فضای مجازی

چگونه یک تبلیغ خاص را در فیس بوک پنهان کنیم؟

مخفی کردن تبلیغات در فیس بوک Facebook

1 فیس بوک

تبلیغات در فیس بوک به شرکت ها و کسب و کارها اجازه می دهد تا تولیدات خود را در این شبکه اجتماعی ترویج داده و تبلیغ کنند. اما گاهی اوقات فیس بوک تبلیغاتی را برای کاربران می فرستد که این تبلیغات هیچ ربطی به زندگی آن ها نداشته و مورد علاقه آن ها نیست.

به مثال زیر توجه کنید:

برای مدتی، فیس بوک گمان می کرد من در تیم بسکتبال هستم یا بسکتبال کار می کنم؛ زیرا تقریباً همه تبلیغاتش مربوط به بسکتبال بود. در حالی که من در طول زندگی ام حتی یک بازی بسکتبال را ندیده ام.

من در این مدت در یک مرحله از سردرگمی زندگی دیجیتالی خود به سر می بردم، چون دلیل این تبلیغات را نمی دانستم.

مخفی کردن تبلیغاتی که مناسب نیستند، تنها یکی از اقداماتی است که فیس بوک می خواهد آن را اجرایی کند؛ زیرا برای فیس بوک راحتی و رضایت کاربرانش بسیار مهم است. البته این کار ممکن است برای فیس بوک با زیان های مالی و اقتصادی همراه باشد؛ چون تبلیغات پایه و اساس هر شرکت و برنامه ای است و با کم شدن آن، درآمد هم به طبع کاهش می یابد. در واقع، فیس بوک غالباً با چیزی که شما هستید یا چیزهایی که در صفحه شخصی خود می گذارید، دقیقاً مطابق نبوده و ممکن است گاهی چیزهایی را به شما نشان دهد که موجب ناراحتی یا مزاحمت برای شما گردد. اگر چنین اتفاقی افتاد، به راحتی می توانید آن ها را پنهان کنید.

فرآیند زیر، همان چیزی است که در این مواقع باید انجام دهید. پس با فن تریکس همراه باشید.

روی قسمت سه نقطه (…) در گوشه بالایی سمت راست کلیک کرده و Hide Ad را انتخاب کنید.

2 facebook

وقتی سایت مورد نظر را پیدا کردید، یکی از دلایلی که نمی خواهید مجدداً سایت و تبلیغات آن را ببینید، انتخاب کرده و روی Continue کلیک کنید.

3 فیس بوک

اکنون دیگر آن سایت را دوباره نمی بینید. اگر شما می خواهید تمام تبلیغات مربوط به آن شرکت را پاک کنید، گزینه [Hide All Adverts From [Company را انتخاب کنید.

4 فیسبوک

حال ممکن است تبلیغی برای شما بیاید که موجب ناراحتی شما شده یا به هر طریقی به شما صدمه بزند. در این حالت با انجام مراحل بالا آن را مخفی کرده تا دیگر برای شما باز نشود. در این شرایط شما می توانید کاری کنید که فیس بوک بتواند از آن بازدید کرده، آگاه شود و نامناسب بودن آن را تشخیص دهد. برای این منظور، ریپورت اد (Report Ad) را انتخاب کرده و از بین دلایل ذکر شده، مؤثرترین آن را انتخاب کنید. روی Continue کلیک کرده و آن را باز کنید، قسمتی را که از نیوز فید یا فید اخبار (News Feed) مخفی کرده اید را برای بازدید به فیس بوک بفرستید.

5 facebook

هیچ تعهدی وجود ندارد چیزی که شما را رنجانده است، واقعاً با موارد و اصطلاحات مربوط به فیس بوک مغایر باشد، اما چون برای شما ناراحت کننده است، با انجام مراحل بالا حداقل می توان تبلیغات را مخفی کرد تا دوباره برای شما نمایش داده نشوند.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
howtogeek




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا