خانه و کاشانه

کاربرد و استفاده های مختلف از روغن بچه

روغن بچه برای صاف و لطیف کردن پوست بسیار موثر بوده و تاثیر شگفت انگیزی روی پوست می گذارد. اما جدای از این، کاربرد های دیگری هم دارد که برای رفع برخی مشکلات دردسرساز روزمره، بسیار مفید است. با ما در فن تریکس همراه باشید تا 10 روش کاربردی استفاده از روغن بچه را به شما معرفی کنیم.

کاربرد های روغن بچه

1- روان کردن زیپ

1 کاربرد روغن بچه

زمانی که عجله دارید به جایی بروید، گیر کردن زیپ لباستان می تواند بسیار اعصاب خردکن باشد. در این زمان لازم نیست لباستان را عوض کنید. به راحتی کمی روغن روی انگشت یا تکه ای از پنبه ریخته و آن را روی محل گیر کردن زیپ بمالید و زیپ را به راحتی بالا بکشید.

2- برق انداختن اجاق گاز

2 کاربرد روغن بچه

به جای صرف هزینه و خرید تمیز کننده های متعدد برای براق کردن اجاق گازها و سطوح ضد زنگ، از روغن بچه استفاده کنید. استفاده از روغن بچه برای تمیز کردن سطوح ضد زنگ باعث می شود وسیله تان مثل روز اول براق و درخشان شود.

3- جواهرات گره خورده

اگر دستبندها و گردنبندهایتان را در یک جعبه نگه داشته و هربار که می خواهید یکی از آن ها را استفاده کنید مجبور می شوید گره ها را تک به تک باز کنید، فقط کافیست کمی روغن بچه به انگشت هایتان بزنید. در کسری از ثانیه می بینید که جواهرات گره خورده تان از هم باز شده اند.

4- پولیش کردن چرم

3 کاربرد روغن بچه

به جای خریدن اسپری ها و واکس های متعدد برای پولیش کردن و برق انداختن بوت ها یا کفش های چرمیتان، از روغن بچه استفاده کنید. روغن را روی یک تکه پارچه یا حوله تمیز ریخته و آن را روی کفش یا بوت هایتان بکشید.


برای اطلاع از نحوه ساخت مایع واکس یا پولیش کفش به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> نحوه ساخت مایع واکس یا پولیش کفش <<<


5- کندن آدامس یا چیزهای چسبناک

4 کاربردروغن مخصوص کودکان

اگر زمانی متوجه شدید که یک آدامس یا شکلات آب شده و به کفش یا کیفتان چسبیده است، اصلاً نگران نباشید. روغن بچه به کمک شما خواهد آمد! روغن بچه مثل یک نرم کننده عمل کرده و ماده چسبناک چسبیده به وسیله تان را شل می کند. با این کار فقط با یک حرکت می توانید آبنبات یا آدامس را از وسیله تان جدا کنید.


همچنین می توانید طرز کندن آدامس از روی کفش چرم جیر را در وب سایت فن تریکس مطالعه کنید.


6- پولیش کردن چوب

اگر در فروشگاه برای براق و صیقلی کردن چوب به دنبال یک ماده غیر سمی هستید، فقط به دنبال روغن بچه بگردید! روغن را به راحتی روی یک پارچه مایکروفیبری ریخته و معجزه روغن بچه را به چشم ببینید.

7- شل کردن حلقه گیر کرده در انگشت

حلقه یا انگشتر در انگشتتان گیر کرده است؟ نگران نباشید. به جای چرخاندن و پیچاندن انگشت و حلقه از کمی روغن بچه استفاده کنید. استفاده از روغن بچه باعث می شود تا حلقه به راحتی از انگشتتان خارج شود.

8- از بین بردن صدای جیر جیر لولا های در

5 کاربردروغن مخصوص کودکان

روغن بچه می تواند به قطع شدن صدای آزار دهنده لولاهای در کمک کرده و درهایی که به دلیل اصطکاک موجود بین لولاها به سختی باز و بسته می شوند را روان کند.

9- کندن برچسب های سمج

برای کندن برچسب های سمج، کمی روغن را اطراف لبه های برچسب زده و 15 دقیقه صبر کنید. سپس به سادگی برچسب ها را بکنید.

10- براق نگه داشتن چوب گلف

بعد از هر بار بازی یا هر وقت که احساس کردید چوب های گلف کهنه به نظر می رسند، آن ها را با روغن بچه براق و درخشان کنید.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
ehow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا