موبایل و تبلت

چگونه در آی مسیج iMessage یا پیام رسان آیفون، گیف GIF ارسال کنیم؟

ارسال GIF در آیفون

کاربرانی که از iMessage استفاده می کنند، مطلع هستند که می توانند تصاویری ثابت را ارسال و دریافت کنند. اما به احتمال زیاد از قابلیت جدید iMessage  درامکان  ارسال GIF های متحرک، آگاهی ندارند.

1 ارسال GIF در آیفون

راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. که آسان ترین آن، استفاده از images# می باشد که از اپلیکیشن های خود iMessage محسوب می شود. images#  به کاربر این امکان را  می دهد که در بین همه ی GIF ها به راحتی جستجو کرده و به سرعت آنها را ارسال کند. راه دیگر این است که کاربر می تواند GIF ها را با استفاده از برنامه ها و اپلیکیشن های دیگر یافته و آنها را از طریق iMessage ارسال کند. در ادامه هردو این روش ها را بررسی خواهیم کرد.

روش آسان: images#

images# که اپلیکیشن خود برنامه ی آی مسیج (iMessage) می باشد، بهترین و آسان ترین راه برای ارسال گیف به دوستان و خانواده و یا هر شخصی می باشد. چرا که دسترسی و جستجو برای یافتن بهترین  GIF بسیار آسان است.

برای شروع کار، اپلیکیشن پیام رسان در آیفون خود را باز کرده و فرد یا مخاطبی را که می خواهید GIF برای آن ها ارسال کنید را  انتخاب کنید.2 ارسال GIF در آیفون

در پایین صفحه اپلیکیشن های iMessage که به صورت خطی در کنار هم قرار گرفته اند، مشاهده می شود. در این مرحله، روی آیکون قرمز رنگی که یک ذره بین روی آن قرار دارد، ضربه بزنید. این آیکون گاهی در پایین صفحه وجود دارد و گاهی لازم است کمی اسکرول کرده تا آن را بیابید.

3 ارسال GIF در آیفون

پس از انتخاب ذره بین، در پایین صفحه دسته ای از گیف های متحرک نمایش داده می شود. اکنون می توانید این لیست بی انتها GIF ها را اسکرول کرده و یا روی نوار جستجوی بالای این گیف ها که عبارت Find images نوشته شده، ضربه زده و کلمات کلیدی مربوط به گیف مورد نظرتان را تایپ کنید.

4 ارسال GIF در آیفون

بعد از این که کلمه یا گیف مورد نظر را تایپ کردید، روی جستجو (Search) یا همان علامت ذره بین ضربه بزنید.

5 ارسال GIF در آیفون

لیستی از گیف ها و تصاویر متحرک مرتبط با کلمات کلیدی سرچ شده نمایش داده می شود. حال  هر یک از گیف هایی که یافته اید و مد نظرتان است را انتخاب کنید.

6 ارسال GIF در آیفون

بعد از انتخاب، گیف مورد نظر شما در قسمت نوشتاری iMessage نمایش داده شده و آماده ی ارسال می باشد. در این مرحله می توانید گیف را به تنهایی و یا همراه با متنی ارسال کنید.

7 ارسال GIF در آیفون

بعد از ارسال گیف، از images# خارج شده و با زدن بر روی قسمت نوشتن متن (iMessage (text Message به کیبورد اصلی iMessage بازگردید و متن خود را تایپ و ارسال کنید.

8 ارسال GIF در آیفون

به اشتراک گذاشتن GIF های دیگر اپلیکیشن ها در iMessage

در صورتی که اپلیکیشن images# دقیقاً گیف های مورد نظرشمارا نداشت می توانید به جای images#  اپلیکیشنی را باز کنید و گیف مورد نظرتان را در آن سرچ کنید.

(در تصاویر مثالی را با جستجو در اپلیکیشن Giphy آورده ایم.)

9 ارسال GIF در آیفون

بعد از جستجو و یافتن گیف مورد نظر، روی آن ضربه زده تا باز شود. سپس انگشت خود را روی آن فشار داده تا گزینه ی Copy نمایش داده شود.

10 ارسال GIF در آیفون

اکنون به قسمت iMessage رفته و یکی از مکالمه هایی که قصد ارسال گیف در آن را  دارید، انتخاب کنید. زمانی که کیبورد بالا آمد، روی قسمتی که متن نوشته می شود (text message) ضربه زده انگشت خود را نگه داشته و paste کنید.

11 ارسال GIF در آیفون

اکنون، گیف، آماده ی ارسال است. با ضربه به دکمه ی ارسال، گیف شما برای فرد مورد نظر ارسال خواهد شد.

12 ارسال GIF در آیفون

ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که برخی سایت هاو اپلیکیشن ها اجازه ی استفاده از GIF ها را نداده و گزینه ی کپی نمایش داده نمی شود. اگر با چنین چیزی مواجه شدید نگران باشید که مشکل شما نیست.

پس اگر آدرس گیف با gif. به پایان برسد، iMessage آن را به عنوان گیف نمایش می دهد، در غیر این صورت   به  جای خود گیف، فقط لینک GIF ارسال می شود.

13 ارسال GIF در آیفون

برای اطلاع از دیگر قابلیت های آیفون به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه فرمایید.

>>> 10 قابلیت برتر گوشی آیفون <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
howtogeek




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا