پوشاکراهنمای خرید

اصول ست کردن شلوار های اسلش با انواع کفش و لباس مناسب

تقریباً چند سالی می شود که شلوارهای اسلش دنیای مد را تسخیر کرده و در بین جوانان جایگاه خاص و ویژه ای یافته اند. عمده دلیل این امر این است که این شلوارها به گونه ای طراحی شده اند که هم مناسب محیط های بیرون از خانه بوده و هم مانند شلوارهای خانگی راحت می باشند و از همه مهم تر این که مناسب زنان و مردان است. تنها دغدغه ای که افراد با این شلوارها دارند این است که چگونه باید این شلوارها را با دیگر لباس ها و حتی کفش ست کنند. برای مثال یک خانم یا یک آقا باید با شوار اسلش چه کفش یا لباسی بپوشد که مناسب و درخور باشد.

با فن تریکس همراه شوید تا بهترین تیپ را با شلوار اسلش بسازید.

توجه داشته باشید که اگر قصد دارید شلوار اسلش را بیرون از خانه و در مکان های عمومی بپوشید باید به نوع شلواری که انتخاب می کنید توجه خاصی داشته تا بتوانید دیگر لباس ها را به خوبی با آن ست کنید.

پس هنگام خرید شلوار نکات زیر را در نظر داشته باشید.

1- اسلش های اسپرت

این نوع شلوارها بسیار زیبا و مجلسی بوده و از آنجایی که اسپرت هم می باشند می توان در محیط های بیرون پوشید. اسلش های اسپرت، شلوارهای بسیار راحتی بوده و برای زمان هایی که مدت طولانی پیاده روی یا رانندگی می کنید یا حتی مجبورید بدوید بسیار مناسب هستند. از نظر راحتی مانند پیژامه بوده اما اسپرت بودن آن و کش هایی که به آن مدل چسبان داده است آن را مناسب محیط های بیرون کرده است. به طوری که می توان گفت بهترین گزینه برای مسافرت های طولانی می باشد. از همه مهم تر اینکه مدل گرم کن و خنک آن ها نیز موجود بوده و می توان به راحتی آن ها را مناسب با فصل انتخاب کرد.

1 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

2- اگر از مدل های اسپرت استقبال نمی کنید، برای تیپ های کژوال و معمولی بیرون از خانه اسلش هایی را انتخاب کنید که کمر کش نبوده و مانند دیگر شلوارهای بیرونی کمر، دکمه و زیپ داشته باشد. همچنین از بهترین جنس پارچه دوخته شده و بافت محکمی داشته باشد.

مثل پارچه های فاستونی، کبریتی و کتان. رنگ آن نیز هرچه تیره تر باشد بهتر است. زیرا هم می توان با انواع لباس و کفش ست کرده و هم رسمیت آن بیشتر است.

2 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

3- اسلش های دارای طرح و رنگ روشن را برای پوشیدن در منزل انتخاب کنید.

پوشیدن این نوع اسلش ها در انظار عمومی نه تنها وجهه ی زیبایی ندارد، بلکه به سختی می توان کفش و بلوز مناسبی را با آن ست کرد.

3 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

4- اگر رسمیت برایتان مهم نیست و سادگی را نمی پسندید و از اسلش های تیره و اسپرت هم خوشتان نمی آید بهتر است به جای پوشیدن اسلش های رنگارنگ و طرح دار، سبکی از این شلوارها را انتخاب کنید که با زیپ، جیب و کمربندهای رنگارنگ تزئین شده اند.

4 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

5- شلوار اسلش را هیچگاه با لباس رسمی مثل کت نپوشید.

شلوار اسلش تنها می تواند با کت های جین و کتان و بهاری، تی شرت، پلیورهای زمستانی و کاپشن پوشیده شوند. غیر از موارد گفته شد، شلوار اسلش با لباس دیگری ست نمی شود.

پیراهن را تنها با شلوارهای اسلشی می توان پوشید که کمر کشی نداشته و کمرشان مانند آنچه قبلا گفته شد، دکمه و زیپ دار باشد.

5 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

6- برای پوشیدن تاپ با شلوار اسلش، تاپ هایی تنگ و چسبان انتخاب کنید.

زیبایی شلوارهای اسلش همان طور که قبلاً گفته شد به این است که می توان با آن ها راحت بوده و در عین حال آن را در مکان های عمومی نیز پوشید. پس تاپی که با آن ست می شود نیز باید همین ویژگی را داشته باشد. تاپی که گشاد و بلند بوده و هم اندازه و فیت بدن نباشد، استایل بسیار زننده ای را ایجاد می کند. تعادل، زمانی برقرار می شود که تاپ یا پیراهن، تی شرت و حتی بلوز روی کمر و چسبان باشد.

6 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

7- اگر پیراهن یا بلوزی که با اسلش می پوشید روی کمر شلوار آمده و آن را پنهان می کند، بلوز را داخل شلوار بگذارید.

برای تی شرت نیز همین کار را کرده و اجازه دهید لبه های تی شرت به صورت گشاد و آزاد روی کمر قرار گیرند.

– برای لباس ها و بلوزها، پلیورهای زمستانی که کشیدن کمر شلوار روی آن ها زیبا به نظر نمی رسد، لبه های لباس را تا زده تا کمر شلوار نمایان شود.

7 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

کفش مناسب شلوار اسلش

1- کفش کتونی

کفش کتونی بهترین کفشی است که می تواند با شلوار اسلش ست شود. بعد از کفش کتونی، کفش های کالج، کفش های مناسب با این نوع شلوارها هستند. اما این کفش ها کمی سن را پایین آورده، تیپ و استایل جوانی و نوجوانی ایجاد می کنند.

– برای ایجاد تیپ ورزشی شلوار اسلش را با هودی و کفش های کتونی مخصوص دو بپوشید.

8 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

2- خانم ها می توانند شلوار اسلش را در کنار کفش کتونی با کفش های پاشنه بلند نیز بپوشند.

تیپ و ظاهر شیکی که کفش پاشنه بلند با شلوار اسلش ایجاد می کند، همان ظاهر شیکی است که کفش های پاشنه بلند با جین جذب دارند. هر چه تضاد رنگی شلوار با کفش بیشتر باشد تیپ زیباتر و جذاب تر خواهد بود.

9 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

3- در فصل زمستان اسلش را با نیم بوت یا کتونی های ساق بلند بپوشید.

چراکه کفش های فصل زمستانتان باید به گونه ای باشد که طرح و سبک شلوارهای اسلش که کش روی پاچه شان است را پنهان نکند. پاچه ی شلوارتان را دقیقاً در کنار ساقه های کفش تنظیم کنید.

10 ست شلوار اسلش با انواع کفش و لباس

همچنین می توانید با مراجعه به لینک های زیر و مطالعه مقالات مربوطه با اصول صحیح ست کردن انواع لباس و کفش آشنا شوید.

>>> اصول ست شلوار کاپری با انواع کفش <<<

>>> اصول ست شلوار جین جذب با کفش تخت زنانه <<<

>>> اصول ست ساپورت های رنگی با انواع کفش و لباس <<<

🌟5-4-3-2-1🌟 به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

hashie-fantricks دیدگاه نامه فن تریکس (کلیک کنید)

* وارد بحث شوید و دیدگاه هایتان را به اشتراک بگذارید.
* پس از تایید دیدگاه، ارسال پاسخ توسط دیگران، و یا ثبت دیدگاه جدید توسط سایر کاربران در مطالب مورد علاقه خود، ایمیل اطلاع رسانی دریافت کنید.
* با دریافت لایک از سایر کاربران دیدگاه خود را به جایگاه های بالاتر برسانید.
* با ثبت دیدگاه سازنده و مفید، نظر نویسنده مطلب را جهت پین کردن دیدگاهتان جلب کنید.
* تنها با آموزش و یادگیری می توان آینده را ساخت. پس اگر مطلب یا دیدگاه مفیدی در رابطه با این مقاله دارید، حتما در قسمت دیدگاه ها با دوستان خود در میان بگذارید.

hashie-fantricks-2 سلب مسئولیت! مقالات مربوط به بخش سلامتی، پزشکی، زیبایی، روانشناسی، تناسب اندام و ... تنها برای آموزش و افزایش اطلاعات کاربران فارسی زبان گرد آوری شده و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند و مسئولیت صحت توصیه های نقل شده در مطالب بر عهده تیم فن تریکس نمی باشد. اطلاعات بیشتر hashie-fantricks-2
منبع
wikihow




دیدگاه ها

اشتراک در اطلاعیه دیدگاه ها (کلیک کنید)
اطلاع از
guest
آدرس ایمیل شما نزد ما محفوظ بوده و منتشر نخواهد شد.
زنگوله را بزنید تا از تایید دیدگاه خود مطلع شوید.
0 دیدگاه
بازخوردهای درون خطی
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا