پوشاکگردشگری

لباس هایی که هرگز نباید در سفر های هوایی بپوشید

پوشاک و لباسی که برای سفر های هوایی انتخاب می کنید، باید راحت و در عین حال زیبا باشند. لباس انتخابی شما باید مناسب طی کردن پله های هواپیما، جا به جایی وسایلتان و مناسب با شرایط آب و هوایی مقصد باشد. در این مقاله از فن تریکس می خواهیم مواردی را به شما گوشزد کنیم که نباید در هواپیما و سفر های هوایی از آن ها استفاده کنید.


همچنین با مراجعه به لینک زیر از وب سایت فن تریکس با حرکات کششی برای رفع گرفتگی عضلات بعد از سفر هوایی آشنا شوید.

>>> حرکات کششی برای رفع گرفتگی عضلات بعد از سفر هوایی <<<


پوشاکی که نباید در سفر های هوایی از آن ها استفاده کرد

1- کفش های پاشنه بلند

1 اصول پوشیدن لباس در سفر هوایی

این کفش ها را اصلاً نباید در حین پرواز بپوشید. پوشیدن کفش های پاشنه بلند به پاشنه پا فشار وارد کرده و باعث خستگی می شود. جا به جایی وسایل هم با این کفش ها کار آسانی نبوده و درد پا را افزایش می دهد.

2- لباس های بیرونی نو و جدید

2 اصول پوشیدن لباس در سفر هوایی

اگر قبل از سفر لباس جدیدی خریده اید که مشتاقید آن را زودتر به تن کنید، بهتر است انجام این کار را به بعد از پرواز موکول کنید. لباس های جدیدتان ممکن است به راحتی در حین پرواز آسیب دیده و غذا و نوشیدنی روی آن ها بریزد.

3- سرهمی

3 اصول پوشیدن لباس در سفر هوایی

لباس های سرهمی و بلرسوت ها کار رفتن به دستشویی را سخت می کنند. از آنجایی که دستشویی هواپیما کوچک بوده و ممکن است چند نفر هم منتظر استفاده از دستشویی باشند، پوشیدن لباس های سرهمی و ور رفتن به آن ها برای باز کردن دکمه یا زیپ می تواند کار کلافه کننده ای باشد.

4- لباس های تابستانه کوتاه

4 اصول پوشیدن لباس در سفر هوایی

پوشیدن این گونه لباس ها در حالی که مقصد سفرتان یک جای گرم است گزینه خوبی به شمار می آید، اما گر در منطقه سردی زندگی می کنید، مطمئن شوید که برای برگشت از سفر یک لباس گرم با خود به همراه دارید؛ زیرا باد تهویه هواپیما می تواند بسیار سرد شود.

5- دمپایی انگشتی

بهتر است این دمپایی ها را در چمدان و برای مقصد کنار گذاشته و از همان کفش های ساده و راحت استفاده کنید. اگر نگران بو گرفتن پاهایتان هستید، از اسپری های پا استفاده کنید و یک جفت جوراب اضافه به همراه داشته باشید.

6- پارچه های خارش آور

5 اصول پوشیدن لباس در سفرهوایی

به جای لباس های زبر و پشمی که دائماً بدن را به خارش می اندازند، بهتر است لباس های راحت و گشاد پوشیده و از سفر خود لذت ببرید!

7- پیژامه!

اگر پروازتان 5 صبح است، باز هم دلیل نمی شود تا با شلوار خانگیتان به فرودگاه بروید! اگر می خواهید در حین سفر احساس راحتی داشته باشید، یک دست لباس ورزشی، لباس های گرمکن و یا لباس اسپرت بپوشید. با این کار احتمالاً چشم های کمتری را خیره تیپ جذابتان با شلوار خانگی می کنید!

8- لباس های پر زرق و برق

اگر زرق و برق ها و تزئینات لباس از فلز ساخته شده باشند، علاوه بر خارش ممکن است در بخش امنیتی گیت فرودگاه هم برایتان مشکل و دردسر به وجود بیاورد.

9- عطرهایی با بو و رایحه قوی

اگر هوس کردید تست عطرهای رایگان فروشگاه های فرودگاه را امتحان کنید، لطفا این کار را نکنید! مطمئن باشید بغل دستیتان در سفر و در هواپیما هم برای این کار ممنون شما خواهد بود!

10- لباس های فوق گشاد

6 اصول پوشیدن لباس در سفرهوایی

یک تیشرت یا تاپ گشاد ممکن است لباس راحتی باشد، اما اگر تمام لباس هایتان بیش از حد گشاد باشند، ممکن است ماموران امنیتی به اینکه درحال پنهان کردن چیزی هستید شک کنند و سفرتان را دچار مشکل کنند.

11- لباس های تنگ

لباس های خیلی تنگ شما را کلافه و سفر را برایتان طاقت فرسا می کنند. پاهای شما در حین سفر کمی بزرگ تر از اندازه ی قبل می شوند، در نتیجه پوشیدن کفش هایی که مچ پا را بپوشانند یا حتی ساق پا را در بر بگیرند، ممکن است در حین سفر به شدت آزار دهنده باشد. لباس ها و کفش هایی بپوشید که به پوست اجازه تنفس بدهند.

12- لباس های توهین آمیز

شاید برایتان عجیب باشد اما پوشیدن لباس هایی که جملات سیاسی روی آن نوشته شده باشد یا باعث توهین به سایر مسافران شود، ممکن است شما را گرفتار کند.

13- لباس های باز

اگر می خواهید لباس های باز را به عنوان تنها لباسی که به تن می کنید، بپوشید؛ لطفا این کار را نکنید! زیر لباس بازتان یک تاپ بپوشید، چون شاید مجبور شوید به سمت هواپیما بدوید! (آبرویتان در خطر است)

چه نوع لباسی بپوشیم؟

7 اصول پوشیدن لباس در سفرهوایی

در سفر های هوایی لباس های ساده و راحت بپوشید و لباس های خاصتان را برای مقصد و هدف دیگری نگه دارید.

در پایان با مطالعه مقالات زیر با طرز پوشیدن لباس در هند و حرکات توهین آمیز با دست در کشورهای مختلف آشنا شوید.

>>> طرز پوشیدن لباس در هند <<<

>>> حرکات توهین آمیز با دست در کشورهای مختلف <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
topjourneymag




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا