خانه و کاشانه

با این 5 ترفند دکوراسیون خانه را گران قیمت و لوکس تر نشان دهید

اگر شما نیز آروزی زندگی در خانه های مجلل را دارید، اما نمی توانید برای دکوراسیون منزل و نمای خارجی آن، هزینه زیادی را متقبل شوید، می توانید با روش های مختلف و ساده ای فضای داخلی خانه ی خود را به گونه ای تغییر دهید که گران تر به نظر برسد. این ترفندها را دنبال کنید تا تغییرات محسوس آن را مشاهده نمایید.

1- از وسایل روشنایی مانند آباژورها، چراغ های تزئینی و چراغ خواب ها شروع کنید.

طراحان و دیزاینرهای دکوراسیون منزل، همیشه می گویند اگر فقط می خواهید یکی از عناصر منزل را عوض کنید یا تغییر دهید از روشنایی (چراغ ها و آباژورها) شروع کنید. چرا که این کار، یک تغییر واحد است اما روی تمام فضای خانه تأثیر می گذارد. اگر قصد تعویض یا خرید چراغ های جدید را دارید، بهتر است دنبال چراغ هایی بروید که از مواد لوکس و زیبا مثل پایه های مرمر یا چراغ های برنجی ساخته شده اند. اگر بودجه کافی برای خرید یا تعویض آن ها ندارید، می توانید فقط لامپ های آن را عوض کنید و چند لامپ دیمر (تار) به آن اضافه نمایید.

1 داشتن منزل لوکس

2- به جای یک فرش از چند لایه فرش استفاده کنید.

اگر چند فرش قدیمی یا دستباف دارید، خیلی عالی است! اما اگر این فرش های زیبا و قدیمی به شما ارث نرسیده، اشکالی ندارد. چند فرش مشابه با فرش های دستباف را خریداری کنید. اگر هم بودجه کافی برای این کار ندارید از همان فرش های خودتان استفاده کنید. آن ها را به صورت چند لایه و با زاویه های مختلف روی هم بیندازید. با این کار، منزلتان با شکوه تر به نظر می رسد.

2 داشتن منزل لوکس

3- لوازم و مصالح لوکس انتخاب کنید.

برخی از وسایل، پارچه ها و مصالح مانند مخمل، مرمر، ابریشم و … در ارتباط مستقیم با ثروت هستند. اگر چه این وسایل و مصالح در ابعاد یا اندازه های بزرگ بسیار هزینه بر هستند، اما استفاده جزئی و کوچک از آن ها، یک راه عالی برای افزایش جلوه و نمای منزل است. مثلاً می توانید با هزینه بسیار کم، چند کاور بالش از جنس مخمل بخرید و آن ها را با کاورهای قبلی جایگزین کنید. برای چند پنجره کوچک، یک پرده حریر یا ابریشمی بخرید یا بدوزید و … .

3 داشتن منزل لوکس

4- استفاده از اشیاء بلند و بزرگ به صورت ترکیبی

همیشه ترکیب دو چیز، جلوه گران تر و با شکوه تری ایجاد می کند. با این منظور، با مقیاس ها و عناصر طبیعی بازی کنید. هر چه دو شیء انتخاب شده، بزرگ تر باشند، بهتر است. مثلاً انتخاب دو گلدان بلند و بزرگ، نمای فوق العاده ای ایجاد خواهد کرد. اگر آن ها را روی یک پله سنگی یا مرمری قرار دهید و چند شاخه گل زیبا ولی ارزان مثل چند شاخه بیدمشک یا اکالیپتوس در آن قرار دهید، واقعاً زیبا و با شکوه به نظر خواهند رسید.

4 داشتن منزل لوکس

5- برجسته کردن تابلوها و دیگر اشیاء قیمتی

اگر در منزلتان چند شیء گرانبها مثل تابلوهای نقاشی نفیس یا کلکسیون باارزش و قیمتی دارید، باید نورپردازی منزلتان به صورتی باشد که این اشیاء به اندازه کافی نور دریافت کنند و بدرخشند. اضافه کردن یک چراغ تزئینی در بالای یک تابلوی هنری، نه تنها آن را روشن می کند و باعث جلب توجه می شود، بلکه نشان می دهد شما برای جزئیات منزل تان هم سرمایه گذاری می کنید و به آن ها توجه دارید.

5 داشتن منزل لوکس

با استفاده از روش های بالا، دکوراسیون منزلتان قطعاً باشکوه و لوکس خواهد شد!

در پایان مقالاتی را نیز در رابطه با دکوراسیون منزل به شما معرفی می کنیم. می توانید آن ها را در وب سایت فن تریکس مطالعه نمایید.

>>> نحوه چیدمان وسایل قفسه و شلف متناسب با دکوراسیون منزل <<<

>>> ایده های خلاقانه طراحی تاج تخت خواب <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realsimple




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا