راهنمای خریدرپورتاژ آگهیسرگرمی و اوقات فراغت

آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ

ویپینگ می تواند یک راه سرگرم کننده و استرس زا برای سیگار کشیدن بدون وارد کردن مواد شیمیایی سمی به بدن شما باشد. با این حال، اجزای زیادی داخل ویپینگ وجود دارد که می تواند مراحل و آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ را کمی سخت کند. چه دستگاه ویپ شما از بالا پر شود یا از پایین، باید ویپ خود را از هم جدا کنید. چند قطره از مایع الکترونیکی را مستقیماً روی کویل بریزید، مخزن خود را پر کنید و سپس آماده ویپینگ شوید. پس برای آشنایی با روش های مختلف شارژ انواع Vape با فن تریکس همراه باشید.

نحوه ریختن جویس در ویپ

آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ شامل مراحل خاصی است که باید طبق آن پیش رفت. این مراحل به شرح زیر است.

مخزن ویپ را جدا کنید

آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ

در مرحله اولِ آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ، لازم است که اجزای ویپ را از هم جدا کنید. پایه جریان هوا که در پایین دستگاه Vape قرار دارد را باز کنید. سپس سیم پیچ را از داخل بیرون بکشید. مخزن، کانکتور بالا و دهانه را فعلاً وصل کنید. اگر در حال تغییر طعم هستید، قبل از اینکه مخزن خود را دوباره پر کنید آن را تمیز کنید.

ریختن یک قطره از جویس در کویل

یک قطره از مایع الکترونیکی را روی هر یک از سوراخ های پنبه ای روی کویل بریزید. بطری که مایع الکترونیکی شما در آن است باید حاوی قطره چکان باشد. قسمت بالایی را باز کنید و قطره چکان را با مایع الکترونیکی خود پر کنید. سپس سیم پیچ را به صورت افقی بین انگشت شست و اشاره خود نگه دارید. 1 قطره از مایع الکترونیکی را روی هر سوراخ یک از سوراخ های پنبه ای روی سیم پیچ بریزید.
1. به احتمال زیاد حدود 6 سوراخ وجود دارد که می توانید قطره ها را روی آن ها بریزید.
2. به این کار آماده سازی کویل گفته می شود و عمر کویل را بیشتر می کند.

پر کردن مخزن ویپ با مایع الکترونیکی

مرحله سومِ آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ، مربوط به پر کردن مخزن از مایع است. مخزن را با مایع الکترونیکی پر کنید. برای دسترسی به مخزن، تمام کف فلزی ویپ را باز کنید. قسمت قطره چکان بطری مایع الکترونیکی را در داخل مخزن قرار دهید. قطره چکان را پر کنید و چندین بار آن را در مخزن خالی کنید تا مایع e-liquid به خط حداکثر یا MAX برسد.

دستگاه را ببندید

دستگاه بخور خود را دوباره کنار هم قرار دهید. پس از پر کردن مخزن، سیم پیچ را به جای خود برگردانید. سپس قسمت پایینی را دوباره پیچ کنید. دستگاه ویپینگ شما اکنون باید به طور کامل دوباره مونتاژ شود.

آماده مصرف

آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ

قبل از شروع بخار، 2 الی 3 دقیقه صبر کنید. کویل قبل از استفاده به چند دقیقه وقت نیاز دارد تا اشباع شود. 2 الی 3 دقیقه صبر کنید و سپس ادامه دهید و شروع به استفاده کنید. این آخرین مرحله ی آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ بود.

چه زمانی برای پر کردن Vape باید اقدام کرد؟

می توان گفت که وقتی دیگر همان طعم را از ویپ نمی گیرید، یا اگر همان طعم را به دست می آورید، اما دستگاه شما به اندازه معمول بخار تولید نمی کند، باید مخزن دستگاه خود را پر کنید. در بیشتر مواقع، می توانید داخل مخزن ویپ و سطح مایع الکترونیکی درون آن را نگاه کنید، و در صورت پایین بودن سطح آن، اقدام به پر کردن مخزن کنید.
برخی از افراد برای پر کردن دوباره مخزن، به پایین یا بالا بودن سطح مایع توجه نکرده و هر زمان که بخواهند به سادگی آن را پر می کنند. بنابراین تصمیم گیری در مورد اینکه چه زمانی می خواهید ویپ خود را پر کنید به تصمیم و اولویت شما بستگی دارد. اما توصیه می کنیم زمانی که بخار و طعم آن کم شده مخزن را پر کنید.

کارهایی که باید قبل از پر کردن ویپ خود انجام دهید

آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ

قبل از پر کردن مجدد قلم ویپ، باید دستگاه را خاموش کنید و بسته به نوع دستگاه Vape خود، پیچ مخزن را از روی ویپ باز کنید.
مانند همه دستگاه های Vape، قبل از اینکه بفهمید چگونه آن را پر کنید، ابتدا باید بدانید که دارای چه نوع مخزن ویپ یا دستگاه ویپی هستید.

چگونه یک Vape Pod سیستم بسته را پر کنیم

سیستم های پاد شاید در حال حاضر محبوب ترین و پرکاربردترین دستگاه های Vape در سطح جهان باشند. که معروف ترین آن ها JUUL است. دو نوع سیستم غلاف وجود دارد: سیستم های غلاف باز و بسته. سیستم های غلاف بسته شاید ساده ترین دستگاه های ویپ برای پر کردن باشند. حتی می توان گفت این یکی از دلایل محبوبیت آن هاست.
سیستم “بسته” یا “باز” به نوع غلاف دستگاه ویپ پاد اشاره دارد. سیستم بسته Vape به این معنی است که به صورت دستی قابل شارژ نیست و شما نمی توانید آن را باز کنید و بیش از یک بار از آن استفاده کنید.
برای پر کردن مجدد یا پر کردن یک مخزن سیستم بسته، تنها کاری که باید انجام دهید این است که غلاف همراه آن را تعویض کنید. غلاف در اکثر موارد یک قسمت قابل جابجایی است که در آن استنشاق می کنید و جویس ویپ در آن ذخیره می شود. وقتی دستگاه خود را خریدید، باید غلاف های یدکی را با طعم های مختلف خریداری کنید.

چگونه یک Vape Pod سیستم باز را پر کنیم

پر کردن یک سیستم غلاف باز کمی متفاوت است. از آنجایی که این غلاف ها “باز” هستند، به این معنی است که می توان آن ها را دوباره پر کرد. برای این کار می توانید از یک بطری جویس برای پر کردن آن استفاده کنید. و بیش از یک بار از غلاف استفاده کنید.
بنابراین اولین قدم برای پر کردن سیستم باز، برداشتن غلاف از دستگاه است. سپس پس از برداشتن غلاف، بطری جویس خود را بردارید (توصیه می کنیم از نمک نیکوتین استفاده کنید یا نسبت آب ویپ 0f 50/50 باشد) و مایع را در غلاف بریزید. برخی از غلاف ها دارای دهانه ای هستند که براحتی می توانید با وارد کردن نوک بطری جویس به آن، مخزن ویپ را شارژ کنید.
پس از ریختن مقدار مناسبی از جویس ویپ در غلاف، باید چند دقیقه، معمولاً 10 الی 20 دقیقه صبر کنید تا فتیله اشباع شود. پس از گذشت این زمان، آن را دوباره در دستگاه Vape خود قرار دهید. به همین راحتی کار شارژ Vape تمام شد.

نتیجه گیری

به طور خلاصه، آموزش نحوه ریختن جویس در ویپ عمدتاً به نوع دستگاه یا مخزن شما بستگی دارد. و هزاران دستگاه ویپ و مخازن در فروشگاه‎ها وجود دارد که همگی با اجزا و حالت های عملکرد کاملاً متفاوت هستند. اما نگران نباشید، این مقاله به همه ی رایج ترین دستگاه‎ها پرداخته است تا زمانی که نوبت به پر کردن ویپ تان می رسد، اصلا سردرگم نشوید. همچنین، می توانید اطلاعات تکمیلی را در وب سایت گرند ویپ بیابید، و اگر موفق نشدید، به صورت حضوری به فروشگاه گروند ویپ مراجعه کنید، جایی که یک کاردان می تواند به شما کمک کند و نحوه پر کردن ویپ را به صورت حضوری به شما آموزش دهد. علاوه بر آن می توانید به خرید دریپ تیپ و دیگر تجهیزات لازم بپردازید.

“سلب‌ مسئولیت: فن تریکس در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.”

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
grandvape.vip




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا