گردشگری

10 شهر برتر جهان برای گردشگری در سال 2018

10 شهر برتر جهان برای گردشگری

در سال های اخیر تحقیقات بسیار زیادی از سوی افراد و سازمان های گردشگری برای مشخص شدن بهترین شهر ها، که از هر نظر برای بازدید و گردشگری مناسب باشند به عمل آمده است؛ که نتیجه آن مشخص شدن لیستی از شهرهای پربازدید جهان تا به امروز بوده است. در این تحقیقات ویژگی هایی که باعث می شود تا شهری از جهان در صدر این لیست قرار گیرد به شکل کاملی بررسی شده است و بر طبق همین بررسی ها شهرهایی که بیشترین مسافر، در سال 2018 را خواهند داشت نیز پیش بینی شده است. که نهایتاً به 10 شهر برتر جهان برای بازدید و سفر در سال 2018 خواهیم رسید. شهر هایی که بیشترین میزان رزرو هتل و بلیط را داشته اند و بهترین خدمات توریستی از جمله بهترین نوع اسکان را برای مسافران ارائه می دهند. در ادامه فن تریکس با ارائه این لیست جهانی جذاب و هیجان انگیز قصد دارد تا شما را در آمادگی برای سفر و هر چه بیشتر لذت بردن از آن، راهنماییتان کند.

اگر همیشه در آرزوی دیدن کشور ژاپن بوده اید و تا به امروز دوست داشته اید سفری به این کشور فوق العاده داشته باشید. باید بگوییم که سال 2018 زمان تحقق رویاهایتان است. چرا که این کشور در صدد افزایش بهتر و روزافزون شاخص های گردشگری خود بوده و در حال حاضر و همچنین برای سال 2018 بهترین شرایط سفر توریستی و رسیدن به اهداف گردشگری خود را فراهم کرده است. که به جرات می توان گفت دیگر زمان سفر به این کشور فرا رسیده است. ژاپن خود را به صدر این لیست رسانده و توکیو اکنون در لیست 10 شهر برتر جهان برای بازدید در سال 2018 رتبه ی اول را دارد.

بعد از ژاپن و شهر برتر آن توکیو، پاریس و اوساکا هستند که جایگاه بالاتری نسبت به دیگر شهرها در این لیست دارند.

شهرهایی مثل پاریس، نیویورک و لندن همیشه عضو ثابت لیست بوده و سعی کرده اند جایگاه خود را در صدر شهرهای برتر حفظ کنند. اما از آنجایی که در این سال ها میدان رقابت تنگاتنگ بوده و بیشتر کشورها تلاش کرده اند تا زیرساخت های گردشگری خود را بهبود و توسعه دهند؛ در حال حاضر این توکیو و اوساکا هستند که جای لندن و نیویورک را در این لیست گرفته و در جایگاه بالاتری نسبت به آن ها قرار دارند و نیویورک و لندن به رتبه ی چهارم و پنجم تنزل کرده اند.

در کنار این شهرهای بزرگ که تقریباً همیشه جایگاه برتر خود را حفظ کرده اند. شهرهای کوچک دیگری مثل لیسبان و میامی نیز وارد میدان رقابت شده و توانسته اند رتبه هایی در این لیست برای خود به دست آورند.

البته شهرها و کشورهای بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که اگر چه ممکن است به هر دلیلی در جایگاه برترین های این لیست نباشند اما بسیار محبوب و پرطرفدار هستند.

مانند شهرهای ساحلی برزیل، شهرهای ویتنام و کشوری مانند هند که امروزه توانسته آمار گردشگری خود را تا 256 درصد افزایش دهد. اوهایو دیگر کشوری است که توانسته میزان محبوبیت خود را افزایش دهد و نرخ گردشگری آن تا 254 درصد رشد داشته است.

در مورد اسکان در هنگام سفر در کشورهای مختلف باید این را نیز بگوییم که اسکان در کلبه ها، ویلاهای ساحلی، جنگلی و چوبی 700 درصد نسبت به دیگر انواع اسکان افزایش داشته و بسیار پرطرفدار هستند.

اگر به ژاپن سفر کردید اسکان در خانه های ژاپنی (ryokan) را به هیچ وجه از دست ندهید. بعد از خانه های جنگلی، ساحلی و چوبی این خانه ها بیشترین طرفدار را داشته و استفاده از آن ها در سال های اخیر 600 درصد افزایش یافته است.

و در پایان لیست ده شهر برتر جهان برای گردشگری در سال 2018:

1- توکیو Tokyo
2- پاریس Paris
3- اوساکا Osaka
4- نیویورک New York City
5- لندن London
6- رم Rome
7- اورلاندو Orlando
8- میامی Miami
9- سیدنی Sydney
10- لیسبان Lisbon

در پایان با مطالعه مقاله زیر در وب سایت فن تریکس با کشورهایی که در آن با کم ترین هزینه صاحب خانه می شوید آشنا شوید.

>>> معرفی کشورهایی که در آن با کم ترین هزینه صاحب خانه می شوید <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
realsimple




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا