خانه و کاشانه

اشتباهات رایجی که باعث می شود خانه به راحتی فروش نرود

نقش لوازم خانگی در افزایش قیمت خانه

به استثنای زمانی که فکر می کنید برای همیشه قصد ماندن در خانه ای که در آن ساکن هستید را دارید، منطق حکم می کند در زمان ساخت خانه به گونه ای آن را طراحی کرده و دکور بزنیم که بعدها ارزش فروختنش را داشته باشد. همچنین زمانی که خانه را تعمیر و بازسازی می کنیم، بهتر است به فکر ارزشمند کردن آن برای فروش باشیم و اقداماتی در این زمینه انجام دهیم.

1 بررسی اشتباهات رایج هنگام فروش خانه


فن تریکس در لینک زیر ترفند هایی را به شما آموزش می دهد تا بتوانید به کمک آن دکوراسیون خانه خود را لوکس تر و گران قیمت تر نشان دهید.

>>> ترفند هایی برای نشان دادن خانه لوکس و گران قیمت <<<


در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که آیا لوازم منزل می تواند در افزایش قیمت و با ارزش جلوه دادن یک خانه نقش داشته باشد؟ و آیا این مسئله آنقدر مهم هست که هنگام فروش خانه هزینه کرده و چند وسیله ی گران قیمت را برای جلوه دادن به خانه خریداری کنید؟

در برخی موارد این کار کاملاً موثر است. اما مواردی نیز وجود دارد که قرار دادن لوازمی در بعضی جاها می تواند تمایل خریدار را برای خرید خانه شما کمتر کند. این اشتباهات را بررسی کرده تا هنگام فروش منزل، به راحتی و در کمترین زمان ممکن موفق به فروش منزلتان شوید.

1- وسایلی که با هم مچ نبوده و سازگاری ندارند.

به اعتقاد کارشناسان برای اینکه خانه شیک و لوکس به نظر برسد و راحت تر به فروش برود، تطابق و سازگاری در وسایل و رنگ های آن لازم است. آشپزخانه ای که وسایل آن از نظر رنگی مطابقت نداشته باشند، باعث می شود کامل و عالی به نظر نیاید و گویی مشکلی داشته باشد. به عکس، تطبیق رنگی آشپزخانه به آن ظاهری شیک و لوکس می دهد.

البته که نمی توان همه ی وسایل را عوض کرد، اما می توان با خرید کاور برای وسایل برقی، برچسب برای کابینت ها و یا حتی پنل های کابینت تا حدودی این تطبیق را به وجود آورد.

2 بررسی اشتباهات رایج هنگام فروش خانه


همچنین می توانید بدون بازسازی و تعمیرات، آشپزخانه خود را مدرن و بروز کنید. برای اطلاع در این باره به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> روش های مدرن و بروزرسانی آشپزخانه بدون تعمیرات و بازسازی <<<


2- خانه شما با استاندارد محله تطبیق نداشته باشد.

در هر نوع محله ای که زندگی می کنید، بالا شهر یا پایین شهر، همه ی خریدارانی که به خانه ی شما مراجعه می کنند انتظار دیدن وسایل و تجهیزاتی را دارند که از نظر کلاس کاری مطابق با محل زندگیتان باشد. مثلاً اغلب خریدارانی که در محله های لوکس و بالا شهر به دنبال خانه هستند، انتظار دارند خانه از هر نظر آماده و بی عیب بوده و وسایلی کاملاً لوکس و گران قیمت داشته باشد. اگر خانه و وسایلتان با سطح محله تطابق نداشته باشد احتمالاً در فروش خانه دچار مشکل خواهید شد.

3- تجهیزات کهنه و قدیمی

داشتن تجهیزاتی مثل آبگرمکن، پکیج، رادیاتور، لامپ ها، شیر آلات، پرده و وسایل این چنینیِ نو و به روز، همه ی خریداران را از این نظر که هم کم مصرف بوده و هم تا سال ها برایشان کار می کند، خوشحال کرده و یک امتیاز مثبت برای خانه محسوب می شود. بهتر است اگر توانش را دارید حدالامکان وسایل و تجهیزات را تعویض کنید. حتی اگر کمی قیمت خانه را بالا ببرد.

3 بررسی اشتباهات رایج هنگام فروش خانه

4- هیچ ابزار و تجهیزاتی وجود نداشته باشد.

یکی از گزینه هایی که اکثر خریداران منزل به آن توجه کرده و آن را در صدر گزینه های مطلوب یک خانه قرار می دهند، میزان تجهیزات یک خانه است. این به این معنا نیست که هزینه ی اضافی کرده و تجهیزات به منزل اضافه کنید؛ بلکه سعی کنید خانه را با همه ی تجهیزات از جمله پرده، هود، گاز صفحه ای و … بفروشید.

در پایان می توانید با مطالعه مقاله زیر در وب سایت فن تریکس با ایده های جالب و کاربردی استفاده از چوب پنبه در خانه آشنا شوید.

>>> ایده های جالب و کاربردی استفاده از چوب پنبه در خانه <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
thekitchn




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا