روانشناسی

مردان چگونه باید در هنگام صحبت با زنان به ترس و استرس غلبه کنند؟

غلبه کردن مردان بر ترس و استرس در زمان صحبت با زنان

ترس حسی است که در وجود همه ی انسان ها قرار دارد. اما اغلب مردها آن را در وجود خود انکار می کنند. به خصوص آن دسته از ترس هایی که در هنگام مواجهه و صحبت با جنس مخالف تجربه می کنند. باید بگوییم که این حالت به خاطر ایجاد نوعی حس ترس و هیجان است که در آقایان به هنگام ملاقات با جنس مخالف به وجود می آید که علائمی فیزیولوژیک بوده و کاملاً طبیعی می باشد. بنابراین این مسئله آنقدر جدی نیست که آن را همیشه پنهان کرده و در خفا با آن سر و کله زد و دائماً از وجود آن رنج برد. از آنجایی که این حس ترس، درمانی بسیار راحت و آسان دارد، بهتر است اقدام به سرکوب کردن آن کرده و برای همیشه آن را از بین برد.

برای این کار:

1- ترستان را بپذیرید و سعی کنید با فرد مورد نظر وارد مذاکره شوید.

همان طور که گفته شد این مسئله در بسیاری از مردان وجود دارد، اما اکثر آقایان آن را پنهان کرده و انکار می کنند. که کاملاً اشتباه است. آقایان مشکل شما به راحتی قابل حل است. فقط کافیست آن را بپذیرید و برای حل آن اولین اقدام یعنی نزدیک شدن به خانم ها را درست انجام دهید. باید بتوانید به هر سختی و حتی با وجود بیشترین واهمه و ترس با خانم ها وارد مذاکره شوید.

نلسون ماندلا می گوید: شجاعت عدم وجود ترس نیست، بلکه توانایی غلبه بر آن است.

2 غلبه بر ترس آقایان در حین صحبت با زنان

ترس هیچ گاه خود به خود از بین نمی رود. به همین دلیل باید درک کنید که هیچ راهی برای سرکوب ترس به جز مواجهه با آن وجود ندارد. در غیر این صورت دائماً و تا آخر عمر با مسئله ای که از آن واهمه دارید باید دست و پنجه نرم کنید.

اقدام بعدی که باید در ذهنتان صورت گیرد این است که این تصور غلط و رایج که ترس نشانه ی ضعف است را از سرتان بیرون کنید. چرا که ترس امری طبیعی و غریزه ای است که خداوند در وجود انسان قرار داده تا بتواند در مقابل چیزهایی که زندگیش را تهدید می کند، از خود دفاع کند.

پس می توان گفت چیزی که شجاعت و بزدلی را از یکدیگر متمایز می سازد ” ذهنیت ” فرد است. شجاع به خود می گوید: ” من با ترس مقابله می کنم و اجازه نمی دهم که بر من غلبه کند. ” پس به فرد مورد نظر نزدیک شده و پا پس نمی کشد و تصمیم می گیرد که شجاعت داشته و بر آن پایبند باشد.

هنگام مواجهه با خانم و زمانی که می خواهید هرگونه صحبتی با او داشته باشید، سعی کنید خود را مشتاق کرده و هیجان را در وجود خود بالا ببرید و با اشتیاق به سمت او بروید. حتی اگر مجبور هستید با خانمی مذاکره داشته باشید، آن حس اجبار را از وجودتان دور کرده و اشتیاق را جایگزین کنید. این امر باعث می شود که ترشح آدرنالین افزایش یافته و ترس کاهش یابد.

2- تمرین کنید.

بدون توجه به این که تا چه حد خجالتی هستید، مهارت صحبت کردن با خانم ها را با تمرین در خود افزایش دهید. همان طور که هر مهارتی با تمرین تکمیل می شود، این شانس را از خود نگیرید و با برقراری ارتباط بسیار، مشکلتان را روز به روز کمرنگ تر کنید. این کار از آنجایی که حافظه ی عضلانی شما را برای صحبت کردن با افراد جدید نیز تقویت می کند، بسیار موثر خواهد بود.

مثلاً با افرادی که به طور تصادفی در کوچه و خیابان و… می بینید ارتباط برقرار کنید. نوع کلام و مدت زمان آن اصلا مهم نیست. مهم شروع کار و رسیدن به هدف است.

پرسیدن ساعت، آدرس و یا در فروشگاه قیمت اجناس و… کافیست تا کمک بزرگی در غلبه بر ترس و تقویت مهارتتان در برقراری ارتباط با جنس مخالف داشته باشد.

3- مقاومت کنید.

به یاد داشته باشید که این امر بحرانی است و باید از آن عبور کنید. هر چه بیشتر در آن مقاومت کرده و جلوتر بروید و عقب گرد نداشته باشید، موفق تر خواهید بود. پس اگر برایتان مشکل است و حس می کنید که نمی توانید از پس آن برآیید، به هیچ وجه خود را نبازید و ناامید نشوید، فقط مقاومت کنید. این مسئله به هیچ وجه مشکل بزرگ و جدی و لاینحلی نیست. اصلا می توان گفت مشکل نیست. بحرانی است که با تمرین از بین می رود. هر زمان که ترس به سراغتان آمد فقط سعی کنید به خود یادآوری کنید که موقعیتتان اصلا جای ترس نداشته و به خود آرامش دهید. بعد از گذشت مدتی و غلبه بر مشکل، متعجب و شگفت زده می شوید که چرا چنین چیز نه چندان مهمی برایتان تبدیل به بحران شده بود.

به عنوان نکته ی آخر به یاد داشته باید که اگر بخواهید خانمی را تحت تاثیر قرار داده و مجذوب خود کنید، نه تنها باید احساس ترس خود را از بین برده بلکه اعتماد به نفسی مضاعف باید در شما وجود داشته باشد که این امر بدون ایجاد تغییر در شخصیتتان به وجود نمی آید. در صورت غلبه ترس بر شما می توانید با ارسال پیام خانمی را تحت تاثیر قرار دهید.اما به یاد داشته باشید پیام هایی را هیچگاه برای یک خانم نفرستید.

>>> پیام هایی که هیچوقت نباید برای یک خانم بفرستید <<< 

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا