پوشاک

اصول صحیح انتخاب و ست کردن کفش جیر با انواع لباس و اکسسوری مردانه

کفش های جیر از جمله زیباترین کفش هایی است که هم در بین خانم ها و هم آقایان طرفداران زیادی دارد، اما می توان گفت آقایان بیشتر آن را دوست دارند. نحوه صحیح انتخاب و ست کردن این نوع کفش ها با انواع لباس و اکسسوری ها تاثیر زیادی در ایجاد تیپی بسیار شیک و زیبا دارد که در ادامه در مورد آن بیشتر صحبت خواهیم کرد. پس با ما در فن تریکس همراه باشید.

راهنمای صحیح انتخاب و ست کردن کفش جیر

1- جیر ذاتاً جذاب است!

اکثر آقایان توجهی به نحوه ی صحیح پوشیدن این نوع کفش ها و هرچه زیبا و جذاب تر به نظر رسیدن آن ندارند. اغلب افراد نیز فکر می کنند کفش های جیر فقط مختص خانم هاست. ولی باید بگوییم که اصلاً این گونه نیست. کفش های جیر ذاتاً جذاب و زیبا هستند، حتی اگر هیچ توجهی به انتخاب صحیح و نحوه ی ست کردن آن ها نشود.

1 اصول انتخاب و ست کردن کفش جیر

ترکیب چرم و پشم در کفش های جیر به اندازه ی کافی زیبا و چشمگیر است که چه بخواهید و چه نخواهید شما را هم به عنوان یک خانم و هم به عنوان یک آقا زیبا و جذاب خواهد کرد. به خصوص اینکه کفش های گران قیمتی نیز می باشند. پس در انتخاب کفش جیر در بین انواع دیگر کفش ها شک نکنید.

2- برای جذاب تر بودن با کفش ها، از آن ها مراقبت کنید.

حتماً شنیده اید که می گویند چرم جیر نسبت به چرم سنتی آسیب پذیرتر بوده، زود صدمه می بیند و از بین می رود. بله شاید این گونه باشد، اما این اصلاً به این معنی نیست که انتخاب کفش های دیگر بهتر، بدون دردسرتر و از آنجایی که آسیب نمی بینند باعث خوش تیپ تر شدن شما می شوند. جیر حساس تر است، اما از چرم معمولی انعطاف پذیر و شکننده تر نیست.

2 اصول انتخاب و ست کردن کفش جیر

با مراقبت صحیح از چرم جیر، عمر آن افزایش یافته و زیبایی آن بیشتر حفظ می شود. تمام چیزی که برای تمیز کردن کفش ها نیاز دارید، یک مداد پاک کن یا یک فرچه است. برای تمیز کردن کامل کفش نیز توصیه می شود ماهی یکبار از یک اسپری سیلیکونی روی تمام کفش استفاده شود. دقت داشته باشید که حتماً از فرچه ی مخصوص کفش های جیر استفاده کنید. این فرچه ها به گونه ای هستند که می توانند کفش ها را عمیقاً تمیز کرده ولی با این حال آسیبی به بافت کفش نزنند.

دقت داشته باشید که برای جیر هرگز از واکس و پولیش کفش های معمولی استفاده نکنید. زیرا به آن آسیب می زند. کمی اسپری پاک کننده ی مخصوص کفش جیر و کشیدن فرچه روی آن می تواند به راحتی آن را تمیز کند.

3- انتخاب صحیحی داشته باشید.

خوشبختانه تنوع در کفش های جیر بسیار بالاست و در سایزها و شکل های مختلفی ارائه می شود. این موضوع بدین معناست که می توان آن ها را با هر چیزی که فکر می کنید مناسب است، ست کنید.

ژاکت و کت های جلو باز بهترین انتخاب برای همراه شدن با کفش های جیر است. کت های جیر نیز می توانند با کفش های جیر ست شده و تیپی فوق العاده را به وجود آورند.

3 اصول انتخاب و ست کردن کفش جیر

اگر بتوانید از کمربند چرم جیر نیز استفاده کنید که زیبایی تان را دو چندان کرده اید.

4- ست کنید.

خبر خوب درمورد چرم جیر این است که دستتان در ست کردن بسیار باز بوده و در پوشیدن آن با دیگر چیزها می توانید خلاقیت بسیاری به خرج دهید. یعنی در واقع همان قوانینی که در مورد چرم در نظر می گیرید را در مورد جیر هم می توانید اجرا کنید.

4 اصول انتخاب اکسسوری چرم

تنها این نکته را در نظر داشته باشید که اگر قصد داشتید کمربند، ساعت یا کتتان را با کفش ها ست کنید، به رنگ پاشنه ی کفش یا بوت (مشکی یا قهوه ای) توجه کرده و ست را مطابق با رنگ آن انجام دهید. این گونه خوش تیپ تر به نظر می آیید.

5- بدانید جیر را کجا و چه زمانی باید بپوشید.

کفش های جیر را تقریباً با هر لباس و تیپ کژوال یعنی تیپی که به صورت روزمره استفاده می شود می توانید بپوشید. اما به یاد داشته باشید که استفاده از کفش های جیر با تیپ های رسمی و کت و شلوار اصلاً مناسب نیست.

در پایان فن تریکس مطالعه مقالات “طرز کندن آدامس از کفش چرم جیر” و”طرز رنگ کردن کفش چرم جیر” را به شما پیشنهاد می دهد.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realmenrealstyle




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا