پوشاک

اصول ست کردن شلوار کاپری و پاچه کوتاه با انواع کفش

ست شلوار کوتاه با انواع کفش

شلوارهای کاپری که مناسب بسیاری از خانم ها بوده و طرفداران زیادی دارد، نسبت به بقیه شلوارها کوتاه تر است. از فاکتورهایی که باید در پوشیدن شلوار کاپری در نظر داشت، فرم بدن می باشد. قبل از پوشیدن شلوار کاپری ابتدا باید فرم بدن خود را در نظر بگیرید و ببینید که آیا این شلوار برای شما مناسب است یا خیر. اگر مناسب است چه بافت و رنگی از آن، بیشترین هم خوانی را با فرم بدن شما خواهد داشت. از دیگر فاکتورهای مهم و مؤثر در پوشیدن شلوارهای کاپری، پوشیدن کفش مناسب با آن می باشد. برای هر نوع شلواری، برخی کفش ها بهترین ست را به وجود می آورند که شلوار کاپری هم از این قاعده مستثنی نیست. در ادامه به بهترین کفش هایی که می توان با شلوار کاپری و کوتاه پوشید تا یک تیپ عالی خلق کرد را توضیح خواهیم داد. همچنین به چند نمونه از بدترین گزینه های ست کردن کفش و شلوار کاپری نیز اشاره خواهیم کرد.

1 ست شلوار کاپری با انواع کفش

بهترین کفش ها برای ست کردن با شلوار کاپری یا پاچه کوتاه

1- کفش بالرینا (کفش تخت باله)

کفش بالرینا یکی از بهترین گزینه ها برای پوشیدن با شلوار کاپری بوده و در بسیاری از خانم ها محبوب است. کفش های بالرینای چرمی، براق، کفش های جلو باز و اسکینرزهای ظریف بهترین گزینه برای ست شدن با شلوار کاپری می باشند. چرا که این کفش ها ساده و شیک بوده و قسمت بیشتری از پا را به نمایش می گذارند.

2- صندل های تخت و بنددار و صندل های فلیپ فلاپ

این صندل ها بخاطر ظرافت و سادگی شان برای پوشیدن با شلوار کاپری بسیار مناسب هستند. این کفش ها نیز اگر با شلوار کاپری پوشیده شوند، قسمتی از پا را به نمایش گذاشته و ساق پا را کشیده تر و خوش فرم تر جلوه می دهند. اگر دوست دارید تیپ شما جلف تر به نظر بیاید از صندل های طرح دار یا متالیک استفاده کنید.

3- اسنیکرزهای بنددار و ورزشی

پوشیدن این نوع کفش ها با شلوار کاپری نیز شما را خوش تیپ خواهد کرد. به طور کلی، ست کفش های راحتی و اسپرت (البته نه کفش های اسپرت بزرگ) مانند کفش های اسنکیرز و کفش های کیدز همراه با یک شلوار کوتاه، یک تیپ کاملاً راحت و شیک برای خانم ها و به ویژه دختران جوان می باشد.


علاوه بر اینکه فاکتورهای مهم و مؤثر در پوشیدن شلوارهای کاپری، پوشیدن کفش مناسب با آن ها است. پوشیدن ساپورت و لگ نیز نیاز به پوشیدن کفش مناسب دارد. برای مطالعه متن کامل مقاله اصول ست کردن ساپورت یا لگ با کفش مناسب به لینک زیر از وب سایت فن تریکس مراجعه کنید.

>>> اصول ست کردن ساپورت یا لگ با کفش مناسب زنانه <<<


هنگام ست کردن شلوار کاپری و کوتاه با کفش ها، دقت کنید!

1- کفش های لژدار

برخی خانم ها، با شلوارهای کاپری، کفش لژدار می پوشند. این تیپ برای همه جا و همیشه شیک و مناسب نیست. البته برخی اوقات و در برخی مکان ها، ست شلوار کوتاه و کفش لژدار می تواند مناسب باشد. ولی نه همیشه!

2- کفش های پامپس

این کفش ها نیز مانند کفش های لژدار بوده و پوشیدن آن ها با شلوار کاپری فقط برای برخی مواقع مناسب است. شاید این نوع پوشش را در خیابان یا مجالس نیز دیده باشید. اگر اینطور است و این نوع ست در نظر شما زیبا بوده، می توانید از آن استفاده کنید. اما اگر خیلی هم به این تیپ علاقه مند نبوده اید، پس سعی کنید شلوار کوتاه تان را با کفش هایی غیر از کفش پامپس بپوشید.

کفش هایی که نباید با شلوار کاپری پوشیده شوند.

1- کفش های اسنکیرز بزرگ (Bulky Sneakers) و کفش های باشگاهی ترینر (Cross-Trainer) را با شلوار کاپری نپوشید.

اگر به پوشیدن شلوار پاچه کوتاه بسیار علاقه مند هستید، ولی می خواهید آن را با یک کفش راحت ست کنید به جای پوشیدن کفش های اسلیم، از کفش های اسنیکرز ظریف استفاده کنید. به جای پوشیدن کفش های باشگاهی ترینر، می توانید بوت ساق کوتاه را با شلوار کاپری خود ست کنید.

2- صندل هایی با بند پهن و سنگین

صندل های اسپرت با بندهای بسیار ضخیم نیز برای ست شدن با شلوار کاپری اصلاً مناسب نیستند؛ فرقی نمی کند که پاشنه دار باشند یا تخت. این صندل ها فقط برای شلوارهای جذب و بلند مناسبند.

3- کفش های چوبی یا کلاگ (Clogs)

کفش های کلاگ نیز اصلاً مناسب ست شدن با شلوارهای کوتاه کاپری نیستند. زیرا این کفش ها بسیار بزرگ بوده و این شلوارها با کفش های ساده و ظریف، بهتر ست می شوند.

مقالات زیر را نیز جهت آگاهی از اصول ست کردن لباس ها مطالعه کنید.

>>> اصول ست کردن شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

>>> اصول ست کردن طرح های مختلف لباس مردانه

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
liveabout




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا