پوشاک

چگونه گرمکن ساق پای زنانه مناسب فصل زمستان بدوزیم؟

امروزه پوشیدن ساپورت در کنار مانتو پوششی است که مورد توجه بسیاری از خانم ها بوده و بسیار از آن استقبال می شود. پوشیدن ساپورت در فصل سرد زمستان در کنار پالتو، اگر چه بسیار زیبا به نظر می رسد، اما سرد و تقریباً غیرممکن است. البته پالتو می تواند پاها را تا زانو گرم نگه دارد؛ اما ساق پاها را یا باید با بوت گرم کرد، یا از گرم کن های ساق پای زنانه فانتزی زیبا استفاده کرد. دوخت این گرمکن های زیبا و شیک بسیار آسان است. با ما همراه باشید تا بتوانید تیپی متفاوت و زیبا را در فصل زمستان تجربه کنید.


همچنین می توانید با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با نحوه دوخت پاپوش زمستانی آشنا شوید.

>>> آموزش دوخت پاپوش زمستانی <<<


دوخت گرمکن ساق پای زنانه با استفاده از پلیور و ژاکت کهنه:

1- پلیور یا ژاکتی را انتخاب کنید که قدیمی شده و دیگر از آن استفاده نمی کنید.

برای اینکه نتیجه ی کار خوب از آب درآمده و گرمکن ساق پای زنانه، ماندگاری بالایی داشته باشد، پلیور باید ابریشمی بوده و همیشه نیز با دست شسته شود. در صورت نبود پلیور ابریشمی از آکریلیک هم می توانید استفاده کنید؛ اما دفعات شستشو را باید بسیار کاهش دهید.

2- آستین های پلیور را جدا کنید.

برش را دقیقاً زیر دوختی بزنید که آستین به لباس متصل می باشد.

1 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

3- آستین ها را روی سطح صاف و مسطحی گذاشته و با کشیدن دست روی آن ها تمامی چین و چروک ها را به طور کامل از بین برده و آن ها را صاف کنید.

4- مانند آنچه در تصویر می بینید از یک خط کش استفاده کرده و بالای آستین ها را کاملاً صاف برش بزنید.

2 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

5- گرمکن ساق پای زنانه و فانتزی شما به همین راحتی آماده است؛ آن را پرو کرده و لبه های انتهایی آن را به سمت بیرون تا بزنید. سپس با استفاده از یک سنجاق ساق ها را روی پاهایتان محکم نگه دارید.

روش دیگری برای دوخت گرمکن ساق پای زنانه

اگر علاوه بر گرم شدن پاها به دنبال زیبایی و هر چه جذاب تر بودن کار نیز هستید؛ پیشنهاد می کنیم روش دیگری را نیز امتحان کنید.

1- ژاکت را از هر جنسی که می خواهید (کتان، پشمی، آکریلیک) انتخاب کنید؛ همچنین مانند تصویر رنگ پشت آن با رنگ رویه ی آستین متفاوت باشد. سپس مانند آنچه در روش قبلی گفته شد آستین های ژاکت را جدا کنید.

5 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

2- نوار پایینی بدنه ی ژاکت را مانند تصویر برش زده و جدا کنید.

6 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

3- حال آستین ها را روی سطح صافی پهن کرده و مانند آنچه در مرحله ی 3 روش قبلی گفته شد، لبه ی بالایی آستین ها را که اریب است کاملاً صاف برش بزنید.

4- جایی که قصد دارید گرمکن ساق پا قرار بگیرد، روی زانو، بالا یا پایین زانو را مشخص کرده و با متر دور آن را اندازه بزنید.

سپس اندازه ی به دست آمده را منهای 2.5 یا 5 کنید. این اندازه را باید روی نوار جدا شده اعمال کنید. نوار باید به اندازه ی کافی تنگ شود؛ تا زمانی که ساق پا را می پوشید، محکم سرجایش ایستاده و به پایین لیز نخورد. به علاوه ژاکت ها نیز بعد از مدتی وا می روند. به همین دلیل از اندازه دور ساق پا چند سانتی متری کم کردیم.

7 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

5- حال بایداز لبه ی پایینی ژاکت، دو عدد نوار به اندازه ی دور ساق پا برش بزنید.

8 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

6- دو لبه ی نوار را مانند تصویر روی هم گذاشته و بدوزید. برای نوار بعدی نیز همین کار را انجام دهید.

9 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

7- حال باید این دو نوار را روی دو لبه ی آستین ها با دقت وصل کرده و بدوزید.

دقت داشته باشید که ابتدا آستین ها را پشت و رو کرده و بعد لبه ها را متصل کنید.

10 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

8- گرمکن های ساق پای زنانه آماده است.

می توانید بعد از پوشیدن گرمکن های ساق پا، لبه ها را به سمت بیرون تا بزنید؛ تا پشت کار که به رنگ دیگری است به صورت پاکتی روی زانو قرار گیرد؛ و با زدن پاپیون یا هر چیز تزئینی دیگری آن را زیباتر کنید. می توانید آن را هم تا نزده و به صورتی ساده بپوشید.

– اگر لبه ی گرمکن ساق پای زنانه، یعنی جایی که روی زانو قرار می گیرد گشاد بود، می توانید روی آن کش پهن دوخته و سپس به سمت بیرون، به گونه ای تا بزنید که کش در داخل تا خوردگی گرمکن ساق پا پنهان شود.

11 آموزش دوخت گرمکن ساق پای زنانه

دوخت گرمکن ساق پای زنانه با استفاده از پارچه خز

اگر ژاکت کهنه ای برای دوخت گرمکن ساق پای زنانه نیافتید، از پارچه ی خز هم می توانید استفاده کنید؛ که هم بسیار زیباتر است و هم دوخت آن بسیار راحت تر از موارد گفته شده می باشد. کافی است پارچه ی خز را به اندازه ی طول و عرض پا اندازه زده روی آن سه ردیف کش بدوزید، آن را از وسط تا زده و دوخت بزنید و استفاده کنید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
2 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربر ناشناس

سلام خیلی جالب حتما یه جفت میدوزم ..ممنون

لیلا اسدی

خیلی شیک و باحال. مرسی

دکمه بازگشت به بالا