود و افزایش استفاده از لاتیس تاثیر آن را دو برابر نخواهد کرد. هر شب تنها از یک قطره برای هر چشم استفاده کنید.

3- لاتیس اضافی که روی پوست ریخته می شود را حتماً پاک کنید.

زیرا هر جایی که لاتیس با پوست تماس پیدا کند، در آن محل مو رشد می کند.

4- تنها از اپلیکاتورهای استریلی که در بسته بندی وجود دارد استفاده کنید.

هرگز از گوش پاک کن و محصولات مشابه استفاده نکنید.

5- همیشه نوک اپلیکاتور و سر بطری لاتیس را در محلی تمیز نگهداری کنید. همچنین برای جلوگیری از عفونت چشم اجازه ندهید با سطوح آلوده حتی با انگشتانتان تماس پیدا کنند.

بد نیست مقالات زیر را نیز در خصوص مراقبت از اکستنشن مژه و روش هایی برای طبیعی تر به نظر رسیدن مژه مصنوعی در وب سایت فن تریکس مطالعه نمایید.

>>> مراقبت از اکستنشن مژه <<<

>>> روش هایی برای طبیعی تر به نظر رسیدن مژه مصنوعی <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا