زیبایی

فواید، مزایا و نحوه استفاده از ماسک حباب یا بابل Bubble چیست؟

ماسک حباب یا بابل Bubble

آیا پوستتان مانند خانم های کره ای به اندازه ی کافی زیبا نیست؟ خب طبیعی است؛ زیرا آن ها همیشه با ترفندهای زیبایی نتایج شگفت انگیزی به دست می آورند. ماسک حباب یکی از این ترفندهاست که نتایج شگفت انگیزی روی پوست ایجاد می کند. می خواهید بدانید چرا؟ با فن تریکس همراه شوید.

1 فواید و نحوه استفاده از ماسک حباب

ماسک حباب چیست؟

2 فواید و نحوه استفاده از ماسک حباب

ماسک حباب، ماسک پاک کننده ی صورت بوده که به طور خاصی تمام آلودگی ها و ناخالصی های موجود روی پوست صورت را از بین برده و صورت را پاک می کند. چیزی که ماسک حباب را از ماسک ها دیگر متمایز می کند، این است که این ماسک از یک فرآیند اکسیژن زنی مخصوص برای پاک کردن پوست استفاده می کند. به همین دلیل است که وقتی آن را روی پوست زده چیزی شبیه به کف شامپو حباب دار ایجاد می شود. این کار تقریباً شبیه اکسیژن درمانی پوست است. در اکسیژن درمانی فرد اکسیژن را دقیقاً داخل پوست هدایت می کند. ماسک حباب یک روش ساده، خانگی و مقرون به صرفه ی اکسیژن درمانی می باشد.

نحوه ی کار ماسک حباب

یک ماسک حباب، حاوی پرفلوروکربن هایی است که به حل شدن اکسیژن کمک می کنند (درست همانطور که آب، دی اکسید کربن را برای تولید نوشابه های گاز دار حل می کند). اکسیژن، تحت فشار، روی ورقه های ماسک ایجاد شده و سپس، تحت فشار بسته بندی می گردند. هنگامی که ماسک را از بسته درمی آوردید و آن را با انگشتتان روی پوست فشار می دهید، اکسیژن تحت فشار، حباب هایی را تشکیل می دهد. این ماسک همچنین دارای مواد تشکیل دهنده ی فومی شکل است.

این ماسک ها، هم به صورت ورقه ای و هم به صورت کرم در دسترس هستند و بسته به برندشان، در طیف وسیعی از مواد تشکیل دهنده از مکمل های کلاژن تا زغال فعال ارائه می شوند.

ماسک بابل Bubble چه فوایدی دارد؟

3 فواید و نحوه استفاده از ماسک حباب

ماسک حباب روشی ایمن و ملایم برای پاکسازی و سم زدایی پوست صورت است؛ که بصورت بسیار ملایم، صورت را لایه بردای کرده، منافذ را تمیز می کند و هرگونه آرایش و چربی اضافه را از بین می برد. اگر دقیقاً طبق دستورالعمل نوشته شده و بصورت اصولی از آن استفاده کنید، مزایای زیر را برای پوستتان خواهد داشت:

– منافذ مسدود شده ی پوست را باز می کند.
– چربی و سبوم اضافی صورت را از بین می برد.
– آکنه را بهبود می بخشد.
– جوش های سر سیاه را از بین می برد.
– خواص مرطوب کنندگی و هیدراته کردن پوست را دارد و پوست را تغذیه می کند. استفاده ی مرتب باعث جوانی، شادابی و درخشانی چهره شده و در نهایت پوست را صاف، نرم و لطیف می کند.

اگر فکر می کنید که پوستتان خسته و بی روح به نظر می رسد، این نوآوری کره در زمینه ی زیبایی را از دست ندهید.

چگونه باید از ماسک حباب استفاده کرد؟

4 فواید و نحوه استفاده از ماسک حباب

1- پوست را تمیز کنید.

اولین مرحله قبل از استفاده ماسک، شستن پوست صورت با آب گرم و شوینده ای ملایم به طوری که منافذ پوست باز شوند. سپس به روش ضربه ای پوست را خشک کنید.

2- ماسک را از بسته درآورده و به آرامی روی صورت بزنید. اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه یا هر مدت زمانی که روی بسته نوشته شده روی صورت بماند.

در صورتی که از نوع کرمی این ماسک استفاده می کنید، دست هایتان را خوب شسته و و با کمک کاردک یا اپلیکاتوری، به طور مساوی کرم را روی صورت پخش کنید. فقط از زدن کرم اطراف چشم ها، بینی، دهان و دقیقاً روی خط رویش مو خودداری کنید. اجازه دهید تا هر زمانی که روی بسته نوشته شده ماسک روی پوستتان بماند.

3- به آرامی ماسک را از روی صورتتان بردارید؛ باقیمانده های ماسک را به صورت ملایم روی صورت ماساژ داده تا هرگونه ذرات و کثیفی های باقی مانده روی پوست به همراه آن بلند شده و از بین بروند.

همچنین ماساژ باعث آرامش و ریلکسی عضلات صورت می شود. سپس با آب گرم صورت را بشویید.

4- سرم بزنید.

برای مهر و موم کردن خواص ماسک و نرم و انعطاف پذیر شدن آن رو صورت، سرمی که مناسب پوستتان باشد را تهیه کرده و به صورت بزنید. در نهایت با زدن یک مرطوب کننده کار را به پایان برسانید.

همچنین می توانید با مراجعه به لینک های زیر از وب سایت فن تریکس با طرز تهیه، خواص و فواید ماسک های طبیعی و گیاهی آشنا شوید.

>>> طرز تهیه ماسک صورت طبیعی و گیاهی با برگ درخت چریش <<<

>>> خواص و فواید ماسک شیر و عسل <<<

>>> نحوه ساخت ماسک مراقبت از پوست صورت کودکان <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
stylecraze




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا