پوشاکراهنمای خرید

راهنمای خرید و انتخاب مدل های متفاوت و پرطرفدار کیف زنانه

راهنمای انتخاب کیف

اکثر خانم ها، در هنگام خرید بیشترِ وسواسی و تمرکز خود را در خرید شلوار، مانتو و یا کفش به خرج می دهند و در انتخاب نوع کیف دستی، توجه زیادی نمی کنند. درست است؟ احتمالاً شما نیز به راحتی یک کیف شیک را خریداری و از آن استفاده می کنید. اما بهتر است بدانید که انتخاب کیف مناسب با فرم بدن و استایل شما، به اندازه شلوار جین و مانتو در زیبایی شما تأثیر گذارند و از اهمیت خاصی برخوردار است.

بنابراین اگر قصد خرید کیفی برای خود دارید، بهتر است مطالب زیر را دنبال کرده تا بهترین کیف را انتخاب کنید. با خواندن این مطالب، قطعاً خوشتیپ تر و زیباتر خواهید بود.

1 راهنمای خرید و انتخاب کیف


همچنین می توانید خودتان در خانه کیف پول دستی و تاشو را بدوزید. برای یادگیری دوخت این نوع کیف دستی به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> آموزش دوخت کیف پول تاشو <<<


پرطرفدارترین کیف های دستی

در این قسمت به چند نمونه از پرطرفدارترین کیف ها اشاره خواهد شد.

• کیف تُت یا کیف خرید: کیف بدون زیپ و با دهنه باز، بنددار یا با دسته

• کیف هوبو: دارای ظاهری بزرگ و حلالی شکل همراه با دسته برای قرارگیری روی شانه ها، غالباً نرم و خمیده

• کیف دافل: کیف استوانه ای کشیده، غالباً با یک دهانه ی زیپ دار

• کیف کلاچ: کیف های کوچک مانند کیف های دستی و البته گاهی بزرگ، با اشکال هندسی که غالباً زیر بازو قرار گرفته یا به صورت دستی حمل می شود.

• کیف ستچل: کیف های بزرگ، دستی و جادار، معمولاً مناسب برای مکان های غیر رسمی.

• کیف باگت: کیف های کشیده و رودوشی که دلیل نام گذاری آن ها، شباهتشان به نان باگت فرانسوی است. به آنها کیف باگتی فندی هم گفته می شود.

• کیف مسنجر: یک کیف بزرگ و غالباً مستطیلی شکل، با یک بند رودوشی که باید به صورت کج انداخته شود.

• کیف کلی (Kelly): کیف های زنانه هرمس نیز نامیده می شود. این کیف های کلاسیک و دسته دار، بسیار منحصر به فرد است. به گونه ای که مدل های خاص خود را دارد.

کیف کراس بادی: غالباً کوچک و دارای بند یا زنجیر برای آویزان کردن روی یک شانه و یا کج انداختن.

شکل کیف دستی و فرم بدن

در بیشتر مواقع، بهتر است شکل کیف، به صورتی انتخاب گردد که مخالف شکل بدن باشد. برای مثال، اگر یک فرد قد بلند و لاغر هستید، بهتر است یک کیف هوبو انتخاب کنید. اگر قدتان کوتاه است، بهتر است از کیف های مستطیلی و کشیده مانند کیف کلاچ (کیف شب) استفاده کنید. در واقع برای افراد ریز اندام، کیف های کلاچ مستطیلی و نه بسیار کوچک، بسیار مناسب هستند.

به طور کلی برای فرم های بدن منحنی و گرد، باید از کیف های زاویه دار و شکیل استفاده کرد. البته این به این معنی نیست که از کیفی که شبیه یک جعبه سفت است، استفاده کنید. این موضوع با ویژگی های زنانه شما در تضاد است. بهتر است از کیف های مستطیلی یا مربعی که از چرم نرم یا پارچه های لطیف ساخته شده اند، استفاده کنید.

همه چیز درباره انتخاب کیف مناسب

آیا انتخاب کیفِ متناسب با فرم بدن، شما را لاغرتر و خوش اندام تر جلوه می دهد؟ برای پاسخ به این سؤال باید گفت که دقیقاً خیر. اما می تواند شما را خوشتیپ تر کند. همانطور که گفته شد، برای انتخاب یک کیف مناسب باید به سایز کیف، شکل کیف و فرم بدن خود دقت کنید. شکل کیف باید با فرم بدن شما در تضاد باشد. در حالی که اندازه و سایز کیف، باید با شکل بدن شما، هماهنگ و متناسب باشد.

برای نمونه، خانم های ریز اندام و ظریف نباید از کیف های خیلی بزرگ و خمیده استفاده کنند. در کیف های رو شانه ای یا رو دوشی، اغلب قسمتی از بدن که کیف در نزدیکی آن قرار می گیرد، برجسته تر می شود. مثلاً اگر کیف تا قسمت پایین کمر باشد، همان قسمت را برجسته تر می کند. برای همین، بیشتر خانم ها دوست دارند کیفشان تا قسمت زیر کمر باشد. این گونه، زیبا تر و خوش استیل تر جلوه داده می شوند.


با مراجعه به لینک زیر با نحوه انتخاب کیف مناسب برای مردان نیز آشنا شوید.

>>> نحوه انتخاب کیف مناسب برای مردان <<<


چند نکته دیگر

– برای خرید کیف دستی از یک فروشگاه، درست مانند لباس خریدن، وقت بگذارید و در یک آینه چند مدل کیف دستی را امتحان کرده تا بتوانید بهترینِ آن را انتخاب کنید.

– برای خرید کیف هایی که مد بوده ولی با فرم بدن شما هماهنگ و متناسب نیست، وسوسه نشوید. زیرا گزینه های بیشتری برای انتخابِ مناسب خواهید یافت.

– هنگام خرید کیف دستی، به سبک زندگی و مکان هایی که قرار است از آن استفاده کنید، نیز فکر کرده؛ زیرا همه کیف ها برای همه جاها مناسب نیستند. مثلاً اگر چه کیف تت مناسب خرید است، اما نمی توانید در مهمانی های رسمی از آن استفاده کنید. کیف هوبو و ستچل نیز برای مکان های غیررسمی یا نیمه رسمی مناسبند. کیف دافل برای باشگاه و تفریحات مناسب است.

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
liveabout




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
1 دیدگاه
محبوب ترین ها
تازه‌ترین ها قدیمی ترین ها
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
محیا

ممنونم بابت راهنماییتون عالی بود

دکمه بازگشت به بالا