موبایل و تبلت

چگونه چند ساعت هوشمند اندرویدی را به یک گوشی متصل کنیم؟

اتصال چند ساعت هوشمند اندرویدی به یک گوشی

افراد زیادی هستند که از چندین ساعت هوشمند اندرویدی برای چندین هدف استفاده می کنند. مثلاً یک ساعت مچی برای فعالیت های ورزشی، یک ساعت بسیار زیبا و باکلاس برای محل کار و موقعیت های شغلی و یک ساعت معمولی برای تمامی موقعیت ها و مکان های معمولی. در صورتی که می خواهید به راحتی از این انواع ساعت های اندرویدی در هر جایی که هستید استفاده کنید، باید همه ی آن ها را با یک موبایل که همیشه همراهتان است متصل کرده و هر بار که وارد موقعیتی مختلف می شوید به راحتی ساعت مربوط به موقعیت را در دست کرده و لذت ببرید. پس برای این کار با ما همراه شده و دست به کار شوید.

1 نحوه اتصال ساعت اندروید به گوشی

ساعت ها را آماده کرده و مراحل زیر را دنبال کنید.

مسلماً اولین باری نیست که از ساعت استفاده می کنید و قطعاً می دانید که چگونه باید از یک ساعت هوشمند اندرویدی استفاده کرد. بنابراین ما با نحوه ی استفاده از ساعت کاری نداریم و بیشتر بر روی تنظیمات گوشی تأکید می کنیم. زیرا اگر ندانید که چگونه چندین ساعت را با گوشی جفت سازی کنید، احتمالاً تنظیمات را به طور کلی بر هم زده و دچار مشکل می شوید. مخصوصاً اگر بخواهید برای اتصال ساعت دوم، اتصال ساعت اول را قطع کرده و بعد از آن برای ساعت سوم هم ندانید که چگونه ارتباط برقرار کنید که واقعا گیج کننده خواهد بود.

پس یک ساعت را برداشته و زمانی که برای جفت سازی آماده شد، به اپلیکیشن Android Wear بروید. این اپلیکیشن باید ساعتی را برای شما نمایش دهد که با گوشی جفت شده است. (ما در این جا دو ساعت را با یک گوشی جفت سازی می کنیم. شما می توانید به همین روش گفته شده هر چند ساعتی که بخواهید را با گوشی اندرویدتان جفت سازی کنید)

2 نحوه اتصال ساعت اندروید به گوشی

منویی که به صورت کشویی باز شده و نام ساعتتان را نمایش می دهد را زده و سپس گزینه ی Add a new watch را انتخاب کنید.

3 نحوه اتصال ساعت اندروید به گوشی

حال صفحه تنظیمات ظاهر خواهد شد. ساعت جدید خود را انتخاب کرده و دکمه OK را لمس کنید.

4 نحوه اتصال ساعت اندروید به گوشی

اکنون جفت سازی انجام خواهد شد. اجازه دهید که تنظیمات با روندی عادی صورت گیرد و راه اندازی های لازم انجام شود. سپس دو ساعت با گوشی جفت شده و آماده خواهید بود. یکی از ساعت ها را بسته به موقعیت خود بر دست کرده و از آن استفاده کنید. اما:

5 نحوه اتصال ساعت اندروید به گوشی

با وجود این که دو ساعت به گوشی متصل است، هم زمان نمی توانید از هر دو استفاده کنید و هر بار برای استفاده از هرکدام از آن ها باید تعویضی را در گوشی انجام دهید. برای این کار، فقط از منوی کشویی که در آن نام ساعت ها نوشته شده است استفاده کرده و نام هر کدام از ساعت هایی که می خواهید در آن لحظه روی دستتان باشد را از منو انتخاب کنید. اما توجه داشته باشید به دلیل این که هر دو ساعت به گوشی متصل است تمامی اعلان ها و نوتیفیکیشن ها روی هر دو ساعت ارسال می شود. اگر از این بابت نگران هستید که نوتیفیکیشن های گوشی را فرد دیگری از روی ساعتتان که با گوشی جفت شده، اما همراهتان نیست ببیند، فقط کافیست ساعتی که در آن لحظه استفاده نمی کنید را خاموش کنید.

6 نحوه اتصال ساعت اندروید به گوشی

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
howtogeek




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
2 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
عیسی

سلام من ساعت سونی دارم میخوام باگوشی اپل ست کنم نمیشه ممنون میشم راهنمای کنید اگه برنامه میخواد

کاربر ناشناس

کسی اینکارو کرده؟ ساعت من جواب نداد. ایا برا همه ساعت ها جواب میده؟؟؟

دکمه بازگشت به بالا